Olenko ainoa, jolla lainaukset ei toimi? Vai onko tämä taas Suomen johtavan media-alan yrityksen "osaamista"?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan lainausketjun pituusongelmille tehty jotain?
Nyt on riesana se, että ei anna lainata useita kertoja samaa kommenttia (eri kirjoittajien, siis) 🙄
Vierailija kirjoitti:
Et osaa painaa viestin lainaa kohtaa ja sen jälkeen et osaa alkaa kirjoittamaan vastaustasi?
Kokeilen.
Mitä jos vaan kaikki siirryttäisiin Kaksplussalle?
Suomi on teknologian edelläkävijä. Loppupeleissä hirveän moni nettisivu ja sovellus on niin jäätävää paskaa, että ihmettelen että eivätkö tekijät itse käytä niitä ollenkaan vai mikä siinä on etteivät huomaa että paska on paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä toimii, sitä näyttää olevan muutettu niin, että lainattava teksti ei enää näy kirjoituskentässä. Jolloin sitä ei enää voi editoidakaan, joka oli kätevä ominaisuus.
Kun lainaa toisen henkilön viestiä, niin miksi sitä pitäisi voida editoida? Eihän silloin lainaa toisen viestiä vaan omaansa?
Voisin haluta korostaa viestistä juuri sitä kohtaa johon kommenttini tai kannanottoni viittaa.
Aiemmin tosin lainauksen lihavointi näkyi lainatussa tekstissä kursiivina.
T e s t a a n p a t u o n k i n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä toimii, sitä näyttää olevan muutettu niin, että lainattava teksti ei enää näy kirjoituskentässä. Jolloin sitä ei enää voi editoidakaan, joka oli kätevä ominaisuus.
Kun lainaa toisen henkilön viestiä, niin miksi sitä pitäisi voida editoida? Eihän silloin lainaa toisen viestiä vaan omaansa?
Voisin haluta korostaa viestistä juuri sitä kohtaa johon kommenttini tai kannanottoni viittaa.
"Aiemmin tosin lainauksen lihavointi näkyi lainatussa tekstissä kursiivina."
Se oli vain jonkin aikaa. Vee tun tyhmä ominaisuus, eipä siinä.
(eikä antanu tuotakaan kommenttia lainata, säätänä)
Jos käytät lainausta, pääset moderointijonoon. Jos laitat saman viestin ilman lainausta, pääset läpi.
Olkaa tyytyväisiä, että ääkköset toimii oikein. Ei sekään aina ole ollut itsestään selvää.
ASCII rulez.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on teknologian edelläkävijä. Loppupeleissä hirveän moni nettisivu ja sovellus on niin jäätävää paskaa, että ihmettelen että eivätkö tekijät itse käytä niitä ollenkaan vai mikä siinä on etteivät huomaa että paska on paskaa?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on on kaikessa toimimattomuudessaan jätettä, ja aina ollut. Miten voi olla yksi suomen suosituimmista ja silti näin surkea viritys, vuosikausia
Miten voi olla yksi suomen
Noin, ai miksei voi muka lainata just sitä kohtaa mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että voisi viitata tiettyyn yksittäiseen kohtaan viestissä, jos siinä on käsitelty montaa eri asiaa. Eli lainaisi tekstistä vain sen kohdan, jota kommentoi.
Tai jos haluaa lainata aloitusviestiä tai jotain sen osaa, korvaa jonkin viestin (jota voi lainata) aloituksesta kopioidulla tekstillä.
Joskus tällä pystyi ihan näppärästi jakamaan lainauksen osiin, jos halusi kommentoida montaa asiaa, eli:
lainaus 1
vastaus 1
lainaus 2
vastaus 2
lainaus 3
vastaus 3
Tota en oo koskaan osannut 😮
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät lainausta, pääset moderointijonoon. Jos laitat saman viestin ilman lainausta, pääset läpi.
Olen kyllä päässyt suoraan läpi, vaikka olen lainannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on on kaikessa toimimattomuudessaan jätettä, ja aina ollut. Miten voi olla yksi suomen suosituimmista ja silti näin surkea viritys, vuosikausia
Miten voi olla yksi suomen
Noin, ai miksei voi muka lainata just sitä kohtaa mitä haluaa!
Toi on kopioimista, ei lainaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä päässyt suoraan läpi, vaikka olen lainannut.
Edellä olevakin tuli suoraan näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Koska tänne ei tarvitse kirjautua. Mikäli tulisi kirjautumispakko, niin palsta loppuisi hyvinkin pian.
Vierailija kirjoitti:
Testing.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ehkä universumin vammaisin ratkaisu kommenttipalstojen alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tänne ei tarvitse kirjautua. Mikäli tulisi kirjautumispakko, niin palsta loppuisi hyvinkin pian.
Höpö höpö. Plussallekaan ei tarvitse ja hyvin toimii.