Byd pudotti sähköauto pommin.
Olivat saaneet flash chargerinsa toimimaan ja tuovat nyt ensialkuun 3000 sellaista Eurooppaan.
1.5mw varaus. 800kw otetaan käyttöön nyt alkuun. Pyrkivät siihen että auto pystyisi ottamaan optimi olosuhteissa 1000kw/h. 16kw minuutissa. 160kw /10 min latauksella. Joka esim Teslan kulutuksella tarkoittaa 1000km lisäajomatkaa parilla muutaman minuutin stopilla.
Niillä tehoilla pakkasillakaan ei juuri ole merkitystä.
Kylmäsuorituskyky: Jopa -20C pakkasessa akun lataaminen 20 % -> 97 % vie noin 12 minuuttia.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on 1.5mw varaus? 😂
Varaus nostaa latausta 800kw/h-> 1500kw/h
Eihän tuossa ole mitään järkeä?! Mikä ihmeen varaus nostaa latausta?! Ja kw/h? Mitä se tarkoittaa? Varauksen mittayksikkö on kWh! Kilowattitunti.
Onko sulla diagnisoitua häiriötä ymmärtää?
Varaus= mahdollisuus.. tiedät varmasti itsekkin yksiköt josta sähköauton latauksessa puhutaan.
Voisitko meille kouluja käynneille vähän avata tätä kansan sähkötekniikkaa?
Tilasin viime viikolla uuden mazda cx5n ja hyvältä tuntuu nyt! Suosittelisin kaikille tutustumaan tuohon.
Euroopassa kaikki autotehtaat käyttävät pääosin aasianmaista tulevia osia.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin viime viikolla uuden mazda cx5n ja hyvältä tuntuu nyt! Suosittelisin kaikille tutustumaan tuohon.
Kai vielä 2.5l bensa koneella. Auto joka on arvoton hetkessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidinkieli on viro ja tajuan silti mitä hän tarkoitti.
Thx. Mulla on lukihäiriö. Siksi vaikea muodostaa lauseita jos en keskity..
Eli byd tuo eurooppaan 3000 kpl latausasemia. Jotka alkavat toimia 800kwh latausteholla. Mutta näissä on mahdollisuus nostaa myöhemmin tehoa 1500kwh jos ja kun saavat autojen akustot ottamaan tuollaista tehomäärää vastaan.
Selvensikö tämä?
Jos puhut lataustehosta, miksi kirjoitat kWh, mikä on energian määrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidinkieli on viro ja tajuan silti mitä hän tarkoitti.
Thx. Mulla on lukihäiriö. Siksi vaikea muodostaa lauseita jos en keskity..
Eli byd tuo eurooppaan 3000 kpl latausasemia. Jotka alkavat toimia 800kwh latausteholla. Mutta näissä on mahdollisuus nostaa myöhemmin tehoa 1500kwh jos ja kun saavat autojen akustot ottamaan tuollaista tehomäärää vastaan.
Selvensikö tämä?
Jos puhut lataustehosta, miksi kirjoitat kWh, mikä on energian määrä?
Säkö et ihan oikeasti ymmärrä?
Helpotetaan tätä sillain että älä mieti yksikköjä. Mieti niin että nyt Suomessa tehokkaana laturina pidetään esimerkiksi Teslan super chargereita. Nämä Byd flashit on minimissään 2.5 kertaa nopeampia.
Hienolla teknologialla - jos sitä on olemassa - et tee mitään ulkomaankaupallisesti jos olet kauppasaarrossa saarenvaltaamisen vuoksi.