Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ihmettelen Niinistön puheita.

Vierailija
29.03.2007 |

Miksi ihmeessä meidän nyt pitäisi varautua siihen kun suuret ikäluokat menee eläkkeelle, kun ne itse pitää omia vanhempiaan suorastaan luokattomissa oloissa ja ovat ajaneet vanhustenhoidon ja terveydenhuollon kuilun partaalle?

Mikä heistä nyt niin erinomaisia tekee etteivät voi maata likaisissa vaipoissa koko päivää tai kärsiä nälkää??

Ei ymmärrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä puheita tarkoitit, mutta ainakin eilisessä a-studiossa Niinistö kylläkin puhui ehkä hiukan kokonaisuudesta kuin vaipanvaihto, vaan esimerkiksi siitä, että miten kansantalaous kehittyy kun yhä suurempi osa ihmisistä on eläkkeellä eikä tienaamassa rahaa kansantalouteen. Ja olen samaa mieltä, siitä on syytä olla huolissaan.

Vierailija
2/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää korvaan nämä tulevaisuudessa sitä ja tulevaisuudessa tätä puheet, kun asiat pitäisi olla kunnossa. Nyt kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle( eli hallitseva luokka ) niin nyt aletaan pedata hyviä eläkepäiviä itselleen.

Väkisinkin tulee mieleen, että ensin revitään vanhempien selkänahasta ja sitten omien lasten ja lastenlasten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pistää korvaan nämä tulevaisuudessa sitä ja tulevaisuudessa tätä puheet, kun asiat pitäisi olla kunnossa. Nyt kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle( eli hallitseva luokka ) niin nyt aletaan pedata hyviä eläkepäiviä itselleen.

Väkisinkin tulee mieleen, että ensin revitään vanhempien selkänahasta ja sitten omien lasten ja lastenlasten.

ap

Sietää ollakin huolissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi