Ostin Finnkinon digisarjaliput. Nyt kun yritän ostaa tiettyyn näytökseen niitä digisarjalippuja käyttäen, ei onnistu
Kiva juttu. Täytyykö mun erikseen ajaa ajoissa leffateatteriin, jotta saan haluamani paikan ostettua paikan päältä?
Sitten ajan kotiin odottamaan kunnes leffa alkaa ja sitten taas leffateatteriin?
Mulla on siis mun asiakastilillä 5 digisarjalippua. Ostin ne onnistuneesti äsken sinne. En saanut niistä mitään sähköpostiversioita, enkä näe niiden sarjanumeroita, näen vain, että mulla on niitä siinä 5 kappaletta.
Sitten menin tietyn leffan kohdalle, valitsin istumapaikan ja menin maksuosioon. Siinä on vain kohta, että syötä sarjalipuista sarjanumero. En pysty poimimaan sitä mun jo maksettua sarjalippuani siihen kohtaan. Pitäisi syöttää sarjanumero, jota en näe mistään. En siis pääse etenemään tuosta.
Alla on sitten normaalihintaiset, eläkeläisalennuspaikat sun muut.
No, valitsin sitten normaalihintaisen lipun, etenin niin pitkälle, kunnes tuli maksun aika, siinäkään kohtaa en voinut maksaa jo maksamillani sarjalipuilla. Olisi pitänyt maksaa täysi hinta suoraan verkkopankista.
Kirjauduin ulos ja taas sisään ehkä viisi kertaa, jos jokin päivittyisi. Ei päivity. Olen yrittänyt ostaa digisarjalipuilla nyt monta kertaa, ei onnistu, kun ei ole mitään kohtaa, mistä voisin sen klikata siihen.
Jos soitan asiakaspalveluun, se maksaa 2 euroa minuutti. Juu, ei kiitos.
Kommentit (94)
Tämä teksti lukee vain
Digisarjalippuja voi käyttää kaikkiin normaaleihin elokuvanäytöksiin, myös 3D. Tavallisilla ja arkipäivän digisarjalipuilla on lisämaksu premium-saleissa: IMAX / Omena LUXE + 5€, iSense / LUXE + 4€, Maxim + 2€. Huomaa, sarjaliput eivät käy Event Cinema -näytöksiin, ellei erikseen ole toisin mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt mulla on siis 5 arkipäivän lippua, jotka käy vain ennen klo 17 alkaviin näytöksiin. Just joo. Kyllläpä nyt vituttaa! Sarjalippua ostaessa siihen ei todellakaan tullut tuota rajoitusta näkyviin, että huomioithan, että nämä arkipäivän liput eivät käy arki-illan näytöksiin sitten.
Se rajoitus näkyy, kun menee lukemaan niitä pitkiä tekstejä sarjalipuista ylipäänsä.
En oo kans tiennyt tälläistä, onko siellä kahdenlaisia sarjalippuja siis? Iltaan kalliimmatko?
Näköjään. Ja tämä arki-illan lipun rajoitus ei tule ilmi kun ostaa arki sarjaliput
Vierailija kirjoitti:
Kun menet Finnkinon sivuille ja valitset otsikon Sarjaliput ja lahjakortit ja valitset sarjaliput, saat eteesi eri sarjalippuvaihtoehtoja.
Siihen tulee yhtenä vaihtoehtona
Arkipäivän sarjaliput 5 kpl
45 euroa
Voimassa 5 kk
9,00 e / lippu
Mitään muuta infoa ei anneta!
Kun sen klikkaa ostoskoriin ja maksaa, ei siinäkään kohtaa tule tuota rajoitusta, että arkilippu ei käykään arki-illan näytöksiin!!!
Nimenomaan siihen tulee tieto että käyvät vain ennen klo 17 alkaviin näytöksiin, kun klikkaat kyseistä lipputyyppiä.
Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu. Kaikkiin ma-pe arkipäivinä ennen klo 17 alkaviin elokuvanäytöksiin. Premium-saleissa ja leffasänkypaikoilla lisämaksu. Ei voi käyttää yöennakkonäytöksiin tai arkipyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet Finnkinon sivuille ja valitset otsikon Sarjaliput ja lahjakortit ja valitset sarjaliput, saat eteesi eri sarjalippuvaihtoehtoja.
45 euroa
Voimassa 5 kk
9,00 e / lippu
Kun sen klikkaa ostoskoriin ja maksaa, ei siinäkään kohtaa tule tuota rajoitusta, että arkilippu ei käykään arki-illan näytöksiin!!!
Lukee käyttökellonaika tekstissä myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä on kuluttajan harhaanjohtamista, jos arkilipuissa on noin rajoittava kriteeri. Ostan arkipäivän digisarjalippuja, eikä ostotapahtumassa kerrota rajoituksesta, että eipäs muuten sitten käykään klo 17 ja sen jälkeen alkaviin arki-iltoihin.
Ihan selvästi tuolla on merkitty ARKIPÄVÄN digisarjaliput erikseen, miksi et ottanut tuota tavallista pakettia?
En ottanut tavallista pakettia, koska ajattelin käydä ARKI-iltoina leffassa. Nimenomaan arkisin. Ja se on siis edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 euroa
Voimassa 5 kk
9,00 e / lippu
Lukee käyttökellonaika tekstissä myöskin.
Missä kohtaa? Klikkasitko linkkiä? Minulla ei lue!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä on kuluttajan harhaanjohtamista, jos arkilipuissa on noin rajoittava kriteeri. Ostan arkipäivän digisarjalippuja, eikä ostotapahtumassa kerrota rajoituksesta, että eipäs muuten sitten käykään klo 17 ja sen jälkeen alkaviin arki-iltoihin.
Ihan selvästi tuolla on merkitty ARKIPÄVÄN digisarjaliput erikseen, miksi et ottanut tuota tavallista pakettia?
Niin, ostinkin tarkoituksella ARKIPÄIVÄN digisarjaliput. Lippuja ostaessa ei tullut infoa, että nämä eivät sitten käy klo 17 ja sen jälkeen alkaviin ARKIpäivän näytöksiin. Jos arkipäivän lipuissa on noinkin iso rajoitus, se olisi pitänyt tulla ilmi ostohetkellä.
Menepä itse valitsemaan arkipäivän digisarjaliput ostoskoriisi ja katso onko siinä tuota infoa, ennenkuin laitat ne ostoskoriisi.
No minulla näkyy niiden alapuolisessa tekstissä kyllä, jos lukee sen ennenkuin laittaa ostoskoriin.
Minulla ei. Katso
Kun klikkaat sitä kuvaketta, tulee näkyviin.
Laitoin uudelleen arkidigisarjaliput ostoskoriin ja etenin niin pitkälle, kuin pystyin.
Missään kohtaa ei tullut tätä tekstiä:
"Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu. Kaikkiin ma-pe arkipäivinä ennen klo 17 alkaviin elokuvanäytöksiin. Premium-saleissa ja leffasänkypaikoilla lisämaksu. Ei voi käyttää yöennakkonäytöksiin tai arkipyhinä."
Minulle tuli vain tuo alkuteksti eli "Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ostinkin tarkoituksella ARKIPÄIVÄN digisarjaliput. Lippuja ostaessa ei tullut infoa, että nämä eivät sitten käy klo 17 ja sen jälkeen alkaviin ARKIpäivän näytöksiin. Jos arkipäivän lipuissa on noinkin iso rajoitus, se olisi pitänyt tulla ilmi ostohetkellä.
Menepä itse valitsemaan arkipäivän digisarjaliput ostoskoriisi ja katso onko siinä tuota infoa, ennenkuin laitat ne ostoskoriisi.
No minulla näkyy niiden alapuolisessa tekstissä kyllä, jos lukee sen ennenkuin laittaa ostoskoriin.
Minulla ei. Katso
Elikkä kun klikkaat niin näkyy se teksti, etkä saa niitä muualta ostoskoriin eli oot ehkä hosunut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei. Katso
Minulla ei tule näkyviin. Otin valokuvat tuosta nyt todisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin uudelleen arkidigisarjaliput ostoskoriin ja etenin niin pitkälle, kuin pystyin.
"Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu. Kaikkiin ma-pe arkipäivinä ennen klo 17 alkaviin elokuvanäytöksiin. Premium-saleissa ja leffasänkypaikoilla lisämaksu. Ei voi käyttää yöennakkonäytöksiin tai arkipyhinä."
Minulle tuli vain tuo alkuteksti eli "Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu."
Reklamoi sitten että tuli väärä, voisiko vaihtaa tai peruuttaa oston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut tavallista pakettia, koska ajattelin käydä ARKI-iltoina leffassa. Nimenomaan arkisin. Ja se on siis edullisempi.
Arki-illoille ei ole olemassa mitään erillistä lipputyyppiä, arkipäivän liput ovat voimassa arkisin ennen klo 17.
Otin valokuvat koko ostoprosessista alusta loppuun, menin niin pitkälle siis äsken, että olisi pitänyt ne maksaa, mutta keskeytin siihen.
Mulle ei tule missään kohtaa oikeasti tuota rajoitustekstiä, että nämä liput käyvät vain ennen klo 17 alkaviin näytöksiin. Ei tule, vaikka avaan kaiken mahdollisen ja tutkin ostoprosessin aikana.
Aion laittaa nämä sähköpostilla heille todisteeksi ja pyytää kaupan purkua.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ennen kuin laitat ne ostoskoriin.
No niin, sähköposti Finnkinoon laitettu kuvatodisteiden kera, että ostotapahtumassa missään kohtaa ei tule minulle tätä rajoitusta, että nämä arkidigisarjaliput eivät käy arkena klo 17 ja sen jälkeen. Ja että haluan purkaa kaupan, sillä ei minulla ole käyttöä lipuille, jotka pitää käyttää arkena ennen klo 17 enkä tätä rajoitusta lippuja ostettaessa tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ennen kuin laitat ne ostoskoriin.
Ei näy. Kuvatodiste otettu.
Menin pois Finnkinosta ja palasin uudelleen.'
Toistin nyt vielä kertaalleen ostotapahtuman niin pitkälle kuin voin.
Missään kohtaa ei tule arkidigisarjalippuja ostettaessa yhtään mitään muuta rajoitusta, ilmi, kuin että liput ovat voimassa 5 kk ja niiden kappalehinta on 9,00 e. Yhtään mitään muuta ei tule, ei ennen ostoskoriin klikkaamista eikä sen jälkeenkään.
Olen toistanut tuon ostotapahtuman nyt 3 eri kertaa, eikä tule rajoituksia näytölle mihinkään kohtaan. Ja valokuvat on todisteena tästä.
Todellakin luulin, että nämä arkidigisarjaliput käyvät arkena, oli kellonaika mikä hyvänsä.
Montako tuntia oot nyt käyttänyt tähän lippusaagaan?
Minulla ei. Katso
https://www.finnkino.fi/kauppa/sarjaliput/