Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tesla sellaisten herkkien miesten auto?

Vierailija
10.03.2026 |

Niinkuin Audikin. Kovia karjuja ratin takana, mutta auton ulkopuolella söpöileviä neitejä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan vaan miehistä? Minä olen 50v johtavassa asemassa oleva nainen ja minulla on Tesla koska asun maalla ja tarvitsen vähän kuluttavan nelivedon. Työmatkani on pitkä, joten ehdottomasti pitää olla sähköauto. Enkä enää ikinä huoli polttisautoa tänne ruuhka-Suomen yläpuolisiin talviolosuhteisiin, en halua että pitää käyttää jotain lohkolämmittimiä kaksi tuntia ennen liikkeellelähtöä vaan ajoon on päästävä heti silloin kun on tarvetta.

Vierailija
22/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko joku tesla jätti sut liikennevaloihin

Voihan sitä heikkoa itsetuntoa niinkin boostata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla on varakkaiden auto. Köyhät ei niillä aja. 

Rahoitukset tappiin auto onpi Tesla

Vierailija
24/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla on varakkaiden auto. Köyhät ei niillä aja. 

Miten niin? Uudet 37-42 000, käytettyjä paljooooon halvemmalla, ja hinnat laskee. Ne maksoi joskus 10 vuotta sitten jopa 100 000 vaan ei enää!

Ne halvimmat teslat on kolmosia joiden tyyppivika on ruostuvat jarruputket joka johtaa parhaimmassakin tapauksessa monen tonnin remonttiin kun ne on vedetty akun päältä. Eli rahamiesten auto siis myös vanhana.

Jessekö siellä horisee, etkö oo päässy vielä tällä viikolla mihinkään lehteen. No viikko on vielä alussa.

Vierailija
25/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan vaan miehistä? Minä olen 50v johtavassa asemassa oleva nainen ja minulla on Tesla koska asun maalla ja tarvitsen vähän kuluttavan nelivedon. Työmatkani on pitkä, joten ehdottomasti pitää olla sähköauto. Enkä enää ikinä huoli polttisautoa tänne ruuhka-Suomen yläpuolisiin talviolosuhteisiin, en halua että pitää käyttää jotain lohkolämmittimiä kaksi tuntia ennen liikkeellelähtöä vaan ajoon on päästävä heti silloin kun on tarvetta.

Onko Teslasi valkoinen?

Vierailija
26/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein johtavassa asemassa, hanki mussukka edes se ajokortti ensin.

Vierailija
27/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkani on pitkä, joten ehdottomasti pitää olla sähköauto.

Sama kuin sanoisi että pidän seksistä, joten ehdottomasti pitää olla klamydia.

Vierailija
28/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole edes nainen vaan joku teslarunkkari mies.

Vierailija
29/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne herkkikset olla ihan muualla ulinasta ja itkusta päätellen :D

Vierailija
30/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuun noloin kommentti on tässä.

Vierailija
31/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyvien bisnesMiesten auto.

Mutta miksi sitten firman auto? Tai leesing? Itse ostan aina autot pankin siirrolla.

Pankin siirrolla. Leesing. Onko sinulla aivoverenvuoto käynnissä vai vietitkö liian kauan aikaa napanuora kaulassa synnytyskanavassa?

Toki ymmärrän että pankin tekemä rahan siirto ja auton maksu välittömästi kuulostaa vieraalta sinun korvissa mutta näin meillä tehdään. Sinä makselet osamaksujasi vielä silloin kun autoa nostetaan baaliin.

Vierailija
32/32 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot ei aja Teslalla se on varma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän