Hesarin yleisönosastossa joku on vetänyt aasinsillan naisvihan ja kiroilun välille
En voi vi**u käsittää tämän kirjoittajan kaltaisia ihmisiä:
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011852894.html
Kommentit (64)
Ihan yhtä huonoja nuo kaikki ovat. Kertoo tunne-elämän ja niiden säätelyn ongelmista
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä keksitään joku asia, josta meuhkataan. Nyt se on naisviha.
Naisvihaa siellä ja naisvihaa täällä. Mielestäni naisvihaa ei ole muualla kuin niiden tosielämästä vieraantuneiden pääkaupunkiseudulla asuvien naisten mielessä, joilla ei ole oikeassa elämässä mitään oikeasti vialla. Kunhan nyt joku keksi tämän naisvihan ja sopulilaumana laukataan perässä.
Ei voi olla totta? Oletko mies vai sokea? Ei tarvitse olla kuin tunti täällä vauvalla ja olet törmännyt 1000x naisvihaan. Naisviha on vain niin sisäistettyä, ettei sitä monesti edes ymmärretä.
Ja ne jotka sitä naisvihaa levittää, eivät edes itse ymmärrä, että ovat itse juuri niitä, jotka sitä naisvihaa viljelee. Haukkumalla, halveksimalla ja mitätöimällä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmistä vitu*taa, hänellä on jokin sisäsyntyinen selittämätön tunne. Esim. hormonitasojen muutokset aiheuttavat vit*tusta (murrosikä, vaihdevuodet yms.).
Kun taas se, että kivestää, johtuu enempi ulkopuolisista syistä.
Mitä olen kylillä kuullut, niin vitu*us on näistä huomattavasti yleisempi tunne, kaikkialla muualla paitsi Kinnulassa.
Tämä on minun mielipiteeni. Saa olla eri mieltä.
Tuo v-sana on tästä päivästä lähtien kielletty, kai tiedät?
Hesari kieltää.
Olispa hyvä juttu jo noin olisi. En millään jaksa kuunnella, kuin tuota hoetaan. Jätän katsomatta ohjelmat joissa vi*ttua hoetaan koko ajan ja lukematta kirjat, joissa joka toinen sana on vi*ttu. Ei kiinnosta kuunnella ja lukea.
Antaa ihmisestä joka tuota joka välissä hokee vähän yksinkertaisen ja juntin vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Totta, pitäisi sanoa "voi sperma" kun kuvaillaan inhottavia ja vihaa aiheuttavia asioita. Sperma on maailman oksettavin asia
Kokemus puhuu.
Alan tästedes kiroilemaan sanomalla Voihan lerppamuna. Oletan, että miehiä ei haittaisi tämǎn valtavirtaistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On kuitenkin ollut todella järkyttävää, miten naisen genitaalialuetta käytetään yhä useammin kirosanana"
Missä tynnyrissä tuo on elänyt? V-sana oli 40 vuotta sittenkin (aika, jonka itse muistan) ihan perustehostesana. Ei se ole mikään uusi tai viime aikoina yleistynyt juttu.
Tai sitten sinä olet elänyt ulosteastiassa :)
Maailma on ulosteastia muttei välttämättä sanavalintojen vuoksi vaan muiden ihmisten, ja tuota eri sanojen luovaa käyttöä ilmaisuvälineenä esiintyy käytännössä kaikissa kielissä eri muodoissaan.
Ehkä sinun maailmasi. Paskakärpäsen maailma on sitä itseään, perhosen nektaria.
Yritätkö tosiaan todistaa omaa paremmuuttasi kiroilemattomassa maailmassa suoltamalla kirosanoja ja solvauksia muille?
Vierailija kirjoitti:
Alan tästedes kiroilemaan sanomalla Voihan lerppamuna. Oletan, että miehiä ei haittaisi tämǎn valtavirtaistuminen.
Ja keskivertomiestä ei kiinnosta koska on elämänsä aikana saanut niskaansa paljon pahempiakin solvauksia, varsinkin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On kuitenkin ollut todella järkyttävää, miten naisen genitaalialuetta käytetään yhä useammin kirosanana"
Missä tynnyrissä tuo on elänyt? V-sana oli 40 vuotta sittenkin (aika, jonka itse muistan) ihan perustehostesana. Ei se ole mikään uusi tai viime aikoina yleistynyt juttu.
Varmaan ollut jo tuhat vuotta ainakin.
Jo muinaiset roomalaiset...
miksikäs sitä ei ollut tarve vokea 100v sitten suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ollut jo tuhat vuotta ainakin.
Jo muinaiset roomalaiset...
Paljon aiemminkin kun noita on löytynyt luolamaalauksistakin. Roomassa nuo oli ilmeisesti aika yleisiäkin.
Kiroilu on tyhmää ja epäkorrektia, etenkin v-sana, enkä ole täysin vakuuttunut siitä, että kiroilun viljely lisää elokuvien ja sarjojen uskottavuutta tai laatua. Mutta kaiken mahdollisen vääntämien naissorroksi on miltei saman tason tyhmyyttä
Sellaista se on kun on liikaa aikaa. Tulee mietittyä tyhmyyksiä ja tehdä hölmöjä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tämä wokettelu tulee päättymään:)
Putin antoi just lausunnon millainen naisen kuuluis olla. Miks kuulostaa samalta ku teidän MTA:n PerusIncelien ulina...?
Ettehän te lbgqrprtxms -sekopäät edes usko binääriseen sukupuoleen, joten mitä uliset? Jokaisen mielestä nainen saa olla mitä haluaa tai olla olematta. Kannattaako olla noin ahdasmielinen paska, että joutuu keksimään kokonaisen systeemin että pystyisi selittämään itselleen ja suvaitsemaan jotain.
Kirjoitus kuulosti kummasti siltä AV:n "Naisena olen sitä mieltä..." -trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun vaan, aiheutat ainakin naurua ympärilläsi
Rinnalle vois tasa-arvoisesti tulla "voi penis". Siihen kaikenlaisia etuliitteitä mukaan.
Missä muualla käytetään naisen elintä kirosanana? Venäjällä käytetään."vanhinta ammattia". Englannista naimistä. En heti tule mieleen naisen elin. Monessa on miehen elin, mutta sehän ei suomalaisille kirosanaksi kelpaa.
Suomen kansalliskirosana v*ttu osoittaa naiseuden voiman ja oelon naiseutta kohtaan.
😘
Vierailija kirjoitti:
Sv-kirosana on ollut ennen todella paha. Ja kuulunut johonkin erilaiseen kulttuuriin. Helkkari, Herran jestas oli normaaleja. Nykyään joillakin v-sana on ihmeellisesti joka lauseessa.
Se on aina tuntunut loukkaavalta ja tuntuu siltä edelleen .Ja saa käyttäjänsä vaikuttamaan "kadulla kasvaneilta".
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalliskirosana v*ttu osoittaa naiseuden voiman ja oelon naiseutta kohtaan.
😘
Ei osoita. Liittyy sarjaan perkele, saatana yms.
Hesestan times julkaisee miesasiamiesten trollailuita. Ja av-palstan miesasiamiehet menevät täysillä mukaan, koska kuvittelevat "Annen" aka f emin a t sin sen kynäilleen. Menkää töihin.