Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät käännä puuvillavaatteita nurin pesuun> ei pesunukkaa

Vierailija
04.05.2007 |

säilyy vaatteet paljon kauemmin parempina..



laiskuutta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan laiskuttani.



Mutta miksi se ap sua häiritsee? Ei meidän pesunukat kuitenkaan teille saakka kulkeudu....

Vierailija
2/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin se olisi kauhea vaiva, pitäähän ne pyykit joka tapauksessa lajitella jne?



Yövaatteet saa meillä nyppyyntyä ulkopuolelta, niin ne säilyvät pehmeämpinä sisältä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käännän aina pyykist ja lajittelenkin värien mukaan. Vaikka vaatteet olisi ollut kahdellakin niin ne on edelleen, kuin uusia.

Vierailija
4/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä juurikaan muuten tarvitse kääntää, kun ne vaatteet melkein riisuessa jo kääntyvät valmiiksi.

Vierailija
5/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä myy vaatteita vaan annan pois), mutta silti meillä nukkaantuu vaatteet päältä. Tuntuu, että kerran täytyy muksun pyörähtää maton päällä, ja jo on paita hinkkaantunut palleroiseksi.

Vierailija
6/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä H&M ja Lindex vaatteet ovat olleet kaikista laadukkaimpia

( myös lego ja name it, exit ok)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitan Lindex, KappAhl ja H&M. Noudatan myös siis pesuohjeita, kuositan vaatteet märkinä, jne, en tosin silitä puuvillaisia lastenpaitoja.

-8

Vierailija
8/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositusten mukaisesti pesuaineita. Kone on uusi. Voisiko syy olla linkousnopeudessa sitten, sitä en ole oikein tottunut vielä käyttämään. Aikuisten paitoja en saa nukkaisiksi, joten jospa syy on kuitenkin lapsissa :D

-8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy rueta kääntämään

Vierailija
10/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kuivausrummunkin käytön nuorimman (ja omissa) vaatteissa, kun luulin että se nukkaa. Nuorimman vaatteita kun muuten voi hyvin myydä vielä eteenpäin.



Mutta nukkaantuvat silti! Vaikka käännän vaatteet aina. Pesen aina ohjeenmukaisissa lämpötiloissa.



Kone on uusi ja pidän sen puhtaana ja hyvin. Annostelen pesuainetta aina ohjeiden mukaan. Vaatteet on pääosin H&M, Lindex, KappAhl, Stockmann (Bogi, Bakito), Benetton, Napero. Kaikki enemmän vähemmän yhtä huonoja (ehkä Lindex vähän parempi mutta ne kutistuu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linkoaa 850kierroksella

Vierailija
12/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä linkous 1400 kierrosta, jos ei itse alenna sitä.

Pahuksen myyjä vielä kehui että on hyvä kun linkoaa tehokkaasti ... :-(

ja myi sitten semmoisen " tehokoneen" .

Ennen en tosiaan muista että vaatteet ois nyppyyntynty noin nopeasti.



15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi pisti pesuun oikeinpäin ja heti meni ihana pyjama pilalle. Itku meinasi tulla. Minä käännän vaatteet nurinpäin samalla, kun kuljen niitten kanssa likapyykkikoria kohti.

Vierailija
14/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siksipä kirpparivaatteeni ovat olleet nukkaisia sorry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan muuten huuhteluainettakin.. Monasti vika liiansuuressa pesuaine määrässä. Joten naftimmin saippuaa.

Vierailija
16/16 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pesen kaikki lasten vaatteet 40. Ja kun annan vaatteita, kahdenkin käyttäjän jälkeen, eteenpäin on vaatteet viel nypyttömiä ja tosi hyviä :)