Mitä teet kun viikon päästä bensa on 3 euroa litra?
Kommentit (159)
Nytkö se persmauri uhkaa jo kolmen euron pensalla?
Ihanaa tää suomalaisten vahingonilo. Kertonee paljon tämänkin ketjun aloittajasta.
Kokonaiskuvassa myös ruoka-ja tavarat kallistuvat jälleen kerran.
Paneskelen likkakaveria Ullanlinnassa olevassa ullakkokämpässäni.
Jälleen näkee kuinka vahingollista äärioikeiston politiikka on koko maailmalle. Siitä seuraa vaan sotaa, yleistä turvattomuutta ja kaaosta.
Vierailija kirjoitti:
Paneskelen likkakaveria Ullanlinnassa olevassa ullakkokämpässäni.
Toimiiko sun likkakaveri bensalla?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi äänestää PS.
Äänestän ulos bensan hinnan korottajat, ****ele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan persujen äänestämistä myös tulevaisuudessa koska olen niin pahvi että uskon että he kohta laskevat bensan hinnan kymmeneen senttiin.
Saakeli miten lapselliset paska jutut sulla on. oletko 7v poika?
Yhtä lapselliset kuin keskiverto persuilla. Kannattaa lukea mitä esim Mäkelä tai Peltokangas mölisevät.
Kyllä yhtä lapselliset.pidä turpasi kiinni jos sieltä ei tule mitään järkevää.
Pikku persuille tuli paha mieli. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan persujen äänestämistä myös tulevaisuudessa koska olen niin pahvi että uskon että he kohta laskevat bensan hinnan kymmeneen senttiin.
Ei ole vaan ideologisesti työtön vihervassari, jonka tuet leikattiin
Luonnollisesti. Persujen maailmassa on vain kaksi porukkaa, he ja vihervassarit. Jokainen joka on persun kanssa erimieltä on automaattisesti vihervasuri.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistomölisijät ei halua tunnustaa (vaikka tietävät mainiosti) että nykyiset polttoaineiden pumppuhinnat on onnistunut torjuntavoitto sen jälkeen mitä edellinen hallitus yritti saada aikaan.
Ensi vuonna äänestän ulos hinnankorottajapersut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, etkö todellakaan muka hoksaa? Tuohon selvästi fi duilee teille narusta perässävedettäville PS -laumaeläimille
Minä olen laittanut rillit otsalle ja käyttäytynyt huonosti, mutta en minä silti sitä euron pensaa ole saanut.
Pitää varmaan äänestää uudestaan Persuja. Eivät vaan ole ehtineet tehdä sitä, mitä lupasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistomölisijät ei halua tunnustaa (vaikka tietävät mainiosti) että nykyiset polttoaineiden pumppuhinnat on onnistunut torjuntavoitto sen jälkeen mitä edellinen hallitus yritti saada aikaan.
Ensi vuonna äänestän ulos hinnankorottajapersut.
Mikä siinä jos haluaa hinnantähtiinkorottajavasemmiston valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi äänestää PS.
Tyhmänä äänestinkin persuja, kun lupasivat euron pensaa. Ja mitä seurasi, ei tullut euron pensaa, velkaa on otettu kolmannes lisää, työttömyys on huipussaan, asuntojen hinnat romahtaa, työttömät, lapsiperheet ja köyhät perikadon partaalla, valtio siinä sivussa, konkursseja ennätysmäärät. Kiitos persujen.
Nimim: ei ikinä enää äntä idiooteille.
Se on se Marinin tyttö huulipuna hallitus. Nyt pensankin hinta nousee sen takia. Perkele. Minä nostan nyt rillit otsalle ja puhun teille kannattajille niin kuin asiat on, kun ajan autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lapselliset kuin keskiverto persuilla. Kannattaa lukea mitä esim Mäkelä tai Peltokangas mölisevät.
Kyllä yhtä lapselliset.pidä turpasi kiinni jos sieltä ei tule mitään järkevää.
Pikku persuille tuli paha mieli. Surullista.
Surullista että sulla ei ole kuin persut mielessä.
Sanna ja tytöt. Nyt siitä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi äänestää PS.
Tyhmänä äänestinkin persuja, kun lupasivat euron pensaa. Ja mitä seurasi, ei tullut euron pensaa, velkaa on otettu kolmannes lisää, työttömyys on huipussaan, asuntojen hinnat romahtaa, työttömät, lapsiperheet ja köyhät perikadon partaalla, valtio siinä sivussa, konkursseja ennätysmäärät. Kiitos persujen.
Nimim: ei ikinä enää äntä idiooteille.
Paskanjauhaja pelle vauhdissa.
Ajan pillurallia ympäri parkkipaikkoja ja katuja, tööttäillen ja huudattaen musaa.
Kävin tankkaamassa tänään monta kertaa. Auton tankki täyteen ja sen jälkeen täytin kaikki astiat mitä kotoa ja varastosta löysin.
Ihan saakelisti on nyt bensaa varastossa ja tuossa tyhjässä makuuhuoneessa.
Näillä tekee hyvät rahat kun muilla tulee hätä.