Tyhmien kysymysten ketju :)
Mitä " tyhmää olet miettinyt mutta et ole koskaan keneltäkään kehdannut kysyä? Kysy tai vastaa, huumorimielessä joten tiukkapipot pysyköön poissa!
Itse mietin viime yönä tälläistä... Kuinka koomapotilaalla toimii normaalit ruumiintoiminnot? Hikoilevatko ne samalla tavalla? Rasvoittuuko tukka? En ainakaan ole koskaan kuullut että koomapotilaan tukkaa pestäisiin (lappupesu varmaan muulle kropalle?). Entäs kuukautiset?
Kommentit (114)
Ja millä rahoilla spurgut ryyppäävät?
Miten kodittomalla voi olla pankkitili tai mihin ne saa rahat?
eli siis se on erittäin kivulias yhdyntä aina ja joka kerta, kun aukko repeytyy ja tulehtuu-saati sitten synnytys, mieti miltä se tuntuu!! kammottavaa!!
84, oisko painovoimalla jotain tekemistä asian kanssa? eli siis siemenestä taimi lähtee kasvamaan sen avulla ylöspäin.
Vierailija:
Kelpaako clearasil vai pitääkö olla jotain hienompaa? Jos laitetaan meikkivoiteen alle, niin eikö se hieroudu meikkivoidetta laitettaessa pois näpyn päältä?
itse teen niin että levitän ohuelti meikkivoidetta koko kasvoille, taputtelen sormenpäillä toisen kerroksen näpyille ja tarkistan tarvitseeko lisäpeittoa-jos tarvitsee taputtelen ihan pikkuisen peitevoidetta vielä siihen päälle.
Huomaa että itse katsot paljon tarkempaan kuin muut ihmiset omia näppyjäsi, usein auttaa näppyjen tai couperosan peittämiseksi se että levittää siististi meikkivoiteen koko kasvoille. Ei ole tarpeen tehdä naamiomaista maskia vaan se ei haittaa vaikka näpyt tai punoitus pikkuisen kuultavat sieltä läpi.
Vierailija:
Rahat tähän tulevat luultavimmin jonkin tuen muodossa kelalta tai sossusta.
Ihminen voi ilmoittaa osoitteekseen vaikka poste restanten, jos joku osoite on pakko olla. Varmaan on myös aika paljon henkilöitä, jotka eivät saa mistään rahaa, esim. tukia tai muuta, elävät asunnottomina ja tavallaan ulkopuolella kaikesta.
jota mm. Englannissa käytetään teknisiin aloihin painottuvista (ammatti)korkeakoulutasoisita oppilaitoksista, mm. Leeds Polytehcnic. Teknillinen korkeakoulu on kuitenkin korkeakoulu, eli yliopistotasoinen oppilaitos. Nimitystä " Poli" käytettiin etenkin 1960-luvulla.
Ja sille toiselle vastaajalle: Helsingin Yliopisto ja Teknillinen korkealoulu ovat erillisiä oppilaitoksia, TKK ei ole HY:n alainen.
Vierailija:
Siis miten ihmeessä joku on sen keksinyt? Että tää ottais nyt näitä rehuja ja jauhais niistä jauhoja ja laittais niihin vettä ja kaikkee muutakin ja laittais sit uuniin ja tadaa, tällä olis leipä?!
Kananmunan väri riippuu kai kanan rodusta.
Niin näkyykö vauva mustana/tummana?
Ruskeat munivat ruskeita ja valkoiset valkoisia munia. Simple!
siellä istuu ääretön määrä mammoja av:lla. Jos se ei ole ääretön, mihin se päättyy?
Ja jos avaruus on oikeasti niiin iso kuin kuvittelen sen olevan, kuinka suuri tila hukata vain 6 miljardin älyllisen olennon takia?
Jos naapuriin muutti ihana mies, muuttiko se siihen sattumalta vai onko se kohtaloa, jota säätelee joku? Jos alakerran naapuriin muuttaa työkaverini, onko sillä joku tarkoitus? Esimerkiksi opettaa huutaminen lapsille?
Tai muuten vaan jollain hyvän yleissivistyksen omaavalla.
kun kuoleman jälkeen kohtaa ne kaksi entistä miestään? kumman kanssa sitä viettää ikuisuuden viinirypäleitä syöden ja nektaria juoden?
vai kimppakivaako siellä sitten on..
Miksi muut ku virolaiset eivät osaa sanoa kirjainta õ??? Olen yrittänyt lapselleni kys. kirjainta opettaa, mutta hän ei vaan pysty sitä sanomaan. Tulee aina öönä :) Mikä ihme siinä on?
Osaavat, esim. minä osaan sanoa kuulemma kuin natiivi. Õ on yleensä viimeinen äänne, jonka virolainen oppii, ja siinä on runsaasti variaatiota myös äidinkielisten kesken.
Miksi hiukset pitää pestä shamppoolla ja sitten laittaa hoitoainetta? itse en ole pessyt, kuin vedellä ja minulla on kaunis pitkä tukka.
Mulla ei ainakaan rasva lähde hiuksista pelkällä vedellä - olen nimittäin kokeillut! Lyhyemmistä hiuksista lähtee, mutta kun hiukset ovat yli 15 cm pitkät, ei enää lähde. Mulla on nimittäin aika paksut hiukset, ne jotenkin hautovat sitä päänahkaa. Silloin kun pesin hiukset pelkällä vedellä, mun piti käydä joka päivä suihkussa. Nykyään en käy. Hoitoaineessa (ainakin niissä joita minä käytän) on selvästi jotain rasvaa, joka estää hiusten tarttumista toisiinsa. Jos kus käytän hoitoaineen sijaan omenaviinietikkaa, joka on hiuksen tavoin hapan, ja sulkee hiussuomut ja näin estää niitä tarttumasta toisiinsa ja muodostamasta takkuja.
AV:n käsiten "perseinen" tarkoittaa sitä, kun ihminen koskee käsillään ensin perseeseen ja sitten johonkin muuhun, siis käsi on silloin perseinen. Tulee kai ketjusta jossa mies pesi ensin persettään käsin ja tarttui sitten näillä perseisillä käsillä suihkuun, tästä aiheesta syntyi pitkä keskustelu.
Jos mies on halvaantunut vyötäröstä alas päin, voiko miehellä enää seistä? Tai jos seisoo miten se voi toimia kun kerran on halvaantunut?
aiheuttaa silmien turvotusta kun sitä käytetään väärin, eli nimestään huolimatta ÄLÄ laita sitä silmänympärysvoidetta silmänympärille vaan kauemmas. Jos sormesi koskee silmään kun levität voidetta, se on liian lähellä. Laita voide kauemmas jottei se tee silmäpusseja.
Miksi ennen apinat kehittyivät ihmisiksi ja enää näin ei tapahdu?
tai edes tuhansien vuosien saatossa kehittyvä juttu, vaan vaaditaan hiukan pidempi aika.
oli jo niin viimeisillään ja käveli vaappuen, että näkyi jopa hamekerroksen alta