Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä ja raskaaksitulo

Vierailija
04.05.2007 |

Tärkeä kysymys:

Onko kokemuksia, että olisi tullut raskaaksi, vaikka olisi harrastanut keskeytettyä yhdyntää? Eli että ennen itse laukeamista olisi tullut touhutippoja ja niistä raskautunut?

Tämä olisi tärkeää tietää. Kiitos!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös asia opeteta ihan peruskoulussakin?

Vierailija
2/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8kk toimi ja nyt vauva tulossa. Tosin vauva oli meillä suunnitelmissakin, mutta vähän myöhemmin, joten ei maailma kaatunut tähän =) Vauva tulee vaan vähän aikaisemmin, mitä oli tarkoitus alkaa yrittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti, kun on päässyt lasti sisään, on tärpännyt.

Vierailija
4/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tarkentaa että kyseessä on tosiaankin tärkeä juttu. Olemme miehen kanssa yrittäneet saada toista lasta jo yli vuoden ja nyt olen raskaana. Tässä kierrossa tapahtui kuitenkin seuraava ikävä kokemus: olin n. 4 päivää ennen ovulaatiota humalassa, ja eräs entinen poikaystävä samoissa mökkijuhlissa. Hän luuli että halusin harrastaa jotain muutakin kuin juttelua.. olin tukevassa humalassa ja kesti aikansa ennenkuin tajusin mitä tämä kaveri oli tekemässä. Sain hänet työnnettyä pois, mutta ehti kuitenkin pari kertaa työntyä sisään (mikä pelkkänä ajatuksena nyt oksettaa!!!). Mieheni kanssa harrastettiin seksiä ovulaation aikoihin mutta nyt kauhistuttaa että mitä jos tuo exäni onkin tiputellut niin että lapsi on hänen!! Se olisi suorastaan painajaismaista.. nyt yritän itselleni todistella ettei näin todellakaan voi olla vaan lapsi on ihanan mieheni...

Vierailija
5/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa tsänssit on mielestäni fifty-sixty, ikävä kyllä. Mutta sitten vaas isyystestiin, kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
6/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt jokainen huomaa jos ollaan seksiä alkamassa harrastamaan... Taisi vaan itselläsi kesken touhun alkaa kaduttamaan ja pistit touhulle lopun, toi sun selitys oli aika ontuva ja miehenä antaisin tuollaiselle naiselle lähtöpassit!

Vierailija
7/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk yritetty lasta, ei edelleenkään raskauksia

Vierailija
8/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvitellaan, että " syy" siihen, että toinen lapsi antaa odottaa itseään, on sun miehessä, niin...

Tosi kamala tilanne, tietääkö miehesi? Ja vaikka tiedän, ettet halua moralisointia, en voi kuin ihmetellä, miten on noin voinut käydä... Ja miksi edes olet tukevassa humalassa jos yrität vauvaa?

Vierailija
9/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos moralisoinneista. Olen ne varmasti ansainnut. Mieheni ei todellakaan tule ikinä tätä tietämään. Hän menisi ja tappaisi exäni, se on varma. Vauvaa on yritetty yli vuosi joten pakko sitä on joskus humalassakin saada olla. Ja sehän oli 100 % varmaa etten tuolloin raskaana ollut. Olin vielä tehnyt ovulaatiotestejä ja niidenkään mukaan en ollut edes ovuloimassa vielä kun menin näihin kaverini 30-kymppisjuhliin. Nyt en kuitenkaan hae tässä mitään moraalisia mollauksia sillä itsellä on muutenkin tarpeeksi paha olla. Toivon vain että saisin jotain kokemukseen/tietoon koskevaa infoa. Kiitos kaikille jo vastanneille.

AP

Vierailija
10/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sinut raiskasi!

Vierailija
11/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs kun isyystesti tehdään ja exä paljastuu isäksi?

Vierailija
12/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on vähääkään mahdollista että tämä lapsi on exäni niin joudun keskeyttämään raskauden. Rakastan miestäni yli kaiken ja kadun ihan hirveästi tekemääni. Ja kyllä, olemme naimisissa ja meillä on yksi ihana lapsi.

Vierailija
13/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin keskeytettyä yhdyntää " ehkäisynä" noin 9 kuukauden ajan. Menkat oli mulla säännölliset ja varottiin erityisen tarkkaan oviksen aikaan. No niistä touhutipoista nyt ei voi sen kummemmin tietää, että tuleeko vaiko eikö...

Eli toimi meillä. Sitten kun haluttiin vauva, niin jätettiin " ehkäisy" pois. Raskauduin ekasta yrityskierrosta. Samoin tulin esikoista tehtäessä heti raskaaksi, lapsia siis kaksi ja heidän välissään käytettiin tuota keskeytettyä, kun mikään kokeiltu hormonaalinen ehkäisy ei sopinut, eikä jaksettu hirveästi panostaa tuohon asiaan, kun raskaus ei olisi mikään katastrofi ollut.

Vierailija
14/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin mahdollista, että olet raskaana ex:llesi. Tiedän pariskunnan, joka on saanut kaikki lapsensa keskeytetyillä yhdynnöillä ja lapsia on kuusi.

Vierailija
15/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teet vaan itselles selväks että miehes on isä ja lopetat sen murehtimisen. tiedän että vaikeeta, olen itse vähän samassa tilanteessa. mutta ajan kanssa ne ajatukset siitä hälvenee etkä enään edes mieti sitä toista vaihtoehtoa. Yks asia minkä voit tehdä(mä tein) on että soitat lääkärille ja puhut asiasta hänen kanssaa ja kysyt hänen mielipidettään kuinka suuri mahdollisuus on että ex olis isä. mulla läääkärin kanssa puhuminen auttoi. tietty ei lääkärikään 100% varmaks mitään voi sanoa mutta tietty osaa ammatti ihmisenä vähän auttaa.

Vierailija
16/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sai alkunsa keskeytetyllä, muutaman kuukauden harrastelun jälkeen. Kakkonen taas ensimmäisestä kierrosta.

Vierailija
17/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän todisti eräs tuttavamme joka parin kuukauden seurustelun jälkeen harrasti tätä uuden tuttavuutensa kanssa ja tietysti huonosti kävi ja raskaaksi pamahti. Ei edes tajunnut, että voisi olla raskaana vaikka menkat myöhässä ja huonovointinen ollut. Tajus vasta sitten kun hänelle mainitsin että voiskohan olla niin että olet raskaana.

Lopulta päätyi aborttiin. Eikä kuulemma hänkään ollut vaikka ikää jo 30 v. kuulutkaan " touhutippojen" mahdollisuudesta. Luotti täysin, että keskeytetty yhdyntä on riittävä ehkäisymenetelmä.

Vierailija
18/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan käyttää ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ei se tietenkään ole varmaa mutta ap tapauksessa ei ole kyse kun muutamasta työnnöstä.

no ap mitä meinaat asian suhteen tehdä?

Vierailija
19/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme olleet yli 6 vuotta, raskaaksi tulin vasta sitten kun sitä halusimme eli emme keskeyttäneet yhdyntää, silloin 4:n kuukauden yrityksen jälkeen raskauduin.

Ja samalla tavalla olemme toimineet pikkuisemme syntymän jälkeen. Ja se toimii meillä hyvin!

En toki voi suositella sitä kenellekkään ehkäisykeinoksi, koska se ei ole varma keino ehkäistä raskaus, vaikka se meillä on toiminutkin. Mutta meille se ei olisi ikinä ollut mikään katastrofi vaikka se ei olisi toiminutkaan, niinkuin ei ole nytkään.

Syy siihen miksi toimimme näin on yksinkertaisesti se, että minä en halua käyttää mitään hormonaalisia valmisteita, emmekä tykkää kondomin käytöstä.

Vierailija
20/42 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehesi ei saisi koskaan tietää ettei ole kyseisen lapsen isä? Kyllähän se veritesteissä selviää! Haloo....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän