Miksi läskifobia jyräsi taas kehopositiivisuuden?
Miksi läskifobia jyräsi taas kehopositiivisuuden? Onko oikein jakaa kuvia terveellisestä ruokavaliostaan ja liikuntasuorituksistaan, mikäli se samalla syyllistää muita?
Kommentit (66)
AP on siis kieltämässä kaikki TV:n urheilulähetykset, koska ne syyllistävät muita?
Ai taas tämä Särmä. Noh en voi häntä syyttää, mutta jos hänen ajatuksien kuuluttaminen verovaroin johtuu säästötoimista, niin varmasti löytyy halvempikin sekopää.
Onko läskien haukkuminen taas muodissa? Ei näissä tahdo enää perässä pysyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/videos/comments/3q2kpa/why_are_feminists_fat_u…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskifobiaa ei ole edes olemassa, se on vain laiskojen läskien ulinaa.
Läskifobia on itse asiassa aivan tervettä. On hyväkin pelätä lihavuutta.
Kumman suvaitsevasti suhtaudutaan itsensä sairaiksi lihottaneita ihrakasoja.
Tupakoitsijoita sen sijaan paheksuu kaikki. Miksei samoin tavoin saa obeesit ällöttää?
Itse katson mieluummin tupakoivaa ihmistä kuin muodotonta valasta ympäristössäni.
Ps. En polta itse
Läskejä pitää haukkua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No rehellisyyden nimissä merkittävä ero tulee siinä, että lihavat eivät aiheuta vastaavia haju -ja savuhaittoja kuin tupakoitsijat julkisilla paikoilla.
Pidän hyvänä asiallista ja rehellistä keskustelua. Ylipaino ja varsinkin lihavuus on epäterveellistä, alentaa elämänlaatua ja pituutta. Tekee laskua yhteiskunnalle. Ei ole mitään syytä olla pyrkimättä parempaan kohti sopivaa painoa ja kehonkoostumusta.
Läski on läski vaikka voissa paistaisi.
Kehopositiivisuus= fxxk me kaikkea ne keksii..
Vierailija kirjoitti:
Läskien abortoimattomuus oli virhe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aika harva on syntymäläski.
Täällä on nyt yllättävän paljon kehonegatiivisuutta, eikä rakentavaa keskustelua. Olen todella pettynyt kanssaihmisiin. t. ap
Kehopositiivisuus on mun mielestä vähän väärä termi, kehoneutraalius olisi ehkä parempi. Ei toki yhtä myyvä, mutta tarkoitustaan paremmin kuvaava. Onko siitä omasta tai muiden kropasta pakko olla jotain mieltä? Ei mun ainakaan tarvitse.
Minun käsitykseni mukaan, kun kehopositiivisuus tuli aikanaan keskusteluun, sillä tarkoitettiin, että jokaisella on ihmisarvonsa riippumatta kehon mitoista ja ketään ei saa haukkua väheksyä jne. hänen kehonsa takia. Nykyäänb varmaan puhutaan enemm'n kehorauhasta, kun tarkoitetaan tätä. Tämän allekirjoitan täysin.
Jotenkin kehopositiivisuus kuitenkin muokkautumaan täysin tiedevastaiseksi lihavuuden haittojen väheksynnäksi. Terveyshaitat ovat täysin kiistattomat ja yhteiskunnan täytyisi tehdä kaikkensa ylipainoepidemian hillitsemiseksi, koska meillä ei yksinkertaisesti ole varaa hoitaa jatkuvasti lihovan kansan terveyttä tällä menolla. Onneksi tällä hetkellä näyttää, että modernit lihavuuslääkkeet tulevat helpottamaan tätä ongelmaa huomattavasti. Tällä hetkellä on ihmiskoevaiheessa huomattavasti Ozempicia tehokkaampia ja vähemmän sivuoireita aiheuttavia lääkkeitä, joilla on painonhallinnan lisäksi muitakin positiivisia terveysvaikutuksia.
Eikö tuo mainittu skinnytok ole estetty jo aikoja sitten?
"Läskifobiasta johtuu sekin, että lihavat ihmiset eivät mahdu esimerkiksi kahvilan tuoliin"
hmm.
Yllättävän paljon ihmisiä ärsyttää, kun joku huomauttaa yhteiskuntaan rakentuneesta kehon muodon ja koon perusteella tapahtuvasta syrjinnästä.
No kehopositiivisuus ei rakentunut vakaalle pohjalle, kun lihavat sulkivat normaalipainoiset ja hoikat kokonaan ulkopuolelle. Kehopositiivisuus oli ainoastaan lihaville.
Turhaa vouhotusta jakaa syömisistään kuvia internetiin.
Perus vihervassu