Miksi jotkut haluavat halata
Kommentit (21)
Wade Wilsonin halaukseen moni nainen haluaisi.
joo, itseänikin kummastuttaa tuo täysin puskista tullut mukamas hieno tapa halailla kaikkia ja kaikkialla. pikkulapsia halaan kyllä, muut kättelen. Jos läheinen, hän tuntee kyllä minut ja ajatukseni ja ei loukkaannu.
Sain äskettäin halauksen nuoremmalta naiselta ja se tuntui kyllä tosi mukavalle.
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Väkisinhalaajat ovat karmeita.
Väkisinmakaajat karmeampia.
En halaile tuntemattomia... Tää on käsittääkseni lainattu jenkki ohjelmista ja suomalaiset käsikirjoittajat ottaneet sen jostain syystä käsikirjoituksiin...Yritin katsoa ohjelmaa nimeltä seikkailijat. Lopetin katsomisen ku mun mielestä kolmas osa ohjelmasta meni halailun kuvaamiseen, eikä ne ihmiset käsittääkseni tunteneet entuudestaan toisiaan...
Miesten kesken kiva halailla ja varsinkin suihkussa.
M55
Halauksesta voi kieltäytyä. Rohkeasti sanot että et halua halata.
Kyllä mä sanon ihan suoraan, että kättelen mieluummin Kiitos. Eri asia oikeasti läheiset ihmiset. Tekopirteää ja yleensä halailijat ovat pahimpia selkäänpuukottajia
Te, jotka ette "kaipaa" fyysistä kosketusta niin onko teillä traumoja/pelkoja? Käsi sydämelle. Ihmisen hyvinvoinnille kosketus on tärkeimpiä asioita.
Ei minua ole kukaan onneksi halannut. T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette "kaipaa" fyysistä kosketusta niin onko teillä traumoja/pelkoja? Käsi sydämelle. Ihmisen hyvinvoinnille kosketus on tärkeimpiä asioita.
Rippuu kosketuksesta. Ja halaajasta.
Itse en pidä halailusta muuten kuin puolison/seurustelukumppanin kanssa. Lapsia minulla ei ole mutta toki ymmärrän läheisyyden vanhemman ja pienen lapsen välillä. Näin lapsettomana aikuisena en kaipaa muuta kuin parisuhteeseen kuuluvaa läheisyyttä.
Toimistolla keski-ikäiset (omanikäiset) naiset pahimpia. Halusit, tai et, niin aina ollaan roikkumassa. Meillä toimistoja eri puolilla Suomea ja kohtaamisia tulee n. kerran kuussa.
Osa haisee hielle, osa hajuvedelle. Tuntuu, että oma pukukin haisee aina sen jälkeen. Lisäksi en ihan rehellisesti tykkää halailla vieraita naisia, enkä etenkään "muhkumpia". Oma sporttinen vaimo riittää vallan mainiosti.
Pitäisi valittaa HRään, mutta eihän sitä ulinaa puolestaan myöskään kukaan jaksa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskenut toista ihmistä ainakaan 25 vuoteen ja ihan hyvin olen voinut.
Otan askeleen takavasemmalle jos joku yrittää halata.
Likistely on ahdistelua.