~*~Enskojen perjantai~*~
Tässä eilinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10221214&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (65)
Jaksamista koko teidän perheelle!!!!
Marika
Voi Q! En tiedä mitä sanoa. Oon tosi paholillani teidän puolesta :( Kyynelsilmin tätä kirjotan. Voimia ja jaksamisia teidän koko perheelle.
pesukarhu ja Joona 1v
[color=green]Voi Q.... Voi että on epäreilua! (Multa lipsahti sun viestiä lukiessa niin kovaan ääneen " eikä!" , että mieskin varmaan jäi miettimään, että mitä mä täältä lueskelen...) Ja kyllä täälläkin silmäkulmat kosteina tätä kirjoitetaan... *myötätuntoinen halaus ja voimia* Onneksi on kuitenkin q jota halata tässä tilanteessa - hän on varmasti se paras lohduttaja. Koittakaa jaksaa!
Pi-Ki
[color=hotpink]
Mulla on tosi paha olo Q:n perheen puolesta. Ihan masentunut fiilis ollut siitä asti, kun tapahtuneesta luin. Millään en voi kuvitella surun määrää mutta lähetän paljon voimia, pitäkää huolta toisistanne. Elämä on niin epäreilua joskus!
Tuntuu jotenkin sopimattomalta mennä muihin asioihin, mutta huomisista treffeistä kyselen minäkin. Onko tulijoita, muitakin kuin minä? Mulle kävisi hyvin klo 13, mieluiten keskustassa niin ei tarvitse sompailla busseilla.
Kesis
Odotin aivan toisenlaisia uutisia ja kyynel vierähti minunkin poskelle:( Olette olleet mielessäni koko päivän.
Sanoja ei löydy, mutta oikein paljon jaksamisia koko perheeelle ja iso halaus täältäkin *halaa*
ihan sanattomaksi vetää, kyynel silmässä täällä sinulle lohdutuksen tuulahduksen laitan! On se niin epäreilua.....paljon voimia sinne teidän perheelle.
mykis
Kun ei tiedä mitä kirjoittaa... mä olen todella pahoillani. Nyt tuntuu kyllä tosi pahalta...
Jaksamisia ja haleja! Kyllä te vielä lapsia saatte, ihan varmasti.
Teitä on kohdannut suuri suru! :( Olen niin pahoillani, ettei sanat riitä kuvaamaan. Toivon teidän perheelle kovasti jaksamista ja ennen kaikkea TOIVOA!
Niistä treffeistä... voitais sit siirtää niitä sinne ensviikkoon. Mä olisin kyl huomen Jonskun kans menossa tapaamaan kaveria Jumboon tai Selloon, joten voisin kyllä ennen sitä nähä enskojakin. Keskustaan me ei kyllä päästä, kun tullaan autolla. En ees tiedä miten Joonan kans vois linja-autolla matkustaa, kun eihän niissä oo turvaistuimia.
Pientä vihjailua on ollut ilmassa, että josko me yli yksi vuotiaiden äidit jo siirryttäis sinne taaperoihin ;) Kuka uskaltais käydä laittaan pinon pystyyn? Saadaan ees vähän sillain karsittua tätä vauvapuolen viestimäärää. Käydään sitten vaikka vuoroin vieraissa.
Q:n perheelle vielä voimahali. Olette ajatuksissani.
pesukarhu
Kaikki on jo sanottu, joten yhdyn kaikkiin edellisiin viesteihin ja toivon paljon jaksamisia ja voimia teidän perheelle!
Elovena
Q:n perheelle isot halaukset!!! Kylmät väreet kulki kun tikru luki kuulumiset palstalta ääneen mulle... =/
Kiitos rakkaat Enska-ystävät! Täällä on itketty koko päivä, saa nähdä koska helpottaa... Mutta tulin vain sanomaan, että olette ihania jokainen ja ihanaa kun olette olemassa! (((halauksia))))
Killa, suuret pahoittelut teillekin! :( On tää niin epäreilua jotenkin, miten voi olla niin vaikeeta... Toivotan teille kuitenkin paljon onnea matkaan seuraavaan hoitoon. Ainakin lääkäri varmaan nyt uskoo, että tikkujen ei tartte näyttää ihan vahvaa plussaa, kun sulle kannattaa jo se inssi tehdä, ettei livahda ohi. Voimia!
Vedän varmaankin syvään henkeä tässä välissä ja palailen taas kuvioihin ensi viikolla. En ymmärrää, mikä meni vikaan, kun mitään pahoja kipuja tai vuotoja ei ole ollut. Ehkä sitten helpottaa, kun tietää, että se pieni ihmisenalku ei enää ole mun kohdussa. Nyt tuntuu vaan niin pahalta ajatella, että mä kannan sitä vieläkin mukanani ja olisin rakastanut sitä ihan hirveesti, mutta ei se vaan jaksanut sinnitellä ja elää. Ehkä tiistain jälkeen helpottaa, tai ehkä ei...
Surullistakin surullisempi
-Q- ja -q- 9kk untenmailla onneksi kaikesta tästä täysin tietämättömänä
Voi Q... niin paha mieli on teidän perheen surun kanssa :(
Sitä tulin ilmoittelemaan, että nyt on taaperopuolella pino pystyssä =D
Viimeksi olin täällä hämmästelemässä Q:n pientä uutta ihmettä, ja nyt on sitten surua uutisissa :(. Olen pahoillani, että teille kävi näin.
Mii- ja Vili kohta 9 kk
Pahoitteluni Q:lle!!! Itku pääsi, kun luin ikäviä uutisia. Hiljaiseksi vetää, kovasti jaksuja ja voimia lähetän!!!
Keinuhepo ja pikku-K 4kk+
kun luin uutiset. Olen todella pahoillani. Voimia sinulle ja perheelle Q.
T: Ull-Maij
Itku tuli kun viestisi luin.
Suuri halaus täältäkin, kovasti jaksamista teille.
Elämä on välillä niin kovin epäreilua :(
Sydämestäni toivon että saat vielä pienen ihmeen syliisi, quulle pikkuisen sisaruksen.
Viipero
Q. Mä on niin pahoillani teidän puolesta... Mulla on myös ollut keskenmeno 2 vuotta sitten. Tuntui silloinkin siltä kuin olisi menettänyt lapsen. Voimia ja jaksamisia tuleviin päiviin.
Milolla todettiin tosiaan maito ja erittäin paha kananmuna allergia. Mutta palailen paremmalla ajalla kertoilemaan lisää.
Hermione ja Milo
elkäähän nyt vaan ottako itseenne tuota mun purkauksesta. En mä teitä ole mihinkään ajamassa. Ja vaikka oman pinon taaperoihin pistättekin, niin käykäähän edelleen moikkaamassa meitä. Tää on vaan tätä omaa riittämättömyyttä siitä, ettei pysy kaikessa perässä, vaikka haluisinkin. Eiköhän se ole ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että juttua riittää eniten niiden kanssa, joiden ipanat on suunnilleen samoja ikiä, tai niiden kanssa, joita on nähnyt ihan nenätysten. Mieskin just mulle sanoi, että tartteeko kirjoittaa kaikki, mitä aattelee. Niinpä! *nolostuu ja toivoo, ettei saanut palkokasveja kenenkään nenuun*
-Amy-
Itku tuli täälläkin silmiin, kun luin Quun kuulumisia. Paljon voimia teille! Toivon minäkin, että saatte vielä yhtä helposti uuden mini-quun, joka jaksaisi sinnitellä maailmaan asti. Mielessäni olette olleet, kun jännitin minäkin teidän ultraa.. vaikka töissäkin olen tänään ollut!
Kissankello ja M 1v 1kk