HS, Miksi rinnat tarkoittaa monelle seksiä?
Hyvä juttu Hesarissa, miksi rinnat tarkoittavat seksiä. Esim. Tissiflashmobissa ei tule mieleenkään seksi.
Kommentit (48)
Samaan aikaan Tampereella
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Lisääntyminen on kuitenkin normaalia ja biologian mukaista. Siksi herättää kysymyksiä jos jotkut ehdottomasti sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille kyseessä on intiimialue, johon ei kosketa ilman lupaa. Niiden tuijottaminen tuntuu myös epämiellyttävälle, siksi lähinnä ihmetyttää miksi joku haluaa olla yläosattomissa julkisella paikalla. Joku fetissi kenties?
Eihän ihmiseen muutenkaan kosketa ilman lupaa? Ja tuijottaminenkin on epämiellyttävää ihan muutenkin eikä vain rintojen tuijotus? Ja mikä tämä seksuaalisuus argumentti on näissä keskusteluissa? Minua kiihottaa eniten kaulan sively niin pitääkö minun nyt peittää mun kaula? Ja rinnat taas minulla ei ole mitenkään erogeeniset alueet.
Olisiko kyse siitä, että tuossa liikutaan ihmisten ilmoilla? Sinulla on omat käsityksesi siitä, mikä sinussa on eroottista aluetta, mutta muilla ihmisillä on taas aivan toiset käsitykset.
Voisiko miehet sitten mielestäsi kulkea ilman housuja, jos heidän mielestään olisi kiva tuulettaa persusta?
Silloin kun ollaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa, keskinäiset käytössäännöt ovat jonkinlainen kompromissi ja sopimus ihmisten välillä. Kyseessä ei ole sellainen asia, jossa kukin vain toimii itse määrittelemällään tavalla.
Nyt jotkut naiset haluavat olla yläosattomissa, ja neuvottelevat itselleen sitä oikeutta. Olkoot vain, mutta tuskinpa siitä mikään iso trendi tulee.
Laitan nänneihin kellot ja nostan kämmenellä rintoja kun heiluttelee rintojani "Kili kili kili"
Ap, kannataisiko ajatella aivoilla, niin olisit voinut laittaa tämän "Hyvä juttu Hesarissa" muidenkin luettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille kyseessä on intiimialue, johon ei kosketa ilman lupaa. Niiden tuijottaminen tuntuu myös epämiellyttävälle, siksi lähinnä ihmetyttää miksi joku haluaa olla yläosattomissa julkisella paikalla. Joku fetissi kenties?
Eihän ihmiseen muutenkaan kosketa ilman lupaa? Ja tuijottaminenkin on epämiellyttävää ihan muutenkin eikä vain rintojen tuijotus? Ja mikä tämä seksuaalisuus argumentti on näissä keskusteluissa? Minua kiihottaa eniten kaulan sively niin pitääkö minun nyt peittää mun kaula? Ja rinnat taas minulla ei ole mitenkään erogeeniset alueet.
Olisiko kyse siitä, että tuossa liikutaan ihmisten ilmoilla? Sinulla on omat käsityksesi siitä, mikä sinussa on eroottista aluetta, mutta muilla ihmisillä on taas aivan toiset käsitykset.
Voisiko miehet sitten mielestäsi kulkea ilman housuja, jos heidän mielestään olisi kiva tuulettaa persusta?
Silloin kun ollaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa, keskinäiset käytössäännöt ovat jonkinlainen kompromissi ja sopimus ihmisten välillä. Kyseessä ei ole sellainen asia, jossa kukin vain toimii itse määrittelemällään tavalla.
Nyt jotkut naiset haluavat olla yläosattomissa, ja neuvottelevat itselleen sitä oikeutta. Olkoot vain, mutta tuskinpa siitä mikään iso trendi tulee.
Miksi sinä et soita poliiseja aina kun näet miehen paljaat nännit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon lapsesta asti ihmetelly että miksi mun ja muiden naisten pitää peittää rinnat. No onneks se ilmeisesti olis nykyään ihan laillista olla yläosattomissa uimarannalla ja jopa uimahallissa? Pitäs vaan joidenkin alkaa uskaltaa niin muutkin uskaltais seurata perässä halutessaan. Vaikeinta olla se eka joka alkaa oleen ilman yläosaa. Mut mitä enemmän sitä tehtäis sen normaalimmaks ja helpommaks se tulisi kaikille.
Miksi? Miksi haluat viedä pois osan naisen seksuaalisuutta? Jos rintoja ei enää pidetä kiihottavina, häviää siinä iso osa nautintoa seksissäkin. Naisilla sekä miehillä.
Tosin onneksi evoluutio ei toimi sinun mielesi mukaan, rinnat on naisille ihan syystä muodostunut eikä se ole imetys.
Ei kai se seksuaalisuus tuossa kaikilta häviä?
Veikkaan, että tätä asiaa ajavat henkilöt eivät ole muutenkaan kiinnostuneita seksistä miesten kanssa. He haluavat vapautua sellaisesta pukeutumissäännöstä, joka juontaa juurensa miehen katseesta ja kiihottumisesta. Tulkitsen, että he haluavat julistaa, että heidän vartalonsa kuuluu heille, eikä heidän tarvitse miettiä miehen mielihaluja.
Ja sehän on aivan pätevä peruste. Mutta ei tuo pakota kaikkia naisia toimimaan noin.
Evoluutio on kehittänyt naisille rinnat jotta niillä voisi houkutella miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on tasa-arvokysymys. Naisten rintoja eivät saa muut määritellä, eikä demonisoida. Ainoastaan rintojensa kantaja itse voi lausua mitä ne merkitsevät.
Joo ja ei. Ei mielestäni haittaa, että yhteiskunnassa on automaattisia häveliäisyyden tiloja, kuten vaikkapa sukupuolen mukaan jaettuja vessoja. En halua mennä johonkin yhteiseen tilaan jalat ristissä väittelemään siitä, mitä oikeus yksityisyyteen juuri minulle merkitsee. Saati vaikka lähettää lasta sellaiseen tilaan.
Rinnoilla ei ole kusihätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et soita poliiseja aina kun näet miehen paljaat nännit?
Miksi soittaisin? En soita myöskään jos näen paljaat naisen rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio on kehittänyt naisille rinnat jotta niillä voisi houkutella miehiä.
Eikä ole.
Tää evoluutiojankkaaja voisi nyt mennä jonnekin muualle.
Rinnat = seksi on etenkin 80- ja 90 -lukujen aivopesun tulos. Silloin seksualisoitiin kaikki mahdollinen ja se meni myös pahasti yli. Musiikki, media ja joka paikka oli täynnä tissejä. Tissejä siellä ja tissejä täällä, mutta aina vihjailevassa merkityksessä. Sehän oli aivan järkyttävän traumatisoivaa aikaa meille isorintaisille tyttölapsille, joita alettiin liian aikaisin kohdella seksiobjeksteina. Miehet käyttäytyivät todella törkeästi meitä kohtaan ja olimme LAPSIA! Ei silti, etteikö se olisi rumaa myös aikuisia naisia kohtaan, mutta heillä on yleensä jo enemmän mahdollisuuksia käsitellä asioita. Minkään ikäistä naista ei pidä kohdella pelkkänä tissinä.
Vierailija kirjoitti:
Hesaria se jaksaa kiinnostaa kaikki muu kuten tällä kertaa tissit kun pitäisi keskittyä miksi Suomessa kaikki menee päin hlvettiä ja miten korjata tämä seikka mutta joo tissit sitä ja pillut tätä ja kullit siellä on lehden missio.
Kulli pitää olla piilossa, eihän sellaista nyt kukaan halua nähdä, mutta tissit ja pillut pitää saada näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei penistä pidetään seksuaalisena kehonosana?
t. sovinisti
Analfabeetti.
Muotoilepa tuo kysymys uudestaan, niin siihen voi joku vastatakin.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen elättää itsensä tisseillä
Ja sinun tehtäväsi on ensinnäkin erottaa se kuka myy ja kuka ei halua myydä. Tämä on ensimmäinen kohta, jota miehet eivät ymmärrä. Toisekseen sinun tehtäväsi on ymmärtää, että heillekin, jotka myyvät, se on vain työtä. Työtä. Se nainen, joka myy, ei välttämättä edes kiihotu omista rinnoistaan, ei välttämättä saa rintaorgasmeja jne. Ne voivat olla myyjälle kaksi yhdentekevää palleroa, joilla voi maksaa vuokran.
Miksi naisella on ylipäätänsä tissit? Harvalla eläimelläkään niitä ei ole, kuin silloin kun on poikasia ja tämän jälkeen kuihtuvat pois.
Miksi? Miksi haluat viedä pois osan naisen seksuaalisuutta? Jos rintoja ei enää pidetä kiihottavina, häviää siinä iso osa nautintoa seksissäkin. Naisilla sekä miehillä.
Tosin onneksi evoluutio ei toimi sinun mielesi mukaan, rinnat on naisille ihan syystä muodostunut eikä se ole imetys.