Osaisiko joku Jehovan todistaja tai muu sanoa, miksi
Kommentit (7)
juhlia, yo-juhlia, häitä jne. Eikö nekin voisi katsoa "ihmispalvonnaksi", juhlitaan ihmisiä ja niiden saavutuksia?
Synttärit, nimipäivät ja joulut tms. jää hänen kanssaan juhlimatta, mutta osallistui kyllä meidän rippijuhliin (muu perhe siis ev.lut.). Siskon yo-juhlissa oli myös. En sitten tiedä saavatko itse järjestää tällaisia juhlia, mutta mitä ilmeisimmin saavat osallistua :)
alkup. kysymykseen viitattiin yhdellä lyhyellä lauseella....
Miksi todistajien keskuudessa on paljon insestiä, joka vaietaan? Miksi todistajista eronneet saatetaan erottaa jopa perheyhteydestä?
Mua ei paljon vakuuta teidän Raamatunlukemisenne ja laulamisenne, kun toiminnan tulos on törkyä. Hedelmistään puu tunnetaan.
Uskotaan Jeesuksen lunastusuhriin ja kuolemaan ihmiskunnan syntien sovittajana.
Mistä ihmeestä te näitä juttuja revitte ettei Jeesus olisi Jumalan poika todistajien mielestä.
Tuo synttärijuttu menee niin kun Jeesus ei käskenyt viettämään niin ei vietetä.
Avartaisi teitäkin jos poikkeaisitte Valtakunnan salille kuuntelemaan mitä he opettavat, Jeesus ja Jumala on jatkuvasti esillä ja lukevat siellä Raamattua ja julkaisujaan. Lisäksi rukoillaan ja lauletaan. Rukoukset ovat tässä ja nyt juttuja ei mitään valmiita rukouksia kirjoista.
Olen käynyt joten tiedän.
Samasta syystä eivät vietä jouluakaan, koska Jeesusta eivät pidä Jumalan poikana.