Hesarissa juttu, kuinka turkulainen pelaaja ei laittanut pride-paitaa päälle
Pienempi riesa on siis laittaa ideologian paita päälle, niin ei joudu päälehden maalittamaksi? Vai mikä on jutun tarkoitus?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työnantajasi kannattaa Kokoomusta, niin alatko kulkea ruiskukka rinnassa? Miten olisi hyvin tunnistettava vaali slogan selkämyksessä?
Jos se on määrätty työasu, niin kyllä.
"Jos se on määrätty työasu, niin kyllä. "
Miten se voisi olla määrätty työasu, ellei kyseessä ole Kokoomuksen puoluetoimisto, jossa työskentelet? Sama juttu Priden kanssa. Jos työskentelet Setalla, niin toki pukeudut siihen työasuun ja niihin sateenkaaritunnuksiin, jotka heidän työasuunsa kuuluu. Jos taas et työskentele, mikä ihme voisi pakottaa käyttämään ideologisia merkkejä ja tunnuksia?
Aivan järjetöntä. En osaa sanoa, kumpi on kuluneen viikon järjettömämpi uutinen, tämä Savinaisen kohtelu vaiko sen lapsen, joka sai muovipussin takia vartijat peräänsä. Hullu maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työnantajasi kannattaa Kokoomusta, niin alatko kulkea ruiskukka rinnassa? Miten olisi hyvin tunnistettava vaali slogan selkämyksessä?
"Työnantaja voi edellyttää tietyn työasun käyttöä, jos se on perusteltua esimerkiksi työturvallisuuden, hygienian tai siisteyden vuoksi. "
Työnantajalla on lisäksi oikeus siirtää pelaaja pois pelaavasta kokoonpanosta, jos ei suostu pukeutumaan muun joukkueen tavoin. TPS ei käyttänyt tätä korttia, mutta siitä huolimatta persutrollit antavat ymmärtää, että mielipiteenvapautta on yritetty rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmallista tässä on myös se, ettei TPS:lla käytännössä ollut mitään mahdollisuuksia kieltäytyä tästä paitahommasta. En myöskään ihan käsitä, miten pakkopukeminen edistää vähemmistöjen asiaa. Tämä muistuttaa jo sitä painetta, johon homot ovat aina joutuneet kun täytyy esittää heteroa.
Miksei ollut mahdollisuutta kieltäytyä? Aina on mahdollisuus kieltäytyä joten turhaa selittelyä. Mikään yhdistys ei voi pakottaa toista yhdistystä tekemään yhtään mitään.
Miten Tps olisi voinut kieltäytyä tästä, jos Setan Turkulaisen jaoston päällikkö nostaa tällaisen haloon yhden pelaajan kieltäytymisestä?
Miksi ihmeessä TPS ei olisi lähtenyt mukaan? Kyseessä on iso organisaatio, joka varmasti haluaa, että niin seksuaali- kuin sukupuolivähemmistöihin kuuluvat (etenkin lapset ja nuoret) ovat tervetulleita mukaan TPS:n toimintaan. Olisi hälyttävää, jos suuren kaupungin tunnetuin urheiluseura olisi tällaisessa mukana vain, koska joitakin persuja vähän ahdistaa. Menkää muihin harrastuksiin, jos noin ahdistaa.
Uskaltaahan nuoret harrastuksiin mukaan ilman mitään pridesymboleita. Ei se ainakaan minulle ole mikää tae suvaitsevaisuudesta, että joukkue puetaan tietynlaisiin paitoihin.
Pelkästään tätä ketjua lukemalla selviää, että Suomi on hyvin ahdasmielinen maa, joten kyllä esimerkiksi seksuaalivähemmistöön kuuluvan lapsen voi olla vaikeaa olla osa joukkuetta.
Minulle on vaikea ymmärtää miten vihervasemmisto saa osallistua suomalaiseen yhteiskuntaan vaikka heidät kuuluisi kaikki karkottaa Venäjälle tekemään myyräntyötään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa boikotoin kaikkia sateenkaariliputtavia yrityksiä.
Että tiedoksi vaan jos haluatte menettää yhden maksukykyisen asiakkaan, niin liputtakaa vaan innokkaasti.
Mä käännyn nykyään kannoillani heti jos näen yhdenkin sateenkaarilipun. Mulla on nollatoleranssi tuohon asiaan.
Samoin 👍
Maksukykyisen :D
Jep. Juurikin maksukykyisen. Mulle ei tee tiukkaakaan ostaa esimerkiksi kotimaassa valmistettuja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti pikkasen ihan ääripäiden kautta.
Olet ollut firmassa töissä 20 vuotta.
Firma myydään ja uusi työnantaja pakottaa työntekijät käyttämään jotain Nzi uniformua, PS vaatteita, burkhaa burkinia, tai hikipukua vaikka olet ollut siellä 20 vuotta.
Entä, kaikkien pitäisi olla kaljuja, tai käyttää näin paljon meikkiä, jne.
Ei se ehkä ihan niin mustavalkoista ole että työnantaja päättää mitä yllesi laitat.
Vierailija kirjoitti:
Että tiedoksi vaan jos haluatte menettää yhden maksukykyisen asiakkaan, niin liputtakaa vaan innokkaasti.
Mä käännyn nykyään kannoillani heti jos näen yhdenkin sateenkaarilipun. Mulla on nollatoleranssi tuohon asiaan.
Taidan ryhtyä samaan hiljaiseen vastarintaan
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että kaikki Suomessa toimivat tekeoperaattorit tukevat Pridea? Aloitatko boikotin niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan ryhtyä samaan hiljaiseen vastarintaan
Tervetuloa mukaan :)
Tässä sen näkee että seta ei edes tähtää tasa-arvoon vaan tällä poliittisella ideologialla haetaan vain vähemmistö diktatuuri johon pitää kaikki pakottaa. Johan se setan edustajaksi sanoi että syrjintä lakeja kuuluu muuttaa että heidän poliittisen ideologian vastustajia saa syrjiä vapaasti ilman seurauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firma myydään ja uusi työnantaja pakottaa työntekijät käyttämään jotain Nzi uniformua, PS vaatteita, burkhaa burkinia, tai hikipukua vaikka olet ollut siellä 20 vuotta.
Ei se ehkä ihan niin mustavalkoista ole että työnantaja päättää mitä yllesi laitat.
Mutku se on työlainsäädännössä. EK:n kirjoittamassa.
Päivi Räsänen voisi tulla mukaan tukihenkilöksi Setan puhutteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lammas. Itse en laittaisi mitään puolue krääsää päälleni, mutta olisin kyllä yhteydessä työsuojeluvaltuutettuun.
Pride on kansainvälinen juttu kuten sateenkaarilippukin. Ja täällä väitetään että Seta on yhtäkuin Pride? Käsittääkseni Seta on suomalainen yhdistys ja Pride lippuineen jotain vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmallista tässä on myös se, ettei TPS:lla käytännössä ollut mitään mahdollisuuksia kieltäytyä tästä paitahommasta. En myöskään ihan käsitä, miten pakkopukeminen edistää vähemmistöjen asiaa. Tämä muistuttaa jo sitä painetta, johon homot ovat aina joutuneet kun täytyy esittää heteroa.
Miksei ollut mahdollisuutta kieltäytyä? Aina on mahdollisuus kieltäytyä joten turhaa selittelyä. Mikään yhdistys ei voi pakottaa toista yhdistystä tekemään yhtään mitään.
Miten Tps olisi voinut kieltäytyä tästä, jos Setan Turkulaisen jaoston päällikkö nostaa tällaisen haloon yhden pelaajan kieltäytymisestä?
Miksi ihmeessä TPS ei olisi lähtenyt mukaan? Kyseessä on iso organisaatio, joka varmasti haluaa, että niin seksuaali- kuin sukupuolivähemmistöihin kuuluvat (etenkin lapset ja nuoret) ovat tervetulleita mukaan TPS:n toimintaan. Olisi hälyttävää, jos suuren kaupungin tunnetuin urheiluseura olisi tällaisessa mukana vain, koska joitakin persuja vähän ahdistaa. Menkää muihin harrastuksiin, jos noin ahdistaa.
Uskaltaahan nuoret harrastuksiin mukaan ilman mitään pridesymboleita. Ei se ainakaan minulle ole mikää tae suvaitsevaisuudesta, että joukkue puetaan tietynlaisiin paitoihin.
Pelkästään tätä ketjua lukemalla selviää, että Suomi on hyvin ahdasmielinen maa, joten kyllä esimerkiksi seksuaalivähemmistöön kuuluvan lapsen voi olla vaikeaa olla osa joukkuetta.
Minulle on vaikea ymmärtää miten vihervasemmisto saa osallistua suomalaiseen yhteiskuntaan vaikka heidät kuuluisi kaikki karkottaa Venäjälle tekemään myyräntyötään.
Äitisi kutsui alakertaan.
Miksi on ihmisiä, jotka pakottavat muut pskaisen ideologiansa kannattajaksi? Tarkoitan kaikkia pakkosyöttöideologioita.
Suomen äärivasemmisto on ottanut Hitlerin keinot käyttöön alistaakseen kansalaiset oman ideologiansa alaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pride on kansainvälinen juttu kuten sateenkaarilippukin. Ja täällä väitetään että Seta on yhtäkuin Pride? Käsittääkseni Seta on suomalainen yhdistys ja Pride lippuineen jotain vähän enemmän.
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työvaatteet vaihdettu jo kolme kertaa kymmenen vuoden aikana ja lisäksi on säännöllisesti teemapäiviä, joihin on omat vaatteet. Hiuksetkin täytyy pitää tietyllä tavalla, meikkiä saa olla vain hillitysti, eikä koruja saa käyttää.
Eikä taida Savinaisellakaan olla lupaa tulla töihin Tapparan pelipaidassa, vaikka kuinka fanittaisi joukkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työnantaja voi edellyttää tietyn työasun käyttöä, jos se on perusteltua esimerkiksi työturvallisuuden, hygienian tai siisteyden vuoksi. "
Työnantajalla on lisäksi oikeus siirtää pelaaja pois pelaavasta kokoonpanosta, jos ei suostu pukeutumaan muun joukkueen tavoin. TPS ei käyttänyt tätä korttia, mutta siitä huolimatta persutrollit antavat ymmärtää, että mielipiteenvapautta on yritetty rajoittaa.
Eikö hänellä kuitenkin ollut joukkueen pelipaita päällä? Ainoadtaan sateenkasrikoristeet puuttui?
Go woke, go broke.