Hesarin yleisönosastossa joku on vetänyt aasinsillan naisvihan ja kiroilun välille
En voi vi**u käsittää tämän kirjoittajan kaltaisia ihmisiä:
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011852894.html
Kommentit (64)
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei ppperrrssskutarallaa!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei ppperrrssskutarallaa!!!!!!!!
Nyt kyllä libtardilla valui vedet ulos päästä.
Jos ihmistä vitu*taa, hänellä on jokin sisäsyntyinen selittämätön tunne. Esim. hormonitasojen muutokset aiheuttavat vit*tusta (murrosikä, vaihdevuodet yms.).
Kun taas se, että kivestää, johtuu enempi ulkopuolisista syistä.
Mitä olen kylillä kuullut, niin vitu*us on näistä huomattavasti yleisempi tunne, kaikkialla muualla paitsi Kinnulassa.
Tämä on minun mielipiteeni. Saa olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmistä vitu*taa, hänellä on jokin sisäsyntyinen selittämätön tunne. Esim. hormonitasojen muutokset aiheuttavat vit*tusta (murrosikä, vaihdevuodet yms.).
Mitä olen kylillä kuullut, niin vitu*us on näistä huomattavasti yleisempi tunne, kaikkialla muualla paitsi Kinnulassa.
Tuo v-sana on tästä päivästä lähtien kielletty, kai tiedät?
Hesari kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä keksitään joku asia, josta meuhkataan. Nyt se on naisviha.
Naisvihaa siellä ja naisvihaa täällä. Mielestäni naisvihaa ei ole muualla kuin niiden tosielämästä vieraantuneiden pääkaupunkiseudulla asuvien naisten mielessä, joilla ei ole oikeassa elämässä mitään oikeasti vialla. Kunhan nyt joku keksi tämän naisvihan ja sopulilaumana laukataan perässä.
Nimenomaan, niiden joiden ei tarvitse olla tekemisissä miesten kanssa on helppo tunnistaa se, kun eivät altistu sille päivittäisellä tasolla. Jos altistuu niin siihen turtuu ja sitä alkaa pitämään normaalina
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni miehet jotka puhuvat vituista ovat jotenkin koomisia. Ihan kuin rukoilisivat jumalaa. Kaipaavat äidin kohtua ja rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
"On kuitenkin ollut todella järkyttävää, miten naisen genitaalialuetta käytetään yhä useammin kirosanana"
Missä tynnyrissä tuo on elänyt? V-sana oli 40 vuotta sittenkin (aika, jonka itse muistan) ihan perustehostesana. Ei se ole mikään uusi tai viime aikoina yleistynyt juttu.
Tai sitten sinä olet elänyt ulosteastiassa :)
Kuulostaa lähinnä median trolliavaukselta. Tosin siinä on nimi alla, muttei tuo sitä todista ettei se olisi median trolliavaus. Media teki tuota kauan ennen internettiä jo eli julkaisi mielipiteitä jotka saa muut kirjoittamaan vastineita, eli sitä mitä netissä kutsutaan trollaukseksi. Joskus noita kirjoitti toimittajat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On kuitenkin ollut todella järkyttävää, miten naisen genitaalialuetta käytetään yhä useammin kirosanana"
Missä tynnyrissä tuo on elänyt? V-sana oli 40 vuotta sittenkin (aika, jonka itse muistan) ihan perustehostesana. Ei se ole mikään uusi tai viime aikoina yleistynyt juttu.
Maailma on ulosteastia muttei välttämättä sanavalintojen vuoksi vaan muiden ihmisten, ja tuota eri sanojen luovaa käyttöä ilmaisuvälineenä esiintyy käytännössä kaikissa kielissä eri muodoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa siellä ja naisvihaa täällä. Mielestäni naisvihaa ei ole muualla kuin niiden tosielämästä vieraantuneiden pääkaupunkiseudulla asuvien naisten mielessä, joilla ei ole oikeassa elämässä mitään oikeasti vialla. Kunhan nyt joku keksi tämän naisvihan ja sopulilaumana laukataan perässä.
Nimenomaan, niiden joiden ei tarvitse olla tekemisissä miesten kanssa on helppo tunnistaa se, kun eivät altistu sille päivittäisellä tasolla. Jos altistuu niin siihen turtuu ja sitä alkaa pitämään normaalina
Eli nyt tynnyrissä kasvaminen irrallaan loppuyhteiskunnasta onkin sitten jotenkin ihailtava ominaisuus?
Oikeasti sinun on sopeuduttava yhteiskuntaan eikä yhteiskunnan sinuun. Siten tää yhteiskunta toimii jos jotenkin.
Woke-dei sekoiluyhteiskunta hajoaa just siihen että tuossa oletetaan että muu yhteiskunta sopeutuu mitä älyttömimpiin vaatimuksiin mitä tää itsensä kuplauttanut paremmisto saa päähänsä muilta vaatia samalla kun paremmisto leimaa jokaisen joka ei halua sopeutua nasseiksi sun muiksi äärioikeistoiksi.
Kiroilu on noloa normaaleissa perheissä.
Ymmärrän, ettet ymmärrä.
Onhan se joidenkin lasten maaninen v sitä ja v tätä aika surullista kuunneltavaa, mutta ei se naisvihaan liity mitenkään, vaan yleiseen typeryyteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis anteeksi missä tätä naisvihaa oikein on??? T. Nainen
Et ole nainen.
Suomalaisilla on outo tapa kiroilla, puhua rumasti koko ajan, arvostella ja riidellä. Yrittäkää käyttäytyä jotenkin sivistyneesti. Vaikka muut erilaisia kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tulee venyttämään naisvihan käsitettä kunnes aivan kaikki käsitteet tarkoittavat naisvihaa. Feminismi on täyttä paskaa.
Alussa se ei ollut. Sitten kun kommunismi tuli kelkkaan, se saastutti feminismin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ulosteastia muttei välttämättä sanavalintojen vuoksi vaan muiden ihmisten, ja tuota eri sanojen luovaa käyttöä ilmaisuvälineenä esiintyy käytännössä kaikissa kielissä eri muodoissaan.
Ehkä sinun maailmasi. Paskakärpäsen maailma on sitä itseään, perhosen nektaria.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on outo tapa kiroilla, puhua rumasti koko ajan, arvostella ja riidellä. Yrittäkää käyttäytyä jotenkin sivistyneesti. Vaikka muut erilaisia kuin te.
Teillä venäjälläkö menee paremmin. Ei mene. Pidä huoli omistasi.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tulee venyttämään naisvihan käsitettä kunnes aivan kaikki käsitteet tarkoittavat naisvihaa. Feminismi on täyttä paskaa.
Mä en ole feministi ollenkaan, mutta kyllä minullakin tuo vi*ttu sana kalskahtaa korvaan, enkä jaksa kuunnella jos joku sitä hokee.
ja minullekin tulee siitä kyllä naisen alapää mieleen.
Ihan samalla tavalla jos joku hokisi ky*rpää niin kyllä siitäkin sanasta tulee kalu mieleen.
Per*kele kuulostaa paljon paremmalta. Ite käytän kiroillessa sanaa saa'tana ja sekin on ihan ok.