Kotoisa 2026 OFFICIAL
Ensimmäisessä jaksossa kunnostetaan Anni Ihamäen toinen mökki. Mielipiteitä!
Katso lähetysajat : Kotoisa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (346)
Millainen mahtaa olla Antin muija (joku lusmu)? Kelpaa nyt mennä remontoituun hienoon kotiin, kun mies on yksin hoitanut koko TV-osuuden. Lapsi oli söpö ja sentään parissa kohtaa isänsä tukena.
Seija Strand teki taas hienon suunnitelman.
Tässä perheessä tämä Antti taisi olla se "muija". Oli niin hellyttävä hössöttäjä että harva nainenkaan yltää samaan. En osaa kuvitella ketään tuntemaani miestä tuohon rooliin. Jos homous on ok, niin miksi peitellä sitä? Rahaa tuntui olevan, että ehkä lapsi on rahalla adoptoitu?
Vierailija kirjoitti:
Upea lopputulos jälleen kerran.
Ainoa miinus se kamala punainen seinä :( Jos olis mun kotiin laitettu sellainen olisin alkanut itkeä.
Kaikki muu oli rauhallista ja kaunista ja sitten se shokki kylppärissä.
Punainen väri on mulle ainakin ihan ehdoton ei, eikä ainakaan seinään!
Muuten hieno kokonaisuus.
Ja mun mielestä se punainen seinä veskissä oli valtavan ihana, meinasi ihan itku päästä! Itse rakastan punaista väriä ja sisustuksessa sitä on mulla läpi vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Tässä perheessä tämä Antti taisi olla se "muija". Oli niin hellyttävä hössöttäjä että harva nainenkaan yltää samaan. En osaa kuvitella ketään tuntemaani miestä tuohon rooliin. Jos homous on ok, niin miksi peitellä sitä? Rahaa tuntui olevan, että ehkä lapsi on rahalla adoptoitu?
Kyllä Antin puheista sai käsityksen, että ihan nainen toimittaisi puolison virkaa. Tiedä sitten.
Luulenpa, että Antin puoliso on joku julkista virkaa hoitava esim. ylilääkäri/tuomari/rehtori eikä virkansa vuoksi halua näkyä ohjelmassa.
Muutos oli taas kerran niin hyvä. Nerokkaita tilaratkaisuja ja paikkoja uusille säilytyskalusteille. Seija se osaa. 🤩 Värimaailma oli hiukan valju, vaikka Antti nimenomaan toivoi väriä.
Hääräilevä taapero ja iloinen isukki olivat hauska kaksikko kyllä!
Punainen tehosteseinä punaisella saumavärillä oli sentään hei!
Vitsi kun ne kertoisivat enemmän budjetista, jolla tääkin Antin remppa tehtiin. Arvioin 25-30t€, mutta olis kiva tietää totuus. Ja Viöja kun muuten kuitenki selittää paljon asioita.
Olipas pliisu. Väriä haluttiin ja sitten sen virkaa toimitti kamala punainen vessan seinä :(
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun ne kertoisivat enemmän budjetista, jolla tääkin Antin remppa tehtiin. Arvioin 25-30t€, mutta olis kiva tietää totuus. Ja Viöja kun muuten kuitenki selittää paljon asioita.
Ihmiset ovat niin kateellisia, että miettisivät päänsä puhki miten kelläkin on rahaa niin paljon. Naapurit, sukulaiset ja TV:n katselijat juoruaisivat+mulkoilisivat remontin tehneitä perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa Antin eteisestä ja kodinhoitotilasta hieno!
Sopi hyvin asunnon muuhun osaan.
Jep mutta pistää miettimään käyttääkö perhe tuota sen enempää kuin ennen remppaa. Isähän kertoi että tavarat tahtovat jäädä päiviksi, jopa viikoksi niille sijoilleen minne laitetaan sisälle tullessa. Jos on luonteeltaan sellainen perhe että kukaan ei järjestele tavaroita niin ei se uusi tila korjaa asiaa. Paitsi että onhan sinne helpompi piilottaa kamppeet.
Mitä mieltä uusimmasta muutoksesta eli nuoren perheen pihasta? Minusta kiva, ainakin pergola-alue todella kaunis. Harmi, että aitojen korkeutta Suomessa rajoitetaan niin tiukasti. Esim. Englannissa on korkeat aidat ja yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä noita takkoja, joita vaihtavat joka torppaan.
Näyttää kevytrakenteisilta kaminoilta. Vähän sama kuin ne järkyttävät mustat peltikaminat, joita nykyään laitetaan joka ikkunan eteen.
Vuolukiviuunit lämmönlähteenä aivan omaa luokkaansa verrattuna hökötyksiin.
Vuolukivitakka oli tuolle perheelle liian iso ja talo oli liian kuuma, sitähän se Antti valitti. Takka otetaan omien mieltymysten mukaan eikä sinun mieltymystesi mukaan.
Ja kauneus tosiaan on katsojan silmässä. Minusta vuolukivitakat olivat kivoja 90-luvulla, nyt on markkinoilla myös paljon pienempiä ja sirompia tarkkoja. Minulla on haaveena hissiluukullinen pieni valkoinen takka, jonka ei tarvitsisi paljon saada aikaan lämpöä, enemmänkin vain tunnelman takia. Eli ilmeisesti kiertoilmatakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vesi varaaja voi olla saunassa?
Erittäin yleinen vesivaraajan paikka tuo on, varmaan suurin osa tämän maan varaajista on asennettu saunaan. Itse mietin lähinnä sitä, että ovatko remontintekijät osanneet laittaa tarpeeksi suuren varaajan, entinen näytti 300-litraiselta. Toivottavasti perheelle ei tule ylläriä, kun saunomisen jälkeen viimeiset suihkuttelijat saavatkin vain kylmän ryöpyn niskaansa.
Miten se siivous onnistuu sieltä lauteiden alta, kun siellä on se vesivaraaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin yleinen vesivaraajan paikka tuo on, varmaan suurin osa tämän maan varaajista on asennettu saunaan. Itse mietin lähinnä sitä, että ovatko remontintekijät osanneet laittaa tarpeeksi suuren varaajan, entinen näytti 300-litraiselta. Toivottavasti perheelle ei tule ylläriä, kun saunomisen jälkeen viimeiset suihkuttelijat saavatkin vain kylmän ryöpyn niskaansa.
Eihän se nyt lattialla sentään ole, vaan ylälauteen alla seinään kiinnitettynä. Kaipa sinäkin älyät peittää ylälauteen laudeliinalla, vai onko se sinulle täysin tuntematon kankaanpala?
Vierailija kirjoitti:
Anttihan sanoi alussa "asutaan täällä puolisoni Julian ja meidän 1,5 pojan..."
Anttihan sanoi asuvansa vaimonsa Julian ja heidän poikansa kanssa. Miksi joku yrittää tehdä hänestä homoa?
Kommunikointi oli jotenkin outoa mieheksi. Taitava sanankäyttäjä tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt lattialla sentään ole, vaan ylälauteen alla seinään kiinnitettynä. Kaipa sinäkin älyät peittää ylälauteen laudeliinalla, vai onko se sinulle täysin tuntematon kankaanpala?
Pidemmän ajan kuluessa se laudeliina ei estä mitenkään saunan likaantumista, varsinkin jos saunaa ei pestä säännöllisesti. Ihan kuule meillä älytään käyttää laudeliinoja, mutta silti sauna pestään säännöllisesti ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikointi oli jotenkin outoa mieheksi. Taitava sanankäyttäjä tai jotain muuta.
On sosiaalisesti taitava ja osaa esiintyä, ei arkielämässä puhu noin laskelmoidun rauhallisesti.
Samaa mieltä. Punainen saumaväri vielä. Muuten kaunis ja toimiva toteutus.