Petteri Orpo on surullinen siitä, että naisten turvallisuuden teema jäi muun politiikan jalkoihin
Petteri Orpo yritti puhua naistenpäivän marssilla hallituksen toimista lähisuhdeväkivaltaa vastaan, mutta äänekkäät buuaukset peittivät puheen alleen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Pedari-persukin ministerinään...
Ja jo TOISTA kertaa.
Minä olen hyväosainen ja onnekas, mutta en hyväksy nykyhallituksen toimia. Järkyttävää julmuutta heikompiosaisia kohtan. Ihmiset eivät ole missään asiassa samalla viivalla. Ei edes syntyessään. Joku syntyy varakkaaseen koulutettuun perheeseen. Ihmisten terveys vaihtelee jo lapsesta lähtien. Toinen saa paremmat kortit. Älykkyys, persoonallisuus on erilaisia. Myös onni ja kohtalo elämässä vaihtelee. Minusta on hyvä, että vihaa osoitetaan näkyvästikin. Viha on oikeutettu tunne vääryydestä. Ilman vihan ilmaisua mikään ei muutu paremmaksi. Tämä kaikki on viestiä hallitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kokoomusnaiset vihdoin heräävät ja alkavat ajatella ihan itse. Uskon, että näillä naisilla olisi paljon fiksuja ajatuksia ihan itsellään eikä tarvitsisi toistaa puolueen miesten sanomaa. Luulen, että moni saisi oikeaa potentiaaliaan käyttöön vaikka vihreissä.
Kokoomusnaiset vetoavat poikkeuksellisesti omaan ministeriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kokoomusnaiset vihdoin heräävät ja alkavat ajatella ihan itse. Uskon, että näillä naisilla olisi paljon fiksuja ajatuksia ihan itsellään eikä tarvitsisi toistaa puolueen miesten sanomaa. Luulen, että moni saisi oikeaa potentiaaliaan käyttöön vaikka vihreissä.
Sivistyspuolue (?) Kokoomuksella ei ole vielä koskaan ollut naista puheenjohtajana.
Kokoomuksesta on jotenkin kadonnut se sivistyspuoli kokonaan. Olisin iloinen, jos se tulisi takaisin; nämä tietyt siat voisi heittää vaikka persuihin.
Ja buuaukset Orpolle johtuvat tietysti siitä, että kaikki tietävät, ettei häntä oikeasti kiinnosta lainkaan.
Koti, Uskonto ja Kehitysmaa.
Kun akkoja ei kurita säännöllisesti, juuri noin siinä käy ja ne alkaa hyppiä silmille.
Vierailija kirjoitti:
Pedari-persukin ministerinään...
Orpopurra otti pedaripersun ministeriksi juuri sillä hetkellä, kun koko maailma kohisi pedofiiliskandaalista. Siinä on ajoitus kohdallaan...
Vierailija kirjoitti:
Kun akkoja ei kurita säännöllisesti, juuri noin siinä käy ja ne alkaa hyppiä silmille.
Miksi kutsut Petteri Orpoa akaksi?
Ei täällä oman maan kansalaisista mitään välitetä. Ei ihme, että ihmiset kapinoivat, eivät halua edes kuluttaa enää.
Ylättävää että politikko yhdistetään politiikkaan.
Miten naisten turvallisuutta parisuhteissa edistää se että heidän toimeentulonsa ja työllistymisensä tehdään lainsäädännöllä entistä epävarmemmaksi? Taloudelliset syyt saavat jo nytkin monet naiset pysymään väkivaltaisissa parisuhteissa.
Orpo ja moni muu mies ei vaan tajua että miten tuollaiset faktat vaikuttaa naisen elämään. Koska ovat miehiä. Ei heitä kiinnosta.
Naiselle lienee turvallisinta olla sotkeutumatta suhteisiin ollenkaan. Ja ehdottomasti olla tekemättä vauvoja. Noista seuraa liian usein kurjuutta ja köyhyyttä tai vielä pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylättävää että politikko yhdistetään politiikkaan.
Politiikka on toimintaa, jolla pyritään vaikuttamaan valtiollisiin, valtioiden välisiin tai yhteiskunnallisiin asioihin, tai toimintaa, jolla hoidetaan niitä.
Suomalaiset ovat surullisia siitä, että kansalaiset jäivät politiikan jalkoihin