Mies ei hoida ulkonäköään tai terveyttään
Perushygian hoitaa,mutta ei käy esim. koskaan parturissa, käytä kosteusvoidetta tai osta uusia vaatteita. Lääkäriin ei mennä millään, ja syöminen on mitä sattuu. Miksi? Naisena tämä tuntuu todella oudolta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin taas tässäkin ketjussa näkee sen, miten Suomessa ihannoidaan hoitamattomuutta ja välinpitämättömyyttä terveyden ja ulkonäön suhteen.
Ei ihannoida hoitamattomuutta, vaan sitä, että se hoito on monella turhat lääkärikäynnit ja kemikaaleilla hoito. Ei mitään mainintaa hyvästä ravinnosta, vaikka se on kaikkein tärkein asia.
Oli siitä maininta, "syö miten sattuu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin taas tässäkin ketjussa näkee sen, miten Suomessa ihannoidaan hoitamattomuutta ja välinpitämättömyyttä terveyden ja ulkonäön suhteen.
Ei ihannoida hoitamattomuutta, vaan sitä, että se hoito on monella turhat lääkärikäynnit ja kemikaaleilla hoito. Ei mitään mainintaa hyvästä ravinnosta, vaikka se on kaikkein tärkein asia.
Eihän se kerro kuitenkaan, mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelua. Kertoo sen verran, että ei pidä huolta riitävästä eri ravintoaineiden saannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelua. Kertoo sen verran, että ei pidä huolta riitävästä eri ravintoaineiden saannista.
Eihän kerro. Vain silloin on tieto, jos kertoo MITÄ syö.
Verikokeista näkee aika paljon, toimiiko keho kuten pitää; maksa, munuaiset, tulehdusarvot, rasvat jne. Ei välttämättä tunne itse onko joku pielessä. Ja johonkin voi olla tottunut, ettei edes huomaa mitään vaivaa olevan. Toivottavasti verenpainetta edes kotona mittaat.
Milloin varsi ja kopekset on saaneet oikein limaisen lutkutuksen rouvalta? :)
Vierailija kirjoitti:
Milloin varsi ja kopekset on saaneet oikein limaisen lutkutuksen rouvalta? :)
Aina toisinaan saunan jälkeen imen. Ei ole valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein kosteusvoidetta ei käytä, hui kamala
Jos miehellä on vaikka atopia, ei kosteusvoiteen käyttö ole suinkaan turhaa.
Jotkut meistä pärjäävät täällä ilman laittautumista ja lääkärissä käyntiä. Itsekin olen täysin ruokoton olemukseltani, mutta niin vain töitä riittää ja työterveyskäynnitkin ihan turhia kun olen terve kuin pukki. Iloinen mieli ja oman kropan tuntemusten kuuntelu ja niiden mukaiset korjaustoimenpiteet riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kerro. Vain silloin on tieto, jos kertoo MITÄ syö.
Mitä sattuu nyt yleensä viittaa siihen, että ei paljon mieti tai panosta.
Se ei ole mikään arvo, että ei välitä ulkonäöstään. Jostain syystä Suomessa vaan arvostetaan sitä, että ei panosteta yhtään.
Juu juu, ei käy KOSKAAN parturissa = Trolli
Tuo kosteusvoiteen käyttö ei kyllä ole tavallista miehillä, niillä on paksumpi iho kun naisilla.
Eli en usko että moni heteromies käyttää kosteusvoidetta, hygieniasta tulee toki pitää huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein kosteusvoidetta ei käytä, hui kamala
Jos miehellä on vaikka atopia, ei kosteusvoiteen käyttö ole suinkaan turhaa.
Turhaahan se on. Atopiaan vaikuttaa syöty ruoka, ei ulkoinen rasvaus.
Minun mieheni leikkaa hiukset ja siistii parran itse, kotiparturilla. Pitää hygieniasta huolta, kosteusvoidetta ei ole koskaan käyttänyt, eikä ole ollut tarvettakaan.
T. N 50+
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni leikkaa hiukset ja siistii parran itse, kotiparturilla. Pitää hygieniasta huolta, kosteusvoidetta ei ole koskaan käyttänyt, eikä ole ollut tarvettakaan.
T. N 50+
Äijäkö on siis rypytön edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N 50+
Äijäkö on siis rypytön edelleen?
Ei kosteusvoide ehkäise ryppyjä, iho vanhenee vaikka käyttäisi mitä voiteita.
Hän on ikäisensä näköinen, ei paljon ryppyjä. Ei polta eikä juo, myöskään.
Miksi pitäisi lääkäriin mennä, jos ei ole mitään vaivoja?ja ehkä kaikkia ei vaan kiinnosta huolehtia ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lääkäriin mennä, jos ei ole mitään vaivoja?ja ehkä kaikkia ei vaan kiinnosta huolehtia ulkonäöstään.
No kyse oli juuri siitä, että ei mene sinne vaivoistakaan.
Mielestäni on vähön niin kuin velvollisuus puolisoakin kohtaan huolehtia ulkonäöstään. Naisiltakin odotetaan tätä. Ihminen on kuitenkin visuaalinen olento.
Miksi alapeukut?