Mies ihan soseessa ja hänellä alkaa työvuoro klo 5 aamulla
Selviääkö siihen mennessä kun pitää rekkaa ajaa?
Kommentit (27)
Olen itsekkin ammattikuljettaja ja monesti tullut krapulassa tai vähän kännissäkin vedettyä täysperävaunuyhdistelmää 😀
Tapsa48
Joo ihan varmasti oli. Oletko homo?
Tuskin selviää. Mutta eipä ole ensimmäinen joka jää kiinni tehtaan portilla. Sitten tulee pakkolomaa josta ei palkkaa makseta
Vierailija kirjoitti:
Tuskin selviää. Mutta eipä ole ensimmäinen joka jää kiinni tehtaan portilla. Sitten tulee pakkolomaa josta ei palkkaa makseta
Hänellä olisi 4h ajoa ennen tehdasta.
Ap
En tiedä kumpi on surullisempaa, se mies vai sinä joka joudut miettimään tällaisia asioita. Mahtaa olla ihana mies. Oikea löytö.
Rokulipäivä huomenna, tekevälle sattuu joskus.
Viikosta toiseen jaksat tuota (mielikuvitus)juoppoa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö Pilttiä vai Muksua?
Voi olla ihan itse tehty sose myös.
Vierailija kirjoitti:
Noh ei siinä auta ku jäädä saikulle ja syytää siitä persuja.
Orpon hallitusta pitää syyttää kaikesta kuten tähänkin mennessä. Orpon hallitus on kaiken syy. Ihan kaikesta jopa siitä että jenkit hyökkää Iraniin ja bensa kallistuu, ja kahvin hinnasta. Istuttakaa hyvät ihmiset kahvipensasta kotiinne niin saatte omaa reilua kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekkin ammattikuljettaja ja monesti tullut krapulassa tai vähän kännissäkin vedettyä täysperävaunuyhdistelmää 😀
Tapsa48
Työnantajan vakuutus ei korvaa päihtyneenä aiheutettuja vahinkoja, joten aika ison riskin otat. Kuinka paljon sellainen täysperävaunuyhdistelmä maksaa?
Nyt ap nopeasti haet lähikaupasta useamman vahvan oluen miehellesi ja varmistat ettei lähde ajamaan. Esim. kuudesta kahdeksaan 8% puolilitraista varmistaisi ehkä ettet ihan helpolla provoile ensiviikonloppunakin samasta aiheesta.
Jäikö vauva ruokkimatta, kun mies sotki itsensä soseella?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kännissä. Hik.
Mää en myönnä mitään...hik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö Pilttiä vai Muksua?
Voi olla ihan itse tehty sose myös.
Itse tehdyt on parempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitusta pitää syyttää kaikesta kuten tähänkin mennessä. Orpon hallitus on kaiken syy. Ihan kaikesta jopa siitä että jenkit hyökkää Iraniin ja bensa kallistuu, ja kahvin hinnasta. Istuttakaa hyvät ihmiset kahvipensasta kotiinne niin saatte omaa reilua kahvia.
Mun akka ei ymmärtänyt eikä uskonut ku kerroin että ku olin perjantaina kännissä ni se on Petterin syy ja vika, syytä sitä äläkä mua...