Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rappukäytävien siivoojilla jokin kirjoittamaton sääntö, että pakko on paiskoa ja kolistella niin paljon kuin lähtee?

Vierailija
09.03.2026 |

Mitä tällä saavutetaan?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa .

Vierailija
2/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. 

Vierailija
4/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan yleensä rappuserenaadin paukuttamalla imuria kaideritilöihin.

Vierailija
5/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, mutta yhtä paikkaa varten on varattu niin vähän aikaa siivota, ettei siinä taida ehtiä keskittymään hiljaa hiipimiseen.

Vierailija
6/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuule mitään paukutusta koska tienaan verorahoja kotona makaavan ap:n sossukorvauksiin

Vierailija
7/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus kaupassa ollessa ihmetellyt, että onko postin työntekijöillä pakollista paiskoa ne pakettiautomaatin ovet kiinni. Täällä S-marketissa ihan kassojen lähellä on pakettiautomaatti ja jos sattuu mennä kauppaan juuri slloin, kun postin työntekijä laittaa paketteja automaattiin niin ei hyvää päivää sitä paiskomista! 

Vierailija
8/60 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota tosiaan kun itse pystyn moppaamaan hiljaa lattioita mutta meillä siivoojaihminen hakkaa ja kolistelee rapussa kuin mielipuoli . Kerran luulin että joku rikollisjengi on päässyt rappuun ja avasin oven niin siellä mummeli paukutti menemään, mikähän oli motiivi? Kosto? 

Vierailija
9/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdessäkään kerrostaloasunnossa kuullut mitään, kun on siivottu.

Vierailija
10/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oveesi lappu: "Varokaa psykootikkoa"

Vierailija
11/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä kuullut vastamelukuulokkeista ja korvatulpista? 

Tai siitä, että jotkut tekevät töitä elääkseen?

Sun lääkkeet on ottamatta kun pinna on noin tiukalla.

Vierailija
12/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuota tosiaan kun itse pystyn moppaamaan hiljaa lattioita mutta meillä siivoojaihminen hakkaa ja kolistelee rapussa kuin mielipuoli . Kerran luulin että joku rikollisjengi on päässyt rappuun ja avasin oven niin siellä mummeli paukutti menemään, mikähän oli motiivi? Kosto? 

Se kun sun pitää saada rappu siivottua tyyliin 10-15 minuutissa aiheuttaa hieman melua. Sisältäen siivous kamojen roudaamisen sinne ja takaisin sieltä autosta,jolla kaahaat paikalle.

Vierailija
13/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ärsyttää, kun saatte nukkua ja itse pitää olla töissä, siksi haluavat pilata yöunenne. Sama asenne, kun työttömiä mollaavilla matala palkka duunareilla, jotka on kuitenkin niin lampaita, etteivät itse uskalla jäädä työttömiksi, vaikka kadehtivat heitä.

Vierailija
14/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kiva kun olet saanut vauvan nukkumaan ja siivooja alkaa ryskätä rapussa. Jos avaa oven ja sanoo asiasta,katsoo mykkänä tonnin seteli-ilmeellä. Ja meteli vaan kovenee.

Vierailija
15/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen?

Vierailija
16/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas joku harja tai moppi käteesi ja mene koittamaan, miten onnistuu portaitten siivous nurkasta nurkkaan ilman, että se väline kolahtaa välillä esim. kaiteisiin.

Minuakin välillä häiritsee, kun rapussa joskus siivooja kolistelee, mutta ei se nyt hyvän tähden niin kauan sentään kestä, etteikö sitä sen aikaa kestäisi.

Vierailija
17/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kiva kun olet saanut vauvan nukkumaan ja siivooja alkaa ryskätä rapussa. Jos avaa oven ja sanoo asiasta,katsoo mykkänä tonnin seteli-ilmeellä. Ja meteli vaan kovenee.

Onko sillä vauvalla jotkut dumbon korvat jos se sellaiseen herää? Ja kannattaisiko alkaa totuttaa sitä vauvaa meluunkin, ettei tarvi teidänkään kulkea kohta varpaisillaan? Monen vauvat nukkuu missä vaan melussa. En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta tenavasta, joka johonkin rappukäytävän meluun heräisi.

Vierailija
18/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö sinä asunnostasi ulos lainkaan!

Montako minuuttia se siivooja siellä rapussa sun oven kohdilla häärää....

Onko sulla ihan oikeasti niin sanottua hermotaudin vikaa!

Vierailija
19/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ärsyttää, kun saatte nukkua ja itse pitää olla töissä, siksi haluavat pilata yöunenne. Sama asenne, kun työttömiä mollaavilla matala palkka duunareilla, jotka on kuitenkin niin lampaita, etteivät itse uskalla jäädä työttömiksi, vaikka kadehtivat heitä.

Hiljattainhan oli lehdessä juttua raksamiehistä, jotka kertoivat, ettei niitä seinänporauksia tarvitse välttämättä aloittaa klo 7:00, mutta usein alalla näin tehdään, ihan vaan siksi, että vltuttaa, että joudutaan olemaan sian piremnän aikaan töissä ja jos näin on, silloin herätköön muutkin.

Vierailija
20/60 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia porrasssiivooja ja voin kertoa että porraskäytävässä kaikuu ja pienetkin äänet kuuluvat moninkertaisena. En tahallani melunnut.