Pian on syntymäpäiväni, eikä kukaan sano hyvää syntymäpäivää, paitsi yksi henkilö
Kommentit (25)
Hyvää tulevaa syntymäpäivää, kuka lientetkin.
Mitä väliä? Jos et tutustu ihmisiin tai olet rajannut niitä elämästä pois, niin sitä se on. Koen samaa kuin sinä, mutta miksi harmitella sitä mitä itse on luonut? Jos häiritsee, tee sille jotain. Jos haluat vaan onnitteluja, tee vaikka päivitys someen: moi, mulla on tänään syntymäpäivä ja päätin onnitella itseäni siitä hyvästä.
Minä! Siskoni aina onnittelee. Muut eivät. Miehen kanssa keskustelin eilen ja hän kertoi kesän suunnitelmistaan ja kertoi jostain festareista, jotka ovat samana päivänä kuin synttärini ja siihen hihkaisin, että minun synttärit on tuona päivänä. Meni kuuroille korville, koska siihen ei reagoitu mitenkään. Jos ei tule oikeasti syntymäpäivänäni reaktiota niin mietin ihan tosissani eroa. Olen sanonut, että syntymäpäivät ja muut muistamiset ovat minulle tärkeitä ja jos edes sen vertaa ei viitsi puolisoa muistaa niin antaa olla. Saatan katsoa miehen syntymäpäivän, koska niitä hän aina mainostaa minulle. Ja jos en saa mitään mieheltä omina syntymäpäivinäni niin en todellakaan ala myöskään häntä muistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tulevaa syntymäpäivää, kuka lientetkin.
Kiitos!
Oikein toivon, että kukaan ei hoksaa onnitella.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Siskoni aina onnittelee. Muut eivät. Miehen kanssa keskustelin eilen ja hän kertoi kesän suunnitelmistaan ja kertoi jostain festareista, jotka ovat samana päivänä kuin synttärini ja siihen hihkaisin, että minun synttärit on tuona päivänä. Meni kuuroille korville, koska siihen ei reagoitu mitenkään. Jos ei tule oikeasti syntymäpäivänäni reaktiota niin mietin ihan tosissani eroa. Olen sanonut, että syntymäpäivät ja muut muistamiset ovat minulle tärkeitä ja jos edes sen vertaa ei viitsi puolisoa muistaa niin antaa olla. Saatan katsoa miehen syntymäpäivän, koska niitä hän aina mainostaa minulle. Ja jos en saa mitään mieheltä omina syntymäpäivinäni niin en todellakaan ala myöskään häntä muistamaan.
Oletko aiemmin muistanut miehesi synttäreitä ja päinvastoin??
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä nyt eroa harkitse yhden syntymäpäivän takia. Eri asia, jos on muutenkin ihan paska mies eikä koskaan huomioi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tee sitten myös niin, että et välitä miehestäsi, jos on hänen syntymäpäivänsä. Hanki itsellesi jotain muuta menoa sinä päivänä.
Teetkö kärpäsestä härkäsen nyt ennen aikojaan??
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Jos et tutustu ihmisiin tai olet rajannut niitä elämästä pois, niin sitä se on. Koen samaa kuin sinä, mutta miksi harmitella sitä mitä itse on luonut? Jos häiritsee, tee sille jotain. Jos haluat vaan onnitteluja, tee vaikka päivitys someen: moi, mulla on tänään syntymäpäivä ja päätin onnitella itseäni siitä hyvästä.
En ole itse luonut tällaista tilannetta. Olen huomannut, että, olen tarpeellinen vain, jos joku tarvitsee apua, muuten kukaan ei välitä.
Kai se on kohtaloni ja se pitää hyväksyä.
Hyvää syntymäpäivää! Kukkia ja halauksia!
Vierailija kirjoitti:
Teetkö kärpäsestä härkäsen nyt ennen aikojaan??
Kuin niin? Miksi tämä syntymäpäiväni eroaisi monista muista aiemmista?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää! Kukkia ja halauksia!
Voi että lämmittää. Kiitos! Hyvää syntymäpäivää sinullekin, vaikka siihen olisi vielä kuukausia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet jo otsikossa?
En valehtele, puhun totta. Minulla ei todellakaan ole ketään.
Kirjoitat ensin ettei kukaan sano ja kumoat sen samantien "paitsi yksi henkilö". Yksi henkilö ei ole sama kuin ei yhtään henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!
Kiitos!
Milloin se syntymäpäiväsi sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se syntymäpäiväsi sitten on?
14. päivä.
Sinnehän on yli kaksi (2) viikkoa vielä!
Niin on, mutta alan jo etukäteen murehtimaan, koska tiedän, että alan odottamaan muiden soittoa, mutta niitä soittoja ei tule.
Täytän huomenna 50v. En tiedä onnitteleeko kukaan, toivottavasti lapset edes laittaisivat tekstarin. Mies ei yleensä edes onnittele. En halua itse toitottaa synttäreitäni muille. Kyllähän se vähän hätkähdyttää, että miten sitä on päädytty tähän tilanteeseen. Olen tehnyt valtavasti töitä eikä voimat ole riittäneet suhteiden ylläpitämiseen. Surettaa miten yksinäinen vanhuus edessä.
Olen yksinäinen ja muuttaisin yksin metsään, jos minulla olisi siihen varaa, jos minulla olisi talo ja mukavuuksia, mutta minulla ei ole.