Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS, Miksi rinnat tarkoittaa monelle seksiä?

Vierailija
08.03.2026 |

Hyvä juttu Hesarissa, miksi rinnat tarkoittavat seksiä. Esim. Tissiflashmobissa ei tule mieleenkään seksi.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi palstan tason mukainen sekopää-keskustelu jossa ääripäät psykoosissaan jankkaa asiasta kuin millään muulla ei olisi väliä. Menkää hoitoon!!!

Vierailija
42/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmille kyseessä on intiimialue, johon ei kosketa ilman lupaa. Niiden tuijottaminen tuntuu myös epämiellyttävälle, siksi lähinnä ihmetyttää miksi joku haluaa olla yläosattomissa julkisella paikalla. Joku fetissi kenties? 

Minulle se on tasa-arvokysymys. Naisten rintoja eivät saa muut määritellä, eikä demonisoida. Ainoastaan rintojensa kantaja itse voi lausua mitä ne merkitsevät.

Olipas äärirasistinen ja syrjivä kommentti. Rintojen katselu tutkitusti alentaa miehillä verenpainetta ja on ensimmäinen paikka, jonne miehen katse automaattisesti kohdistuu. Eli kyseessä on geneettisesti ohjelmoitu parinmuodostuksen tärkeä komponentti. Tottakai jokainen saa määritellä itse, mitä omat tai jonkun muu  rinnat hänelle merkitsevät. Jos se menee ristiin rintojen kantajan näkemyksen kanssa, niin kyseessä on näkemysero ja se on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on imeväisiä varten.

Ei ole koska rintojen koolla ei ole merkitystä maidontuotannossa. Miksi naisilla olisi isot rinnat vauvoja varten jos pienillä lähes pelkillä nänneillä voi vauvan ruokkia?

Vierailija
44/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisella on ylipäätänsä tissit? Harvalla eläimelläkään niitä ei ole, kuin silloin kun on poikasia ja tämän jälkeen kuihtuvat pois.

Miehiä varten tietenkin, daa!

Vierailija
45/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan nänneihin kellot ja nostan kämmenellä rintoja kun heiluttelee rintojani "Kili kili kili"

Pusi 👄 

Oot kuuma nainen

Vierailija
46/67 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska rintojen koolla ei ole merkitystä maidontuotannossa. Miksi naisilla olisi isot rinnat vauvoja varten jos pienillä lähes pelkillä nänneillä voi vauvan ruokkia?

No eihän tuossa ensimmäisessä väitteessä puhuttu rintojen koosta mitään.

Vierailija
47/67 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
48/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
49/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen keho on kaupallistettu ja siitä on tehty objekti. 

Onhan se ällöttävää.

Vierailija
50/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon lapsesta asti ihmetelly että miksi mun ja muiden naisten pitää peittää rinnat. No onneks se ilmeisesti olis nykyään ihan laillista olla yläosattomissa uimarannalla ja jopa uimahallissa? Pitäs vaan joidenkin alkaa uskaltaa niin muutkin uskaltais seurata perässä halutessaan. Vaikeinta olla se eka joka alkaa oleen ilman yläosaa. Mut mitä enemmän sitä tehtäis sen normaalimmaks ja helpommaks se tulisi kaikille.

Ei sitten pidä valittaa jos katsotaan tai kosketaan. Siinä kun ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
51/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvakin pettyy jos joutuu inheää pikkutisua imemään. Hyi! :(

Vierailija
52/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monille naisille rinnat ovat tärkeä seksuaalinen voima.

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Rinnat vain ovat. N

Niin sulle ehkä. Sinä et edusta minua etkä kaikkia naisia. -eri

Vierailija
53/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa kun synnyin naiseksi. Ärsyttää tämä naisten seksualisointi. Jatkuvaa oksettavaa seksijankkausta. Olisinpa mies. Niin ei tarvitsisi kestää tällaista. Vihaan kroppaani yli kaiken. Suorastaan oksettaa. Tällaista ongelmaa ei varmaan olisi mulla jos miehet ja myös naiset eivät seksualisoisi naisia ja heidän kroppaansa. 🤢

Vierailija
54/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari miljoonaa vuotta evoluutiota ja edelleen ihmetellään rintojen seksuaalisuutta.. O tempora o mores.

Vierailija
55/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot hölskyvät spermalollot :)

Tarkistapa mitä niissä tisseissä hölskyy, ei ole spoerma kyseessä.

Vierailija
56/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärtäisi perus biologiaa, niin ei tarvitsisi moisia kysellä. Mutta toisaalta elämmekin aikana, jossa elää ns. aikuisia ihmisiä, jotka eivät tiedä mikä on mies ja mikä on nainen.

Vierailija
57/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtuttaa kun synnyin naiseksi. Ärsyttää tämä naisten seksualisointi. Jatkuvaa oksettavaa seksijankkausta. Olisinpa mies. Niin ei tarvitsisi kestää tällaista. Vihaan kroppaani yli kaiken. Suorastaan oksettaa. Tällaista ongelmaa ei varmaan olisi mulla jos miehet ja myös naiset eivät seksualisoisi naisia ja heidän kroppaansa. 🤢

Ja sitten ihmetellään, että miksi meillä on nykyään  niin paljon transseksuaaleja. Mikä näitä nuoria tyttöjä vaivaa, kun haluaisivat ollakin poikia?!

Vierailija
58/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ällöttävää.

Niin ja mikäs sukupuoli sitä on omaa kehoaan innokkaasti kaupallistanut? 😂

Vierailija
59/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ällöttävää.

Niin ja mikäs sukupuoli sitä on omaa kehoaan innokkaasti kaupallistanut? 😂

Ja minkäs sukupuolen edustajat prostituutiota innokkaimmin, jopa yksinomaan, mediassa mainostavat? 😂

Vierailija
60/67 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseki on vain paskomista varten. Miksen saa kulkea perse paljaana nyyh.