Tyhmien kysymysten ketju :)
Mitä " tyhmää olet miettinyt mutta et ole koskaan keneltäkään kehdannut kysyä? Kysy tai vastaa, huumorimielessä joten tiukkapipot pysyköön poissa!
Itse mietin viime yönä tälläistä... Kuinka koomapotilaalla toimii normaalit ruumiintoiminnot? Hikoilevatko ne samalla tavalla? Rasvoittuuko tukka? En ainakaan ole koskaan kuullut että koomapotilaan tukkaa pestäisiin (lappupesu varmaan muulle kropalle?). Entäs kuukautiset?
Kommentit (114)
Niihin on olemassa ihan kirjojakin, joissa kerrotaan eri korttien yhdistelmien tarkoitukset ja yksittäisten korttien tarkoitukset.
Kirjoissa myös opetetaan miten kortit tulee järjestää pöydälle ja kuinka niitä tulee säilyttää...
että tavallista päivä- ja yövoidetta.
ja ryppyjä mulla on tosi vähän, vaikka ikää jo yli 40v!!
kertokaahan, miks en sais näin toimia??
Molemmissa on yleensä neliveto. Tavallinen maasturi sopii maastossa ajeluun. Citymaasturi ei.
Räkä on nenän limakalvoilla muodostuvaa limaa joka estää pölyn ja lian menemistä nenään. Siksi räkä on täynnä bakteereita ja viruksia.
Flunssassa räkä on usein kellertävää, tämä johtuu valkosoluista jotka sekoittuvat pieneen määrään punasoluja. Valkosolut puolustavat kehoa aktiivisesti tulehdussairauksilta.
Mutta miksi silmänympärysvoidetta olisi edes olemassa jos tavalliset rasvat kävisi silmien ympärille? Silmienympärysiho on ohuempaa kuin muualla, siksi erikoisvoide.
Olisiko automarket-nimi tullut siitä että niihin mennään yleensä autolla?
Vierailija:
Niihin on olemassa ihan kirjojakin, joissa kerrotaan eri korttien yhdistelmien tarkoitukset ja yksittäisten korttien tarkoitukset.
Kirjoissa myös opetetaan miten kortit tulee järjestää pöydälle ja kuinka niitä tulee säilyttää...
Vaan sitä että miten ihmeessä ne kortit osuu oikeaan??
Mistä ne esim tietää että povattavalla on menneisyydessä ollu vaikka väkivaltainen äitisuhde, taikka nykyhetkessä on kaksikin miestä yhtäaikaa jne jne? Ymmärrätkö :D
t. 27
Tätä olen miettinyt usein enkä odota saavani koskaan vastausta. Kun räkää on vaikka nenäliina täynnä ja se kuivuu, niin sitä ei ole kuin ihan pieniä hippusia enää. Rään täytyy siis kyetä sitomaan valtava määrä nestettä itseensä. Voisikohan tätä ominaisuutta käyttää jossain teollisuudessa hyödyksi?
itse en ole pessyt, kuin vedellä ja minulla on kaunis pitkä tukka.
Hiukset pitää pestä shampoolla, koska niihin keräytyy likaa ja saasteita. Hoitoainetta en minäkään käytä (paitsi joskus talvella ihan pakko, koska tukka on muuten sähköisenä pystyssä)
En pese kasvojanikaan ikinä millään aineella ja en käytä kosteusvoidetta. Oma rasva suojaa ihoa ja kasvoni ovat loistavassa kunnossa
44
ei se tieto sieltä tule eikä näy vaan ihan jostain muualta.
Siis ympärileikatut somalit. Synnytyssalissa yhteenommellut labiat leikataan saksilla auki ja joskus reikä on kuulemma todella pieni. Miten ovat alunperin tulleet raskaaksi?
ruumis kutistuu ja näivettyy, siitä vaikutelma kynsien ja hiusten kasvamisesta
vaikka ne voi ihan selkeästi muodostaa äänteen esim. sanassa hat (hät), cat (kät) jne?
ensin silmänympärysvoide ja sitten kasvovoide siten ettei se joudu silmänympärysiholle.
Kun ne laitetaan mullan alle, eihän ne voi suunnistaa valoa kohti. Ulkona ehkä lämpöä kohti mutta mites sisällä kasvatettavat esim. rairuoho. Yhtä lämmintä ylös- ja alaspäin.
Käyät varmaan liikaa silmänympärysvoidetta, jos saat siitä silmäpussit. Ei tarvitse kuin nuppineulanpään kokoinen pisara, joka taputellaan silmien ympärille hellävaraisesti (ei hinkata ja venytetä ihoa).
... Monesti lämpötilainversio synnyttää lähes tyynen kerroksen maanpinnan lähelle, ja maatuuli puhaltaa havaitsijan yllä eikä sitä havaita. Mutta saaristossa maatuuli havaitaan helpommin, koska siellä inversio syntyy harvemmin. Saaristossa on monesti lämpimintä alkuillasta, kun lämmin ilma vaeltaa sinne maatuulen tuomana...