Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menimme perheenä syömään tänään...

Vierailija
08.03.2026 |

...ja jouduin maksunaiseksi. Ei tullut aamullakaan kahvitarjoilua, korttia eikä kukkiakaan. Siellä ruokapaikassa mies vaan mökötti eikä ottanut katsekontaktiakaan. Vähän pettynyt olo. Mä nyt sentään ostan miehelle aina jonkun kortin ja lahjan isänpäivänä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Se maksaa, joka sinne ravintolaan väkusin haluaa mennä ja raahata vielä muutkin mukaan,vaikka niitä ei ehkä kiinnosta.

Isänpäivää voi verrara äitienpäivään, ei johonkin ihme naistenpäivään.

Vierailija
2/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein että sait maksaa! 

Eikös naistenpäivänä nimenomaan juhlita naisten tasa-arvoa miehiin nähden.

Vierailija
4/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä odotan kortteja, en sentään naistenpäivänä. 
Aamiaiselle mies oli mulle ja tyttärelle laittanut mutakakkua :)

Vierailija
5/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa Mieheni polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! Naminami😋

Ap

Vierailija
6/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein että sait maksaa! 

Eikös naistenpäivänä nimenomaan juhlita naisten tasa-arvoa miehiin nähden.

No mä maksan muutenkin kaikki ravintolakäynnit jos mennään ilman että olisi mikään spesiaali päivä joten ei siinä olekaan mitään erityistä mutta ette tekin joskus haluaisi miehen tekevän erityisiä huomion eleitä tai tekoja, antaa kukkia tai lahjaa. Ei naistenpäivä ole mikään erityinen mutta voi olla että odotukseni olivat turhan korkealla...  Ap

Vierailija
7/7 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vaimo maksaa aina kaiken ns. Ylimääräisen. Minä näet maksan miehenä kaiken muun elämisen...talon kaikki kustannukset 3 auton menemiset ja tulemiset, huollot jne. päöosan ruoasta. Siis sähköt vakuutukset verot yms. Sponsaan vielä aikuiakin opiskelevia lapsiani. Näin vaimon hyvä palkka jää kokonaan yhteiseen käyttöön tai säästöön...hän saa ne kyllä omalle tilille.