Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin Finnkinon digisarjaliput. Nyt kun yritän ostaa tiettyyn näytökseen niitä digisarjalippuja käyttäen, ei onnistu

Vierailija
09.03.2026 |

Kiva juttu. Täytyykö mun erikseen ajaa ajoissa leffateatteriin, jotta saan haluamani paikan ostettua paikan päältä?

Sitten ajan kotiin odottamaan kunnes leffa alkaa ja sitten taas leffateatteriin?

Mulla on siis mun asiakastilillä 5 digisarjalippua. Ostin ne onnistuneesti äsken sinne. En saanut niistä mitään sähköpostiversioita, enkä näe niiden sarjanumeroita, näen vain, että mulla on niitä siinä 5 kappaletta.

Sitten menin tietyn leffan kohdalle, valitsin istumapaikan ja menin maksuosioon. Siinä on vain kohta, että syötä sarjalipuista sarjanumero. En pysty poimimaan sitä mun jo maksettua sarjalippuani siihen kohtaan. Pitäisi syöttää sarjanumero, jota en näe mistään. En siis pääse etenemään tuosta. 

Alla on sitten normaalihintaiset, eläkeläisalennuspaikat sun muut. 

No, valitsin sitten normaalihintaisen lipun, etenin niin pitkälle, kunnes tuli maksun aika, siinäkään kohtaa en voinut maksaa jo maksamillani sarjalipuilla. Olisi pitänyt maksaa täysi hinta suoraan verkkopankista.

Kirjauduin ulos ja taas sisään ehkä viisi kertaa, jos jokin päivittyisi. Ei päivity. Olen yrittänyt ostaa digisarjalipuilla nyt monta kertaa, ei onnistu, kun ei ole mitään kohtaa, mistä voisin sen klikata siihen. 

Jos soitan asiakaspalveluun, se maksaa 2 euroa minuutti. Juu, ei kiitos.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myFinnkino-tililläsi näkyvien digisarjalippujen kohdalla et tarvitse erillistä koodia, vaan voit valita suoraan Valitse liput -osiosta digisarjalipuillasi lunastettavan näytöslipun.

Esim. mulla näkyy kohta

Digisarjalippu x 4 (voimassa 6 kk)_

1/1 saatavilla

Valitse siitä montako lippua haluat maksaa sarjalipulla.

Mulla ei näy tuossa kohtaa niitä mun digisarjalippuja lainkaan!

Näen ne siten, että poistun kokonaan tuosta kohdasta ja menen profiilini kautta katsomaan, jossa on sivuotsikko digisarjaliput, avaan sen ja näen, että siellä on 5 käyttämätöntä lippuja, jotka juuri sinne onnistuneesti ostin. En saa niitä mitenkään klikattua sen enempää auki tai aktivoitua, enkä näe niille mitään sarjanumeroitakaan.

Kokeile sulkea ja avata sovellus uudestaan ja jos ei vieläkään toimi niin sitten ei varmaan auta muu kuin olla yhteydessä Finnkinon asiakaspalveluun jos niitä ei näy lippuvaihtoehdoissa.

Mä olen ihan selaimella finnkinon sivuilla mun läppärillä.

Olen kirjautunut ulos sieltä finnkinon sivuilta nyt sata kertaa ja kirjautunut takaisin sisään. Liput näkyy omassa profiilissa, mutta maksuvaiheessa niitä ei tule siihen vaihtoehdoksi lainkaan. Sain myös sähköpostiin vahvistuksen, että maksoin samoin tein nuo 5 lippua tuossa tunti sitten. Ne on maksettu jo. Mutta nyt en pysty niitä käyttämään.

Vierailija
22/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta noin yleisesti ottaen finnkinon sivut on huonontuneet uudistuksen jälkeen. Todella epäkäyttäjäystävälliset nykyään. Ja muutkin on sanoneet näin.

Tää alkaa näkyä jo kävijämäärissä, todella väljää ollut leffassa viime aikoina. Miten Finnkino ei laita noita sivuja kuntoon, todella rasittavat käyttäjän kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko chattia, ohjaako asiakaspalvelijalle jos botti ei osaa auttaa?

Ja näkyykö liput silloinkaan, jos yrität ostaa johonkin toiseen näytökseen?

Vierailija
24/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut toisella selaimella?

Vierailija
25/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt sata kertaa kirjautunut läppärillä sisään ja ulos tonne finnkinoon. Maksuvaiheessa ei tule niitä jo maksamiani digilippuja tyrkylle. Pyytää vain sarjanumeroa.

Olisin tämän illan näytökseen menossa. Jo yli tunnin tapellut tämän kanssa.

Kokeile toisella selaimella. Digisarjalipuissa ei ole mitään numeroa, vaan ne käytetään tosiaan vain klikkaamalla.

Finnkinon asiakaspalvelu-sähköposti vastaa usein nopeasti.

Vierailija
26/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"myFinnkino-tililläsi näkyvien digisarjalippujen kohdalla et tarvitse erillistä koodia, vaan voit valita suoraan Valitse liput -osiosta digisarjalipuillasi lunastettavan näytöslipun."

Vierailija
27/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko chattia, ohjaako asiakaspalvelijalle jos botti ei osaa auttaa?

Ja näkyykö liput silloinkaan, jos yrität ostaa johonkin toiseen näytökseen?

Testasin jotain toistakin leffaa, ei näytä maksukohdassa digilippuja lainkaan.

En ole kokeillut chattia. Enkä soita, koska se maksaa 2 euroa minuutti

Vierailija
28/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"myFinnkino-tililläsi näkyvien digisarjalippujen kohdalla et tarvitse erillistä koodia, vaan voit valita suoraan Valitse liput -osiosta digisarjalipuillasi lunastettavan näytöslipun."

Valitse liput kohdassa ei ole niitä digilippuja lainkaan! Ne näkyy ainoastaan, kun lähden pois maksutapahtumasta ja menen profiilini alla olevaan digiliput kohtaan. Siellä näen, että juu, on 5 digilippua, mutta niitä ei voi sieltä mitenkään poimia tai avata.

On vain kohta siinä, kun olen valinnut leffan ja istumapaikan ja "osta liput", että maksa sarjalipuilla ja syötä koodi tähän. Siinä ei ole vaihtoehtona, että maksa niillä digilipuilla, joita sinulla jo on.

Jos yritän jatkaa syöttämättä koodia, jota minulla ei ole, en pääse eteenpäin.

Vierailija
29/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sinne mailia, se toimii ilmaiseksi ja hyvin. laita mailiin puhelinnumerosi, saattavat jopa soittaa takaisin.

Vierailija
30/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on joku bugi tänään. ei mitenkään yllätä noiden uusien paskojen sivujen aikaan.

Vierailija
31/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt sata kertaa kirjautunut läppärillä sisään ja ulos tonne finnkinoon. Maksuvaiheessa ei tule niitä jo maksamiani digilippuja tyrkylle. Pyytää vain sarjanumeroa.

Olisin tämän illan näytökseen menossa. Jo yli tunnin tapellut tämän kanssa.

Kokeile toisella selaimella. Digisarjalipuissa ei ole mitään numeroa, vaan ne käytetään tosiaan vain klikkaamalla.

Finnkinon asiakaspalvelu-sähköposti vastaa usein nopeasti.

Kokeilin äsken microsoft edgellä tässä läppärillä.

Ei näytä "osta liput" kohdassa niitä mulla jo olevia digisarjalippuja. En pääse etenemään.

Ja se toinen selain, jolla olen nyt 2 tuntia yrittänyt sata kertaa uudelleen ja uudelleen sisään ja ulos, niin se on microsoft chrome selain

Vierailija
32/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin myös kännykälläni selaimeen ja sieltä kirjauduin finnkinon sivuille. Sielläkään en näe ostokohdassa niitä mun jo ostettuja digilippuja ostotapahtumassa, että voisin niitä näpäyttää ja niillä maksaa. Pyytää vain sarjanumeroa tai että maksan verkkopankissa heti yksittäisen lipun.

Vierailija
33/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen nyt pari tuntia tapellut tämän kanssa.

Aion mennä sinne leffaan illalla puol tuntia ennen näytöksen alkua ja näyttää fyysisesti mun kännykällä, että katsokaa. Ostin tänään 5 digisarjalippua, tässä ne näkyy mun profiilissa, mutta kun menen sitten valitsemaan leffan, näytöksen ja istumapaikan, en pysty niillä maksetuilla lipuilla ostamaan, kun ei tule mitään kohtaa, mistä täpäytän sen.

Toivottavasti siellä on illalla vielä paikkoja, luulisi, kun on maanantai.

Vierailija
34/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinon sivu-uudistuksesta voi vain sanoa sen vanhan viisauden, että "if it ain't broken, don't fix it"

Vierailija
35/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oko digilippusi ostettu kulttuuriedulla? "Huomioithan, että voit maksaa kulttuuriedulla, kun ostoskorissasi on vain yksi näytöslippu." -  mutta ne siis tulee näkyviin siihen VALITSE LIPUT missä valitaan perus, eläkeläis, lapsi vai mikä lippu. Mutta tosiaan, mullakin ne näkyy siinä vaan satunnaisesti...

Valitse liput

Huomioithan, että voit maksaa kulttuuriedulla, kun ostoskorissasi on vain yksi näytöslippu.

0/1Lippua valittuna

myFinnkino eläk -20%Eläkeläisalennus myFinnkino-jäsenelle. Varauduthan todistamaan oikeuden alennukseen salin ovella.

13,00 €10,40 €

Joulun PREM-digikultt. x 4 (25.12.2025-29.5.2026)1/1 saatavilla

0,00 €

myFinnkino opisk -20%Opiskelija-alennus myFinnkino-jäsenelle. Varauduthan todistamaan oikeuden alennukseen salin ovella.

13,00 €10,40 €

Perushinta

13,00 €

Lapsi -20%Alennus enintään 12-vuotiaalle

13,00 €10,40 €

Pyörätuoli -20%Alennus pyörätuolipaikalle. Huomioithan, ettei pyörätuolipaikalla ole istuinta.

13,00 €10,40 €

Vierailija
36/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"5.11.2025 alkaen ostetut digisarjaliput latautuvat suoraan myFinnkino-asiakastilille, ja voit tarkastella niitä asiakasprofiilin sivulla Digisarjaliput. Voit ostaa ja käyttää digisarjalippuja sisään kirjautuneena. 

Mikäli tililläsi on digisarjalippuja, näet paikkavalintaa seuraavalla sivulla lipunvalintavaiheessa Valitse liput -osiossa automaattisesti lipputyypit, jotka ovat lunastettavissa digisarjalipuillasi."

Tämä lukee Finnkinon sivuilla.

Enpä näe mun digilippuja Valitse liput-osiossa, jotta voisin niillä maksaa. Ostin ne siis tänään ja näen ne asiakasprofiilini Digisarjaliput osiossa kyllä.

Vierailija
37/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oko digilippusi ostettu kulttuuriedulla? "Huomioithan, että voit maksaa kulttuuriedulla, kun ostoskorissasi on vain yksi näytöslippu." -  mutta ne siis tulee näkyviin siihen VALITSE LIPUT missä valitaan perus, eläkeläis, lapsi vai mikä lippu. Mutta tosiaan, mullakin ne näkyy siinä vaan satunnaisesti..."

Ostin mun digiliput äsken ihan yksityishenkilönä, ihan omasta verkkopankistani maksoin ne heti. En käyttänyt mitään kulttuurietua. 5 kappaletta arkipäivän digisarjalippuja ostin siis.

Olisin menossa nyt maanantai illan näytökseen siis.

Vierailija
38/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on, ettei valitse sitä "maksa sarjalipuilla" -kohtaa ollenkaan, koska se ei koske uusia digisarjalippuja.

Vierailija
39/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oko digilippusi ostettu kulttuuriedulla? "Huomioithan, että voit maksaa kulttuuriedulla, kun ostoskorissasi on vain yksi näytöslippu." -  mutta ne siis tulee näkyviin siihen VALITSE LIPUT missä valitaan perus, eläkeläis, lapsi vai mikä lippu. Mutta tosiaan, mullakin ne näkyy siinä vaan satunnaisesti..."

Ostin mun digiliput äsken ihan yksityishenkilönä, ihan omasta verkkopankistani maksoin ne heti. En käyttänyt mitään kulttuurietua. 5 kappaletta arkipäivän digisarjalippuja ostin siis.

Olisin menossa nyt maanantai illan näytökseen siis.

Arkipäivän sarjaliput on muistaakseni voimassa vain näytöksissä, jotka alkaa viimeistään klo 17.

Vierailija
40/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivän sarjaliput 5 kpl

45,00 €

Voimassa 5 kk ostohetkestä, 9,00 € / lippu. Kaikkiin ma-pe arkipäivinä ennen klo 17 alkaviin elokuvanäytöksiin. Premium-saleissa ja leffasänkypaikoilla lisämaksu. Ei voi käyttää yöennakkonäytöksiin tai arkipyhinä.