Lapsen jatkuvat nenäverenvuodot
Meidän lapsella tulee nenästä verta 1-2-3 kertaa viikossa. Yleensä hoidossa. Osaako kukaan sanoa mikä vois auttaa? Terkkari puhui A-vitamiinitipoista, onko kellään kokemusta?
Kommentit (9)
Mulla tuli pentuna usein verta nenästä, mutsi osti jotain luontaistuotetta ja sillä loppui, kun luontaistuotteen ottamisen lopetti, alkoi verenvuodot kohta uudelleen... Muistaakseni murrosiän jälkeen loppui kokonaan...
Nenäverenvuotoon nimenomaan jatkuviin vuotoihin, se että pitää limakalvot kosteina, a-tipat on hyvä samoin nenän limakalvoille tarkoitettu voide.
Vuodon syy pitää silti tutkia ja sulkea pois veren hyytymissairaudet, yleensä syynä on isot suonet ja limakalvojen kuivuessa ne alkavat vuotaa.
Vaiva on hoidettavissa ihan nenä-nielu tähystyksellä jossa laserilla poltetaan isoimmat suonet kiinni.
Lapsi on muuten hyväkuntoinen ja terveen oloinen, että pitää kokeilla alkuunsa tuota tippaa ja voidetta. Ap
Tiedän asiasta aika paljon kun vanhempi lapsemme on koko iän kärsinyt vuodoista, menee nyt operaatioon joka toivottavasti auttaa!
Suosittelen a-tippoja aluksi! =)
Kuinka usein teidän lapsella nenä vuotaa? ja tuleeko verta paljon kerralla?
ap
Lapsella on todella isot suonet nenässä ja aina kun limakalvot hiukankin kuivahtaa, se saa vuoto kierteen aikaiseksi.
ja jos vielä jatkuu niin sitten otattaa verikokeet varmuudenvuoksi.
Yhdellä tutun lapsella todettiin joku verisairaus. Oiskohan justiin leukemia. Se tyttö siis kuoli :(
Hänkin oli ihan terveen oloinen lapsi ja nenäverenvuodolla alkoi.
Siitä kun todettiin se sairaus niin oisko mwnnyt 2-3 vuotta niin lapsi nukkui pois...
Toisilla vaan kuivuu ne limakalvot herkästi.
Mulla ja miehellä kummallakin on nenä vuotanut pienenä paljon ja sama vika on nyt meidän pojalla.
Mulla tuli jopa niin, että join kuin vettä sitä verta joka nenästä kurkkuun valui.