Ystäväni mies inhoaa minua, ja kerta ei ole ensimmäinen
Mistä tämä johtuu? Ja oletteko muut kokeneet koskaan samaa?
En ole mikään radikaali, huonokäytöksinen nainen, vaan aivan tavallinen, naimisissa oleva perheenäiti. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun eilen ystävän luona käydessä tämän mies ei tervehtinyt ensin ollenkaan, puhui ohitseni, ja kun puolen tunnin pääsä kehtasin edelleen olla heillä, mies alkoi suorastaan v*ttuilla ystävälleni JA minulle.
Lähdin sitten aika nopeaan pois, ja olin jopa vähän loukkaantunut sekä miehen että ystäväni käytöksestä, joka ei mitään sanonut puolisolleen. Nyt mietin, että mikä minussa on vikana, ja että en halua enää mennä ystäväni luo kylään.
Kommentit (28)
Ystävällä olisi nyt hyvä tilaisuus arvioida kumppaniaan. Kuka käyttäytyy noin kumppnain ystävää kohtaan? Välttyykö kumppani itse jatkossa samalta käytökseltä?
Minua inhosi yksi entisen kaverin mies, ja tunne oli molemminpuoleinen. Aika pian kävi ilmi, että tyypin käytös, arvomaailma ja yleinen asenne elämään olivat todella kaukana omistani, joten mitään en kokenut menettäväni. Kävi ajan saatossa myös ilmi, että entinen kaverini oli luonteeltaan tosiaan tälle miehelle sopivaa sorttia, joten asiat johtivat siihen, etten ole kumpaankaan nykyään yhteydessä.
Tavatkaa jatkossa muualla tai silloin kun mies poissa
Mies on kontrolloiva ja yrittää pitää ystävät kaukana. Red flag.
Ehkä näit nyt miten mies kohtelee ystävääsi
Onko kyseessä saman ystävän miehet? Ehkä hän valitsee öykkäreitä miehikseen, tai sitten puhuu sinusta pahaa selän takana. Katso suostuuko tämä ystävä tapaamiseen kylillä kahden kesken. Jos ei, hän ei oikeasti pidä sinusta.
Minulla on ollut samanlainen tilanne ja koskaan ei selvinnyt mistä oli kyse. Olin iloinen ystäväni puolesta, kun hän oli löytänyt uuden miehen ja yritin aina olla mukava miehelle, mutta silti inhosi aina vain minua.
Kun on ihastunutkin siihen oman naisen ystävättäreen tulee käyttäytyä juri noin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä saman ystävän miehet? Ehkä hän valitsee öykkäreitä miehikseen, tai sitten puhuu sinusta pahaa selän takana. Katso suostuuko tämä ystävä tapaamiseen kylillä kahden kesken. Jos ei, hän ei oikeasti pidä sinusta.
Tai mies ei päästä lähtemään ilman häntä..
Aika hyvä sääntö on - kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien kanssa voi tulla toimeen. Ei se niin vaikeaa ole.
Mies eristää ystävääsi. Kun saa ajettua kaikki loitommalle niin voi rauhassa alistaa.
Ei me tiedetä sen ajatuksia.
Itse en jaksaisi vaan ärähtäisin jossain vaiheessa että mikäs v ttu riivaa ja on ongelmana mun kanssa.
Ei kaikista tarvitse pitää mutta aikuisten pitäis kyetä puhumaan.
Itse inhoan erään kaverin miestä koska se on niin muokkaaminen ja pyrin välttelemään mutta en mäkään ole hänelle ilkeä.
Ota ystäväsi kanssa asia puheeksi suoraan, kun hän seuraavan kerran ottaa yhteyttä. Jos siis haluat vielä jatkaa ystävyyttänne ja muutosta tilanteeseen.
Jospa miehellä on sutinaa toisen naisen kanssa ja ehkä olet nähnyt jotain ? Taloudellisesta tilanteestasi kateellinen ? Narsisti joka haluaa hajottaa naisensa ystävyyden kanssasi ?
Jätit kertomatta, että esittelit herkkulollojasi miehelle antavassa t-paidassa, joka pullisti munkkisi näkyville kuin herkkupalan nälkäiselle koirulille. Ystäväsi meijerit ovat aika vaatimattomat ja mies on tissimiehiä, veit siis herkut näkyville, mutta koska hänelle ei ole lupaa niihin, kiukuttaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Jätit kertomatta, että esittelit herkkulollojasi miehelle antavassa t-paidassa, joka pullisti munkkisi näkyville kuin herkkupalan nälkäiselle koirulille. Ystäväsi meijerit ovat aika vaatimattomat ja mies on tissimiehiä, veit siis herkut näkyville, mutta koska hänelle ei ole lupaa niihin, kiukuttaahan se.
Tällainen lässytys herättää tissinaisessakin halun pukeutua kaftaaneihin koko loppuikä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä sen ajatuksia.
Itse en jaksaisi vaan ärähtäisin jossain vaiheessa että mikäs v ttu riivaa ja on ongelmana mun kanssa.
Ei kaikista tarvitse pitää mutta aikuisten pitäis kyetä puhumaan.
Itse inhoan erään kaverin miestä koska se on niin muokkaaminen ja pyrin välttelemään mutta en mäkään ole hänelle ilkeä.
Minä ottaisin kyllä asian puheeksi, joko miehen kanssa ko tilanteessa, tai ystävän kanssa jälkeen päin.
Riippuen tietysti, miten esim avointa v*ttuilu on.
En kyllä sietäisi moista.
Olisin ehkä lähtenyt kotiini sanoen "ettei tupata kun ei tykätä".
Tuttu juttu. Itse en mene enää kylään jos ystäväni mies on kotona. Eipä sinne kukaan muukaan halua kylään. Ystäväni ei vaan saa erottua vaikka laittanut eron useasti vireille.
Mustasukkainen eristävä narsisti öykkäri moukka. Ei kannata käydä kylässä, silloin kun mies on kotona.
Ystävä puhunut pahaa kateuksissaan? Tällasta olen ainakin joskus kohdannut :)
Tai sitten, ystäväsi mies on naisvihamielinen ja kohdistaa sen helppoihin uhreihin esim