Onko kukaan halunnut sinua koskaan?
Kommentit (20)
Vain nussia. En ole suostunut. Kukaan ei ole pyytänyt esim. treffeille.
Jestas, mikä kysymys. Kaikki ovat olleet nuoria, jolloin heitä haluaa milloin kukakin ihan vaikka kadulla kulkiessa. Ja tuskin kukaan täällä on neitsyt, jolloin heitä on haluttu joka tapauksessa x kertaa. Puhumattakaan niistä, jotka ovat olleet ihastuneita ja halunneet, mutta eivät ole saaneet.
En ymmärrä kysymystä.
Jotkut on halunneet vaimoksi, toiset nussia, joku nuolla varpaita ja toinen keskustella.
Molemminpuolista, kokonaisvaltaista ja syvempää halua en ole koskaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies eilen viimeksi
Ei se sua halunnut, vaan sun emätintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies eilen viimeksi
Ei se sua halunnut, vaan sun emätintä.
Ethän sinä voi ulkopuolisena tietää, minkä laatuista se heidän halu on. Jos on aviomiehestä kyse, niin joka tapauksessa hän on halunnut tuon naisen eli häntä on joskus haluttu.
Tuskin, on vain pitänyt päästä maksattamaan minulla elämänsä niin on teeskennelty sen aikaa, että saa kaiken haluamansa.
Moni on halunnut yhden yön huviksi, yksi pelkäksi lattiarätiksi, pari teini-ihastuksena.
Aviomieheni haluaa mua, seksuaalisesti, romanttisesti, kumppanikseen loppuelämäkseen, illalla viereen ja aamulla viereen, huolehtimaan yhdessä meidän laumasta, tuijottelemaan silmiin rakastuneesti.
Palstan jämä ämmiä ei kukaan halua
ukko pani eile takaapäi vissii halus siis
Ei ole halunnut sillä tavalla. Muuhun kyllä kelpaa!
On ja olen halunnut myös. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Palstan jämä ämmiä ei kukaan halua
Kuulostat katkeralta, mutta et vastannut aloitukseen. Eli onko kukaan halunnut sinua koskaan?
Ei ole kukaan. Ihan yksin olen aina ollut. Ei ole edes nais ystäviä ollut koskaan. Voi että miten naiset voi vihata minua enemmän kuin jotain putinia esimerkiksi.
Tottakai! Mutta ei mua pelkät panohalut kiinnosta, haluan olla haluttu kaikilla tasoilla. Päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on halunneet vaimoksi, toiset nussia, joku nuolla varpaita ja toinen keskustella.
Tämä. Olen kehittänyt tästä lähes trauman. Minusta koko elämä ja ihmisyyden kokemus on jotenkin turha ilman tätä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Mutta ei mua pelkät panohalut kiinnosta, haluan olla haluttu kaikilla tasoilla. Päivittäin
Itse en edes laske pelkkää elimellistä panohalua tähän, eli kun kysytään "onko kukaan halunnut sinua koskaan?" en laske mitään panohaluja siihen.
Tai kun kysytään "miltä tuntuu kun joku haluaa sinua?" niin ei minulla tule siitä mieleen mitkään panohaluiset miehet, vaan kokonaisvaltaisesti halunsa näyttäneet tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen kehittänyt tästä lähes trauman. Minusta koko elämä ja ihmisyyden kokemus on jotenkin turha ilman tätä.
Ymmärrän, siis jäähän siinä joku osa ihmisyydestä ja elämästä tietysti kokematta.
En silti pidä koko elämää ja ihmisyyden kokemusta turhana sen vuoksi, sillä elämässä on niin paljon muutakin. Minullakin taisi kyllä olla joskus vaihe, kun koin vähän tuohon tyyliin ja olin vieläpä yksipuolisesti rakastunut, mutta kun prosessoin sen läpi, niin se menetti jollain tasolla merkityksensä ja nykyään näen sen vain niin, että hassu juttu, kun en jotain monille noin tavallista ole kokenut, mutta se ei tunnu mitenkään kipeältä asialta. Vain asialta. Neutraali.
Kun lähden hetero naisten kanssa baariin niin ihme jos ei jossain vaiheessa yötä joku ehdota jotain.