Mies ei hoida ulkonäköään tai terveyttään
Perushygian hoitaa,mutta ei käy esim. koskaan parturissa, käytä kosteusvoidetta tai osta uusia vaatteita. Lääkäriin ei mennä millään, ja syöminen on mitä sattuu. Miksi? Naisena tämä tuntuu todella oudolta.
Kommentit (70)
No, jotkut meistä vaan ollaan tuollaisia. Itse olen nainen, ja aika samanlainen. Lääkärissä olen käynyt viimeksi teininä, nyt ikää 51. Kosteusvoiteita en käytä, en näe mitään tarvetta. Vaatteita ostan jos edelliset on rikki, en muuten. Hiuksetkin tykkään useimmiten leikata itse.
Vierailija kirjoitti:
No, jotkut meistä vaan ollaan tuollaisia. Itse olen nainen, ja aika samanlainen. Lääkärissä olen käynyt viimeksi teininä, nyt ikää 51. Kosteusvoiteita en käytä, en näe mitään tarvetta. Vaatteita ostan jos edelliset on rikki, en muuten. Hiuksetkin tykkään useimmiten leikata itse.
Etkö siis välitä siitä, että pysytkö nuorekkaana tai terveenä?
Lääkäriin turhan takia kuules mennä, naisilla se taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai terveenä pysyy kun käy parturissa, ostaa vaatteita ja käy lääkärissä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekkuus ei minua kiinnosta ollenkaan. Eikä ulkonäkö muutenkaan, muuta kuin olla töissä perus-siisti eli puhtaat asialliset vaatteet. Mutta en näe itse ikääntymisen merkkejä mitenkään negatiivisena asiana, jota pitäisi jotenkin yrittää vastustaa. Terveenä olen pysynyt ilman lääkäreitäkin, en ole mitään flunssaa kummempaa ikinä sairastanut aikuisella iällä. Varmaan menisin lääkäriin, jos olisi jotain vaivaa joka ei itsestään parane, mutta ei ole sellaisia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin turhan takia kuules mennä, naisilla se taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus.
No ei tietenkään, mutta kun sinneei mennä pitkään jatkuneista vaivoistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jokaisen ihan oma asia, missä vaiheessa menee lääkäriin, vai meneekö ollenkaan. Ei siihen ole toisilla nokan koputtamista, jos on kyse täysivaltaisesta aikuisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai terveenä pysyy kun käy parturissa, ostaa vaatteita ja käy lääkärissä??
No ei. Muttaterveystarkastuksessakäyminen voiauttaa havaitsemaan jotkin ongelmat ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tuo sinun elämäntapasi aika hurjalta, jopa pelottavalta. Et siis ole koskaan (teini-iän jälkeen) käynyt hammaslääkärissä hampaitasi huollattamassa? Et gynellä itseäsi säännöllisesti papa-kokeiden ym. kera tutkituttamassa? Käytkö edes mammografioissa? Mistä tiedät veriarvosi? Kuulostaa aika uskomattomalta. Olen itse 60v, tunnen jo ikänikin vuoksi paljon ihmisiä ja joka ainoa on käynyt jollakin lääkärillä vuosikymmenten aikana ja joillakin on niitä pitkäaikaissairauksiakin. Koeta nyt hyvä ihminen pitää itsestäsi huolta, jos et olekaan provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jokaisen ihan oma asia, missä vaiheessa menee lääkäriin, vai meneekö ollenkaan. Ei siihen ole toisilla nokan koputtamista, jos on kyse täysivaltaisesta aikuisesta ihmisestä.
Mielestäni tämä on niitä harvoja asioita, johon puolisolla on oikeasti sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako alkkarit?
Hoitaa perushygienian hyvin, eli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä kuuluu sinulle millä lailla?
Kyllähän tämä puolisolle kuuluu.
Hammaslääkäri, verikokeet jne ovat perusasioita, jotka pitäis hoitaa. Onko hän masentunut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se siellä lääkärissä tekisi? Valittaisi kun päätä särkee?
Hakisi apua pitkään jatkuneisiin vaivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri, verikokeet jne ovat perusasioita, jotka pitäis hoitaa. Onko hän masentunut?
Ei myönnä ainakaan.
Muilla sama kokemus?