Jos huomaisitte tietokoneella puolisonne etsineen naisten kuvia, haluaisitteko, että hän etsisi samaa naistyyppiä kuin sinä?
Taustalla on omakohtainen kokemus, josta en tiedä mitä ajatella...
Kommentit (33)
Jos huomaisin että puolisoni on pervo niin ottaisin asumuseron ja jättäisin raukan tumputtamaan itsensä hautaan.
Ihan intuitiivisesti tuli reaktio, että en haluaisi hänen etsivän samantyyppisiä naisia, vaan erityyppiset olisivat parempi. En osaa yhtään perustella, mutta tuo nyt oli se alitajunnasta tullut vastaus.
Olisi ihan saman minkä tyyppistä hakee, mutta sitä jäisin miettimään minkä hiton takia hän niitä kuvia etsii.
Etsineen naisten kuvia? Googlaamalla vai??
Kuulostaa oudolta.
No minä etsin joskus angoravuohia, katkarapuja ja miesnäyttelijöitäkin. Ei kai se minusta pervoa tee...
Mitä väliä, vaikka olisi etsinytkin.
Mun mies katsoo instasta punapäiden kuvia ja itse katson brunettien kuvia. Olen itse brunetti. Ei haittaa mitään että mies tykkää katsella punapäitä kun ei me olla toisiamme ulkonäön perusteella valittu.
Ei väliä. Fantasioida saa, ei sitä voi eikä saa riistää keneltäkään.
Oikeastaan ihan sama. Netti on täynnä filtteröityjä ja tekoälykuvia joista on enää aika mahdoton erottaa onko kuvissa todellista ihmistä. Joten jos noita nyt haluaa katsoa niin katsokoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsii yhtään mitään kuvia, lentää ulos! Käytä nyt hieman järkeäsi, ap...
Miten yhteisestä kodista voi lennättää ulos?
No oma rönttönen näyttää kuin Topi Sorsakoskelta joka viheltää, joten ymmärrän että hän etsii vähän tasokkaampia kuvia enkä sinänsä tuomitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan saman minkä tyyppistä hakee, mutta sitä jäisin miettimään minkä hiton takia hän niitä kuvia etsii.
Koska näytät samalta kuin Vesa-Matti Loiri tällä hetkellä?
Alastonkuvia tuskin löytyy minun tyyppisestä naisesta joten en odota että hän sellaisia etsii tai etsisi.
Jos huomaisin olevani puolison tietokoneella, olipa se puhelin tai läppärin, niin ihmettelisin itseäni ja sitä, enkä kunnioita muiden yksityisyyttä. Erohan tuosta tulisi, mutta ei miehen takia vaan siksi, että olisin vainoharhainen.
Ei se etsi samantyyppisiä naisia kuin minä koska meillä on tosi erilainen naismaku.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies katsoo instasta punapäiden kuvia ja itse katson brunettien kuvia. Olen itse brunetti. Ei haittaa mitään että mies tykkää katsella punapäitä kun ei me olla toisiamme ulkonäön perusteella valittu.
Eli tyydyitte toisiinne, kun ette onnistuneet saamaan omia mieltymyksiänne vastaavia kumppaneita? Surullista.
Vierailija kirjoitti:
No oma rönttönen näyttää kuin Topi Sorsakoskelta joka viheltää, joten ymmärrän että hän etsii vähän tasokkaampia kuvia enkä sinänsä tuomitsisi.
"No oma rönttönen näyttää kuin Topi Sorsakoskelta joka viheltää, joten ymmärrän että hän etsii vähän tasokkaampia kuvia enkä sinänsä tuomitsisi."
No sellaisen se mies on saanut. Miksi kiusaa itseään katsomalla sellaisia naisia, joihin ei rahkeet riitä?