Voiko yhdessä elää jos on eri arvot?
Toiselle estetiikka on tärkeää ja toiselle ei. Onko se niin iso ero elämäntyyleissä että jompi kumpi masentuu
Kommentit (38)
No jos sille toiselle estetiikka ei ole tärkeää, sitä ei varmaan myöskään haittaa toisen esteettisyys.
Voi ja ei voi. Riippuu niistä arvoista. Perhearvot ja kotiin liittyvät asiat pitää olla samanlaiset. Politiikka ja muu ihan sama. Niistä ei tarvi kotona kiistellä.
Jos esteetikko saa toteuttaa esteettisyyttään, niin voi.
Akka on luvannu lähtee, jos kannatan Trumppia. Tilasin MAGA lippiksen kaiken varalta.
Kunhan ei yli aja sillä funktionaalisuutta.
Tarkoitan että toinen on niin pihi itsensä suhteen ettei uusi vaatteita vaan kulkee pienissä ja odottaa epätoivoisesti että laihtuisi. Eihän tää nyt ainut ongelma ole. Toinen tykkää olla erakkona kotona ja toinen kaipaa muutakin. Myös riitelytyyli erilainen
Rakastan miestä mutta masennun, kun oon toivonut että muuttuisi mutta ei koe tarvetta siihen mun kanssa ainakaan. Ero sattuu juuri sen takia että menetän samalla parhaan ystävän.
Ap
Toisen muuttumista on aika turha odottaa.
Voiko yhdessä elää jos on eri aivot???
Miten olisi edes mahdollista, että kahdella ihmisellä olisi täysin samat arvot?
Jos rakastat miestäsi kannusta häntä aloittamaan urheilu sinun kanssasi. Laihtuminen sivutuotteena
Mulla on luonnostaan tosi korkea hemoglobiini.
Tapauskohtaista. Molemmat voivat joustaa ja sopeutua, mutta en usko että suuri joustaminen pitkällä aikavälillä on toimiva ratkaisu. Jotkut arvot ja ominaisuudet vaikuttavat jokapäiväiseen elämään niin paljon, että eroavaisuudet niissä korostuvat ja kärjistyvät ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat miestäsi kannusta häntä aloittamaan urheilu sinun kanssasi. Laihtuminen sivutuotteena
Yhdessä me lihotaan, erikseen laihdutaan. Mutta kyse ei ole lihavuudesta vaan ettei välitä yhtään ulkonäöstä ja mä en voi olla hänen äitinsä joka opettaa perusjuttuja. Mutta on tässä muutakin. Mitä en nyt halua kertoa ettei enempää tunnisteta. Rakkaus ei lopu. Oon vaan tajunnut että molemmat voi rakastaa toisiaan mutta elämä yhdessä ei onnistu. Mun on vaikea luopua perusluonteestani että estetiikka on tärkeää mulle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Akka on luvannu lähtee, jos kannatan Trumppia. Tilasin MAGA lippiksen kaiken varalta.
Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Otat pari viikkoa töiden jälkeen sohvalla ja oot niin kuin se olis ilmaa vaan, niin kyllä se älyää häipyä. Varmaan sitten tulee tänne nillittään, että mies ei ymmärrä ja hän yritti nalkuttaa aikansa ja tunnetyö parisuhteessa jäi yksin hänelle ym. paskaa.
Voihan sitä kysyä toiselta, että mitkä on sun arvot. Ja sitten sanoo, että joo mulla on noi samat. Oikeastaan en halua kertoa mitä ajattelen ja jos ei ne eroavuudet ole itselle kovin tärkeitä edes, niin miksi tuoda esille sellaista, millä ei ole mitään merkitystä suhteen kannalta. Ja muuttuuhan ne omatkin mielipiteet ajan mittaan, kun tulee ikää ja uusia tilanteita vastaan.
Miehenä olisi vaikeaa enää asua naisen kanssa niin, että nainen sisustaisi kaiken valkoisella. Valkoisella sisustetusta tulee mieleen hullujenhuone.
Nyt 2. kerroksen panomieskaksiossani on turkoosi sohva ja seinä, keltainen nojatuoli, sekä oranssi valaisin ja verhot.
Mulla ei ainakaan eksän kanssa toiminut tuo yhtään. Aina kun kotiin ostettiin tavaroita niin mua ärsytti todella paljon, että kaikki mitä hän halusi ostaa oli rumaa ja vaan hinnalla oli väliä. Alkoi ennen pitkää tosiaan tympiä se, että joutui asumaan rumassa kodissa. Muitakin syitä eroon oli, mutta kyllä tuokin yksi.
Pidemmän päälle on vaikea elää omien arvojen vastaisesti. Se syö ihmistä sisältä päin ja ennen pitkää ei enää tunnista itseään. Siinä alkaa voida huonosti. Kokemusta on.
Ei voi.