Mies kertoi kuinka hänen kaverinsa vaimo nalkuttaa.
Kuulemma aivan pienistä asioista koko ajan, niin että kaveri harkitsee jo muuttoa. Mies on ollut ihan paikalla kuulemassa tätä nillitystä.
Pyysin kertomaan millaista tää turha nillitys on. Hyvä esimerkki miehen mielestä on väärässä paikassa olevat kengät.
Mua niin alkoi naurattamaan. Minä nillitän säännöllisesti miehen kengistä. Meillä on eteisessä vähän tilaa kengille mutta vieressä on kaappi jossa voi säilyttää kenkiä jotka eivät ole joka päivä käytössä. Että olisko se niin vaikeeta nostaa niitä nappaskenkiä käytön jälkeen sinne kaappiin, sen sijaan että ne lojuu viikon arkitennareiden seassa tilaa viemästä.
Mutta se ei kuulemma ole ollenkaan samaa nillittämistä =)
Kommentit (39)
Kylläpä ap nyt kuvittelee olevansa parempi ihminen kuin miehen kaverin vaimo. Paitsi että on nalkuttaja itsekin, miehesi ei vain kehdannut suoraan kertoa. Sehän tuli siinä kenkä kommentissa esille. Mies tietää mikä dramaa siitä alkaa, jos sanoo miten asia on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin samaa keinoa saadakseni oman pirttihirmuni lopettamaan mussutuksensa.
Kerroin kuinka kaverin muija mussuttaa samoista asioista ja kuinka niille sitten kävi. Muija lasaretissa ja kaveri Kylmäkoskella tapon yrityksestä.
Rakas vaimoni on hiljentynyt huomattavasti.
Siis uhkasit rakasta vaimoasi murhalla ja olet nyt oikein ylpeä itsestäsi. Huh huh, taitaa olla niin että vain geenijäte pariutuu enää perinteisin menetelmin.
Toi on niin totta.
Muija kyllä istunut Hämeenlinnassa jokusia vuosia miestaposta, että kyllä se tietää pelin hengen eikä ala uhriutumaan pienistä :-)
Lapset yhtä viallisia päästään.
Kauniita kuin enkelit mutta käytökseltään täysiä piruja.
Ne geenit ne geenit.
Minun eksällä oli tapana mustamaalata minua. Jos ei esim halunnut lähteä jonnekin kavereiden kanssa niin sanoi, että "vaimo ei päästä".
Todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies mieluummin muuttaa muualle, kuin laittaa kengät sovittuun paikkaan eteisessä, niin mikäs siinä. Jääkö miehen kaverin kengät esim keskelle olohuonetta kuten eräällä tuntemallani ihmisellä? Muut joutuvat niitä kävellessään väistelemään.
sovittuun - lue naisen kertomaan ainoaan oikeaan paikkaan.
Näin se menee. Vaikka olisi kaksi toimivaa tapaa niin vain toinen niistä on se oikea.
Yksi naisystävä korjasi aina perunoita keitettäessä kattilan kannen kokonaan kiinni. Minä pidin sitä hieman raollaan mutta se ei hänelle sopinut. Ei asuttu yhdessä ja perunoita keitettäessä oltiin minun luonani.
Mun muijalla oli alussa tapana tulla sulkemaan keittiön hana kun pesin astioita.
Lopetti senjälkeen kun heitin tiskivuorollani kaikki astiat roskikseen :-)
Mitä väärässä paikassa olevat kengät tarkoittaa? Onko millin liikaa vasemmalla, ettei rivi näytä instakuvissa täydelliseltä? Vai onko kengät viskottu keskelle kulkua niin että niihin kompastuu? Jopa kävelty niillä läpi asunnon ja riisuttu sängyn viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies mieluummin muuttaa muualle, kuin laittaa kengät sovittuun paikkaan eteisessä, niin mikäs siinä. Jääkö miehen kaverin kengät esim keskelle olohuonetta kuten eräällä tuntemallani ihmisellä? Muut joutuvat niitä kävellessään väistelemään.
Näin se menee. Vaikka olisi kaksi toimivaa tapaa niin vain toinen niistä on se oikea.
Yksi naisystävä korjasi aina perunoita keitettäessä kattilan kannen kokonaan kiinni. Minä pidin sitä hieman raollaan mutta se ei hänelle sopinut. Ei asuttu yhdessä ja perunoita keitettäessä oltiin minun luonani.
Minä pidän kantta hiukan raollaan, niin vesi ei missään vaiheessa pääse kiehumaan hellalle.
Vierailija kirjoitti:
Käytin samaa keinoa saadakseni oman pirttihirmuni lopettamaan mussutuksensa.
Kerroin kuinka kaverin muija mussuttaa samoista asioista ja kuinka niille sitten kävi. Muija lasaretissa ja kaveri Kylmäkoskella tapon yrityksestä.
Rakas vaimoni on hiljentynyt huomattavasti.
Naisiin ja lapsiin toimii samat taktiikat ja metodit, kiristys, uhkailu ja pelottelu.
Koska naiset on samalla tasolla älyllisesti ja henkisesti kuin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kantta hiukan raollaan, niin vesi ei missään vaiheessa pääse kiehumaan hellalle.
Tässä on kyse jostain henkisestä pelistä. Halutaan ottaa henkinen yliote, joten vain se naisen tapa on se ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös yksi keino millä jotkut alkavat pettämään: haukkuvat ykkösnaistaan toiselle naiselle lämmittääkseen tätä.
Fiksu nainen ei hyväksy keneltäkään mieheltä puolisonsa/vaimonsa/naisystävänsä mustamaalaamista vaan kieltäytyy kuuntelemasta ja mielellään vielä läväyttää miestä sormille kovaa.
minulle sanoi, että kumppani on kuin sisko ennen kuin alkoi lähestymään...haukkui myös muilla tavoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa keksiä kengille jotain uusia säilytyspaikkoja niin hänen kannattaa asua luovassa ja eksperimentaalisessa asunnossaan ihan yksin, missä hänen sekoilunsa ja toilailunsa eivät häiritse muita. Sitten voi yrittää kutsua lättiinsä ketä haluaa, mutta ei kannata ihmetellä jos kukaan ei tule.
Todistit juuri oikeaksi tuon "naisen kertomaan ainoaan oikeaan paikkaan"
Perusteluhan yleensä vielä kuuluu "koska minä sanon, niin paikka on tuossa"
En ikinä ole nalkuttanut mistään. Asioista voi normaalisti keskustella. Joskus se tuo yhteisymmärryksen, mutta aina ei näin tapahdu. Monia pikkuasioita voi katsoa sormien läpi ja ketään ei pidä yrittää saada tohvelinsa alle. Joustavuus molemmin puolin.
t. N 60
Vierailija kirjoitti:
On se miehen elämä vaikeaa. Hankalaa on kun ei ole naista ja hankalampaa kun on.
Tämä🤣
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ole nalkuttanut mistään. Asioista voi normaalisti keskustella. Joskus se tuo yhteisymmärryksen, mutta aina ei näin tapahdu. Monia pikkuasioita voi katsoa sormien läpi ja ketään ei pidä yrittää saada tohvelinsa alle. Joustavuus molemmin puolin.
t. N 60
Toisen normaali keskustelu on toisen nalkutusta.
Kaksi Randelin voisi biisinsä päivittää nykyaikaan. Alkuperäinen "juoruämmistä piittaa en hittojakaan...
Nykyisin..."juoru-ukoista piittaa en hittojakaan..
Ukkosi tietenkin myös kokoontuu kaverinsa kanssa R Kioskin munamarttapiirissä.
M.60
Jännä että vieläkään ei ymmärretä mistä nalkutus johtuu. Sehän johtuu siitä että mies ei ole mies vaan Mikki Hiiri. Miehen pitää olla luotettava ja hoitaa omat asiat ja pitää yhteisestä huolta. Miehen täytyy pystyä samaan kuin nainen eikä olla perässä vedettävä pikkuvauva. Yksi hyvä esimerkki tuosta on se että ei osata laittaa sukkia pyykkikoriin tai kenkiä pois keskeltä lattiaa. Noin käyttäytyvästä miehestä tulee naisen silmissä epä eroottinen vätys josta ei ole mihinkään, niin kuin ei olekaan. Ystäväsi mies löytää itsensä vain kerta toisensa jälkeen samanlaisesta suhteesta jos ei miehisty.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että vieläkään ei ymmärretä mistä nalkutus johtuu. Sehän johtuu siitä että mies ei ole mies vaan Mikki Hiiri. Miehen pitää olla luotettava ja hoitaa omat asiat ja pitää yhteisestä huolta. Miehen täytyy pystyä samaan kuin nainen eikä olla perässä vedettävä pikkuvauva. Yksi hyvä esimerkki tuosta on se että ei osata laittaa sukkia pyykkikoriin tai kenkiä pois keskeltä lattiaa. Noin käyttäytyvästä miehestä tulee naisen silmissä epä eroottinen vätys josta ei ole mihinkään, niin kuin ei olekaan. Ystäväsi mies löytää itsensä vain kerta toisensa jälkeen samanlaisesta suhteesta jos ei miehisty.
Tässä on totuus. Jostain syystä miesten on vaikea oppia ns. sisäsiistiksi.
Meilläkin ex-mies kerran rupesi putsaamaan kenkiään olohuoneen verhoon ja vielä minun edessäni. Vaikka ukko oli omin silmin nähnyt miten olin ensin ravannut etsimässä sopivat verhot isoihin olohuoneen ikkunoihin, pessyt, päärmäännyt, silittänyt ja ripustanut ne verhot. Ei jotenkin tullut mieleen, että kenkien pyyhkimiseen oli eteisen siivouskaapissa sopivat välineet, keittiössä oli talouspaperia, jne... Ei, piti mennä pilaamaan ne uudet verhot, joiden eteen olin tehnyt niin paljon työtä. En ole nalkuttaja, vaan siinä kohdassa kirosin kovaa ja sanoin, että anna olla viimeinen kerta.
No exä siitä miehestä oli lopulta pakko tehdä, syitä oli toki muitakin, mutta olihan tuo verhokeissi ikävä merkki siitä, miten vähän miehet arvostavat naisia. Mies tuli kyllä sitten kuukausia lähtöni jälkeen itkien pyytämään mua takaisin, muisteli ja kiitteli kaikesta mitä olin tehnyt. Mutta miksei osannut arvostaa silloin kun elettiin yhdessä? En ottanut sitä takaisin. Talk is cheap kuten englanniksi sanotaan. Parempi katsoa miten mies toimii, mitä tekee ja miten, vai tekeekö mitään ollenkaan, siitä sen näkee kuka käy kumppaniksi, kuka ei.
No älä nillitä. Onpa vaikeaa. Olisit tyytyväinen ettei miehesi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse potkin tielle jääneet kengän suoraan ovesta pihalle.
Muutamaan kertaan kun toistaa saman alkavat muijan ja lasten kengät menemään käytön jälkeen takaisin oikeille paikoilleen.
Tässä on se pieni ero naisten ja miesten välillä.
Naiset nalkuttavat, mihet keksivät ongelmaan ratkaisun kädenkäänteessä :-)
Ja sitten kun naiset keksivät myös ratkaisun ongelmiinsa ja heittävät passiivis-aggressiivisen äijän pihalle, niin miehet ovat ihan hoomoilasena ja ihan puskista tuli.
Mun mies nillittää siitä, että jätän sukat housun lahkeisiin ja ne menee sellaisena pakettina siitä sitten pyykkikoneeseen. Myöskään se ei ole hyvä jos sukkani ovat siellä missä ne satun riisumaan, esim sohvalla. Otappa tuosta nyt selvää. Mut ei, en mä ole hyvää miestä jättämässä pienen nillityksen vuoksi.