~*~Enskojen perjantai~*~
Tässä eilinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10221214&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (65)
Tervetuloa kaikki vaan kirjottelemaan!
pesukarhu
p.s. toivottavasti en astunu kenenkään varpaille, kun en oikein tiedä, että kuka nää ensikot on ees keksinyt *nolona*
Milli olikin jo ehtinyt sen pinon laittaa. Unohtakaa sit se mun pino ja kirjotetaan siihen millin pinoon. Pitäsiköhän ehkä mennä nukkuun, kun mä häslään vaan täällä :)
pesukarhu -superhäslä-
Paljon haleja täältäkin! Ei tuohon eikein mitään osaa sanoa=(
Hengessä ollaan mukana kuitenkin!
-Ankka & Alisa 1v1kk-
Mä ajattelinkin, että nyt on joko poikkeuksellisen iloisia uutisia, tai sitten jotain tosi surullista on sattunut... Voimia Q:n perheelle!
Mua koskettaa suhteellisen läheltä tuo lapsen tekemisen vaikeus, kun mun vanhemmat kärsivät _10 vuotta_ lapsettomuudesta ennen kuin mä synnyin. Silloin heille sanottiin, että enempää lapsia ei varmasti tule. No, nyt mulla on pikkusisko ja -veli, molemmat saaneet luomusti alkunsa! Eli ihania yllätyksiä sattuu ja tapahtuu silloinkin, kun tuntuu että kaikki toivo on mennyttä. Onneksi teillä on miehen kanssa toisenne ja ihana pikku-Q, joka varmasti kohottaa parhaansa mukaan äitin mielialaa.
Me ollaan Noelin kanssa täällä vanhemmillani kylässä, ja ollaan kohdattu vastoinkäyminen jos toinenkin. Poika kyllä ihan selvästi jo vierastaa!
Mutta nyt nukkumaan, poika tuhisee siihen malliin että kohta herää.
Kandi & Noel 4,5kk
Juu, ei mun nenuun ainakaan oo palkokasveja päässyt ;) Aattelin vaan, että se olis ihan hyvä keino vähän ees saada jotain järkeä tähän viestimäärään. Mä oon kans ihan samaa mieltä, että ei kaikkien viesteihin oo pakko vastata, kun kyllähän sen jokainen tajuu, että ei kukaan kerkee. Enkä mä ainakaan vedä minkäänlaista kasvillisuutta nenääni, jos kaikki ei mulle kommentoi, kun enhän mäkään kaikille pysty kommentoimaan. Oikeestaan just suunnilleen Joonan ikästen jutut jää parhaiten mieleen. Jospa mä ottaisin nyt härkää sarvista ja kävisin sen taaperopinon pystyttämässä. Ehkä se helpottaa ees vähän. Ja tosiaan käydään sitten vuoroin vieraissa ja ollaan edelleen samaa porukkaa. Jookos kookos?
Jonskulle muuten puskee hampaita kauheeta vauhtia ja se on ollut nyt pari päivää, kun persiiseen ammuttu karhu.
pesukarhu ja Jonsku