Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA, emmää tosiaan Sampolle sentään oo banskua syöttänyt :D Ihan itse oon niitä vedellyt ja mietin tässä, että voiko se vaikuttaa vauvaan, kun ainakin jos omppua oon syönyt niin Sampolla on tullu masuvaivoja.

Vierailija
22/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Nyt vasta oon siivonnu talon..Hittolainen! =) jouduin kyllä välillä syöttään ja viihdyttään tytteliä, mutta jestas täällä on nyt ihanaa..Imuroin kirjahyllyt, puunasin hellan ja uunin, pesin lattiat ja vaihdoin puhtaat matotkin..Jey. =)

Napnap: ovat tosiaan värillisiä timantteja eivätkä muita korukiviä..=) Tuli oikein todistus mukana, jossa on kivien koot, värit ja hinnat esim. vakuutusyhtiölle tms.(tai jos vaikka myyn sen suutuksissani =D) jos joskus tarvii..

Möröttimelle heilutus! Tietysti sut muistetaan! =) Harmillista sun uupuminen unien takia..harmi kun en osaa auttaa yhtään siinä asiassa =/ Jaksamista!

Aurora: me ostettiin Anttilasta ainun pikkuniistijä kun se nenä-frida vaikutti kovin pelottavalta..mamalle =D Toimii tosi hyvin (paitsi iskä niistelee kun mama on vähän arka siinä=))

Pi-Ki oli käynnyt reippaana pacessa! Nyt jo!! =D Ei vieläkään irtoa täällä lähtöä salille tms. =)

MM:lläkin oli ollut vähän levottomampi yö..höh..=/ Ja varmaankin Iida vierastaa sipulin makua kun sä et sitä syö..mutta kantsii yrittää toistekin, ettei se joudu koulussakin nyppimään sipuleita pois kastikkeesta naama inhosta väristen..=D (meidän luokalla oli sellanen tyttö..hih)

C: en vielä epäilis maidon riittävyyttä. Mähän istuin sohvalla kans Emiliinan kanssa ja kiroilin ku se söi aina koko päivän..Mulle kyllä sanottiin, että helpottaa ja NIIN TEKI!! =) Nim. selkäsäryt ovat muisto vain..

Hitsi..paljon ois vielä kommentoitavaa, mutta tyttö heräs äkäisenä (kun ei olla päästy vielä ulos) =) Palataan taas..

t. poppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vauvaa meille. :( Kävi juuri niin kuin olin pelännyt, eli alkion kasvu on pysähtynyt jossain 9+ viikoilla eikä pienen sydän enää lyö. En voi sanoin kuvailla, miten kamalaa se oli, kun heti kun nähtiin ruudulla se pieni mytty, tiedettiin miehen kanssa molemmat, mikä oli tilanne. On niin paha olo. Meille ei todellakaan ole tarkoitettu helpoksi saada lapsia. Ja nyt taas tajuan entistäkin paremmin, millainen onni ja ihme tuo meidän quu on.

Tiistaina joudun kaavintaan, ihan kamala ajatus. Mutta en halua lääkkeellistä keskeytystä, koska en kestä nähdä sitä pientä alkiota... Tää raskaus oli tosiaan ihan erilainen kuin quusta, loppuun asti...

Itkettää vaan ja tekisi mieli hautautua jonnekin peittojen alle, mutta pakko kai se on tästä nousta ja jatkaa elämää. Onneksi meillä on yksi ihana, rakas poika!

-Q- ja -q- pian 9kk

Vierailija
24/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuapuri tässä sylissä kovasti läpsyttelee käpälillään pöytää ja kannettavaa ;)

Sama vika kun Amyllä, eli lukemassa roikun mäkin vähän väliä, mutta kommentointi tuppaa vähän jäädä. Kyllä se jako vois olla jossain vaiheessa ihan järkevää, kohtahan meillä vanhimmat ensikko-vauvat muuuten jo menee kouluun :DDD ja toiset on vasta elämänsä ensimetreillä... Pikkasen ehkä liioteltuna =)

meillä on muutamana päivänä aamu tullut vasta klo 7-8 välillä, jes! Osasyynä voi olla myös makkarin uudet verhot :) Mulla on ollu verhokankaat kaapissa jo 2,5 ja lopulta ne on siellä yhä, kun ikeasta saatiin helposti ja halvalla vähintään yhtä hyvät !! Ehkä mun pitäis jo tähän ikään mennessä tajuta luopua moisista kuvitelmista omien kykyjeni ja inspiraation suhteen :DDD

Jennille piti kommentoimani, että aivan ihanasti Han kyllä sulle taannoin vastasi!! Ja miten totta se on!

Ja Karssuli painii samojen ongelmien kanssa kuin täällä tuon maidon määrän suhteen... Me käytiin tässä kaiken ohella myös ravitsemusterapeutilla, joka laski Ainon ravinnon ja vitamiinien, proteiinien yms saannin ja tarpeen. Ei ihan riitä tällä hetkellä toi maitomäärä, kun ruuastakaan ei niin kauheesti tule... Kuulemma lihaa sais syödä kahdestikin päivässä, siitä saa proteiinia ja rautaa ja muita tärkeitä juttuja...

Nyt apulainen vinkuu lattialla, kun se ei raukka enää osaakaan kääntyä mahalleen, saati että ois minkään valtakunnan aikomuksia ikinä koskaan milloinkaan yhtään millään tavalla lähteä itse liikkumaan...

Joo, mutta nyt ääni on jo sen verta vaativa, et täytyy lähtee viihdyttämään neitiä!

t. Ope ja Aino 6,5 kk

Vierailija
25/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, ettei pieni elämä jaksanut sinnitellä..=( Suuri halaus ja paljon voimia teille kaikille.

t. poppis

Vierailija
26/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanoja millä lohduttaisi, mutta suuren halauksen haluan sinulle ja perheellenne lähettää!!!

napero, joka itkee teidän kanssanne...

nyt ei kerkee muuta, mut illalla tuun kommentoimaan, jos kerkeen/jaksan...

Vierailija
27/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä uutisia oli kerrottavana :(

Mutta vastahan q on itsekin pieni, kyllä te vielä ehditte tonskailemaan! Taatusti nyt on mieli maassa ja kurja olo, ja saakin olla! Lähetän täältä kovasti myötätunto-säteitä, ja omalta osaltani yritän taas olla mukana piristämässä mieltä sitten vähän myöhemmin... Äh, emmä osaa sanoa mitenkään järkevästi mitä tarkoitan, mutta surkaa ensin ihan rauhassa ja sit tsemppiä taas " uuteen elämään" tai elämänvaiheeseen tiedän perheessä!

t. Ope

Vierailija
28/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Mä jouduin toteamaan, ettei tosta pojasta sitten tullutkaan äidin pikku murmelia, joka näyttää söpöltä vaaleansinisissä potkupuvuissa. Se on työnimensä mukaisesti Kova Jätkä, joka ei missään Lindexin norsupotkareissa heilu. Ostin siis pojalle pääkallosukat ja mustan bodyn, jossa lukee heviprintillä " My mum rocks" . Nyt poju kuuntelee tyytyväisenä Rolling Stonesin levyä, vau-kirjan klassisen musiikin cd aiheuttaa vain porua meilläpäin :-) Kai se kohta lähtee jo baariinkin isän pitkätukkaisten bändikavereiden kanssa...

Mäkin ajattelin [b]Poppiksen[/b] tapaan aloittaa säännölliset perjantaisiivoukset, ettei aina pääse kämppä ihan hirveeksi ennen kuin tartutaan imuriin. Mutta eikös tänään ole torstai? Ja huomenna perjantaina miehellä onkin vapaapäivä... ;-)

Mitäs niille huomisille tärskyille kuuluu? Mä voisin kyllä olla tulossa,kun mieskin on lähdössä golfille. [b]Leenis[/b], miten on? Entäs [b]Pesukarhu[/b]?

Mulla on muuten hirveä hinku kunnon lenkille! Mutta tänään oltiin neuvolassa ja tätsy kehotti ottamaan iisisti, kunnes jälkivuoto on kokonaan loppu. Höh.. Poitsu kasvaa hyvin, painoa oli 5140 g ja pituutta 57 cm. On siis kuukaudessa kasvanut reilun kilon ja 6 cm. Aika haipakkaa!

[b]Coltsfoot[/b], mä olen antanut aina iltaisin ennen yöunia korviketta (tissin sijaan). Meillä meni juuri niin, että poika roikkui tissillä koko illan ja heräili öisin jatkuvasti. Terkan mukaan iltaisin usein maitoa tulee vähemmän, kun äiti on itse väsynyt ja samalla vauva tankkaa " yövarastoa" . Sen seurauksena kysyntä ja tarjonta ei kuulemma aina välttämättä iltaisin kohtaa ja ainakin meillä pitää paikkansa. Nykyään iltakorvike takaa vauvalle pidemmät unet täydellä masulla ja mun rinnat saa levätä pidemmän pätkän ja yöllä taas omaa maitoa riittää paremmin. Mulla oli alussa tosta huono omatunto kanssa, mutta terkka onneksi oli mukava ja kannustava. Parempi se, että vauvalla on masu täynnä ja äiti on virkeämpi.

Hui,nyt pitää äkkiä alkaa silittää pyykkejä, ennen kuin mies tulee. Edes näyttää siltä, että mä teen päivisin jotain kotitöitäkin joskus...

Viikonloppuja kaikille!

Kesis ja poju 1 kk

Vierailija
29/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih...:( Tosi surullista, että teidän pikkuisesta tuli pikkuenkeli... Elämä on joskus niiiiiin epäreilua:(

*ISO halaus ja rutistus koko teidän perheelle*

Ja kuten itsekin sanoit, onneksi teidän elämässänne on rakas quu! Hän varmasti tuo kovasti lohtua, kun surettaa!

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, 5 vkoa 2 pvää ~ ♥ ~

Vierailija
30/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Q:lle ja miehelle megaisot pahoitteluni. Miten se elämä voi ollakin julmaa :-(

Kovasti jaksamista teille surun keskelle.

Kesis

Vierailija
31/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla pikaisesti lähettämään iso hali Q:lle ja perheelle, olen tosi pahoillani teidän puolesta.

Mitkään sanat ei nyt oikein riitä... Mutta lähetän paljon paljon myötätuntoa ja jaksamista.

Karssuli & Aino

Vierailija
32/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]QUULLE piti tulla lähettämään ISO VIRTUAALIRUTISTUS ja läjä voimia jaksaa!!!

Huomisille treffeille ei päästä Tiitiäisen kanssa. Miehen isovanhemmille & vanhemmille ollaan menossa näyttämään neitiä, joten yritämme sitten seuraavan kerran joukkoon mukaan..

Tänään neiti onkin valvonut paljon ja otin itse nokoset tuossa iltapäivällä kun mies hoivasi häntä. Nyt tehdään lähtöä mummolaan yökylään, joten ei ehdi kommentoida ja ollaan ¿nettipimennossa¿ sitten ainakin huomisiltaan asti..

Mukavaa viikonloppua ja treffejä menijöille!

Mammis + Tiitiäinen 3 vk 1 pv[/color]

Vierailija
33/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((((halaus Q:lle))))) Jaksamista teille!

-Amy ja Emmi-

Vierailija
34/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lämpimiä ajatuksia ja voimia! Pitäkää huolta toisistanne rankassa tilanteessa!

Makkara

Vierailija
35/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silti ihan pakko vähän tulla hehkuttaan! (Kun jos tääll äsanoo jotain, niin toi poika tekee heti päin vastoin..) D söi hyvin lounaalla ja hoksas miten taikamuki workkii :). Joi mukista maitoa vielä sit ruuan päälle tosi paljon, varmaan melkein desin :). Meillä on ollut käytössä Nuk-nokkamuki, mut sieltä jotenkin tulee ehkä liikaa (ei mitään venttiiliä tms.). Päätin sit huvikseni testata, et oisko ihme tapahtunut ja suostuisko tekeen tolla taikamukille muutakin kun pureen ja toimii! En odota ihan hirveesti et välttämättä toistuis, mut pieniä toiveita elättelen, et josko päivisin maidot sais juotettua mukista..

Meillä on miehen kans hopeiset halpissormukset :). Oltiin ihan pa, kun mentiin naimisiin (toi ei oo kyllä mikskään muuttunut). Mut ei silti ostettu kaupan halvimpia sormuksia, vaikka mun veli kysyikin et onko meidän sormukset pääsiäismunasta ;). Oikeesti mä tykkään tosta sormuksesta, kun se on niin yksinkertanen. Mies haluis kultasen sormuksen, et josko sit joskus ostetaan uudet ;).

aurora: Älä ainakaan osta sellasta pikkuniistäjää. Meil on se ja ihan turha kapine. Sillä ei saa mitään sieltä nenästä ulos.. Q' lla kai on sellanen nenäfriida, mikä on paljon parempi.. Paranemisia Oliverille! Saisitteko terveydenhoitajalta tk' sta paperin uintiin, et Oliver on flunssanen? Meillä on kaks omavastuu sairaspoissaoloa ja siitä eteenpäin ei tarvi maksaa uinteja jos on kipeenä. Joissain paikoissa saa kai korvaavan uintikerran sairastelun takia..

Pi-Ki: 5 kk ois harjottelua.. Mut meil on sekin vaihtoehto et mä tekisin mun harjottelun kans siellä ja lähdettäis kaikki. Toi ois joksus ens maaliskuussa, jos mentäis koko perhe.. Mut nää on kaikki vaan vaihtoehtoja eikä mitään vielä ole päätetty tms..

MM: Mä oon antanut kananmunaa D' lle pari kertaa. Ei ole tullut mitään (no ei ihme noilla määrillä ;)). Kasvisten lisukkeena just lihan tilalla oon käyttänyt. Mä oonkin sanonut miehelle, et toi poika on ihan afrikkalainen, aikaset aamut ja syö vaan sormin ;). Toi Idan yö kuulostaa samallek un D' n yöt välillä silloin kun oli eroahdistusta. Koko ajan sai taputella ja antaa tuttia. Oksentaminen voi johtua ihan mistä vaan. Mun mielestä vauvojen ykäilyssä ei ole mitään päätä eikä häntää vaan ne oksentelee ihan miten sattuu ;).

amy: Mä veikkaisin, et noi kalasuositukset on ruotojen takia.. Jos jaksat nyppiä ruodot pois niin miksei vosi antaa ahveniakin tms.

Voi Q!! Kovasti haleja teille!!! VArmasti ihan hirveää etenkin, kun joutuu kaavintaan (mun yks parhaista ystävistä koki saman syksyllä). Uskon kyllä, et teille vielä lisää vauvoja tulee.. Onneksi q päivänsäde tuo iloa päiviin surunkin keskellä!

Onko kukaan tulossa huomenna vai siirretäänkö suosiolla treffejä??

Jenni ja D (joka tuhoaa nyt niin paljon paikkoja et on pakko mennä)

Vierailija
36/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin tulla lukemaan edes jostain hyviä uutisia, mutta... Pahoitteluni, Quiero! Tosi masentavaa, että ensin luvataan ja sit otetaankin pois! Iso (((jaksuhali))) täältä! Toivottavasti uusi ihme saa alkunsa yhtä helposti, sitten kun olette siihen valmiit!

Killa

Ps. Eikä siis positiivisia uutisia täältäkään, mutta ei tässä auta kuin laittaa uutta matoa koukkuun... Kiitos kaikille muistaneille, osa tuolla l-puolellakin käynyt kannustamassa! :)

Vierailija
37/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pahoittelut teidän koko perheelle, aivan kamala juttu! Ei voi edes kuvitella mitä käytte läpi just nyt, mutta jaksamista toivotan täydellä sydämellä!

Vierailija
38/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän perhe pyöri mielessä koko matkan kun milliltä kotiin tallustelin:( jaksuja koko perheelle ja IIIIISO HALAUS

eipä tässä oikeen tuu mitään mieleen kirjoittaa...

millille kiitos pk-seurasta:) iso poika on aksu kyllä jo

ja neidin 4kk mitat: pituus 62cm ja paino 7kiloa

terkuin tikru

Vierailija
39/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q:lle voimia, multa pääsi parku kun luin sun kirjoituksesi !

Olen niin pahoillani teidän puolesta, ettei edes sanat riitä !

ISO HALAUS !

AinoAurora

Vierailija
40/65 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni quierolle ja kovasti jaksamisia sinne!

Ja kiitokset Poppikselle, vielä koitan elätellä toiveita että nämä imetyssessiot tästä lyhenisivät. Ja kiva kun Kesiskin kertoi omasta imetystilanteestakin, josko meilläkin iltakorvike rupeaisi ajamaan asiaansa samaan tapaan kuin teillä. Sitä vaan tulee aina niin epätoivoinen olo ja tuntuu, että voisi koko imetykset laittaa romukoppaan. Olen myös miettinyt imetystyynyn hankkimista, olisiko kenelläkään suositella jotain tiettyä mallia?

Mutta neiti haluaa jatkaa iltatankkauksiaan. Mukavat viikonloput kaikille!