Jos huomaisitte tietokoneella puolisonne etsineen naisten kuvia, haluaisitteko, että hän etsisi samaa naistyyppiä kuin sinä?
Taustalla on omakohtainen kokemus, josta en tiedä mitä ajatella...
Kommentit (33)
En mä ainakaan etsi mieheni tyyppisiä miesten kuvia. Sitä tyyppiä saa katsella kotonakin ihan tiittämiin. Kyllä nissä kuvissa täytyy olla jotain arjesta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan etsi mieheni tyyppisiä miesten kuvia. Sitä tyyppiä saa katsella kotonakin ihan tiittämiin. Kyllä nissä kuvissa täytyy olla jotain arjesta poikkeavaa.
Siis mitä hemmetin kuvia? 😂 Katsotteko te joidenkin vieraiden ihmisten kuvia vapaaehtoisesti vapaa-ajalla? Miksi?
Aika surkea on itsetunto täällä rouvilla. Pirttihirmuus on eskaloitunut kestämättömään tilaan jos ei kestä miehen katsovan muiden naisten kuvia, puhumattakaan että masturboisi niiden kanssa.
Ei mahda nuissa makkareissa paljon olla rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea on itsetunto täällä rouvilla. Pirttihirmuus on eskaloitunut kestämättömään tilaan jos ei kestä miehen katsovan muiden naisten kuvia, puhumattakaan että masturboisi niiden kanssa.
Ei mahda nuissa makkareissa paljon olla rakkautta.
Runkkari tulee horisemaan rakkaudesta. Miesten erektio-ongelmien suurin aiheuttaja on tumputus internetissä, mikään ei tapa toimintaa makuuhuoneessa yhtä tehokkaasti kuin kuollut penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hemmetin kuvia? 😂 Katsotteko te joidenkin vieraiden ihmisten kuvia vapaaehtoisesti vapaa-ajalla? Miksi?
Harvemmin sitä tulee muuten seksualisuutta/fantasioita tyydytettyä kuin vapaa aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sitä tulee muuten seksualisuutta/fantasioita tyydytettyä kuin vapaa aikana
Ja sinä ajattelet sen olevan seksiä ja seksuaalisuutta, että runkutat jonkun vieraan kuvalle? 😬😬
Miehen näkemys.
Tiedän, että puolisoni on etsinyt ns. saman tyyppisiä miehiä sisältävää kuvastoa. Mutta.... Minua huvittaa se, että hän tuntuu ihan tosissaan näkevän mussa samoja piirteitä, kuin ihan kansainvälisestikkin komeiksi noteeratuissa julkimoissa.
Joten tuntuuhan se mukavalta. Tosin taitaa tehdä tota myös mun mielikseni. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ajattelet sen olevan seksiä ja seksuaalisuutta, että runkutat jonkun vieraan kuvalle? 😬😬
No mä en kyllä runkaa enkä edes tyydytä itseäni (olen nainen) sen sijaan ne kuvat kyllä tuudyttää juurikin niitä fantasisoinnin tarpeita jota ainakin minulla seksuaalisuuteen kuuluu. Ja ne fantasiat ei ole sitä mitä on esim. seksi tai parisuhde arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuvia tuskin löytyy minun tyyppisestä naisesta joten en odota että hän sellaisia etsii tai etsisi.
Tätä on vaikea uskoa. Koska no.. Internet on tässä suhteessa todellinen runsaudensarvi. Eli kuvia on käytännössä kaiken näköisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuvia tuskin löytyy minun tyyppisestä naisesta joten en odota että hän sellaisia etsii tai etsisi.
Tätä on vaikea uskoa. Koska no.. Internet on tässä suhteessa todellinen runsaudensarvi. Eli kuvia on käytännössä kaiken näköisistä ihmisistä.
Kuvista jota katselaan välittyy muutakin kuin pelkkä kuva ihmisestä. Näkö voikin olla sama mutta tyyli ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista jota katselaan välittyy muutakin kuin pelkkä kuva ihmisestä. Näkö voikin olla sama mutta tyyli ei.
Öh... Tottakai? Kun on eri ihminen kyseessä. Mutta voinee olla sama tyylikin vaikka näkö eri?
Menee hiusten halkomiseksi. Kun varmaan kaikki hiffaa mitä haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... Tottakai? Kun on eri ihminen kyseessä. Mutta voinee olla sama tyylikin vaikka näkö eri?
Menee hiusten halkomiseksi. Kun varmaan kaikki hiffaa mitä haetaan?
Eiköhän se ole käynyt ihan aloituksesta selville mitä tällä haetaan. Se vain valitettavasti ole niiin että kaikki ajattelisi tuosta niin kuin aloittaja. Minulle ihan sama minkä tyyppisstä ihmisistä puoliso fantasisoi koska ne fantasiat joka tapauksessa on jotain muuta kuin arkitodellisuus.
Kumppanihan voi olla vaikka kuinka miellyttävä mutta useinkin sekuaslisuuden osalta vaihtelu virkistää.