Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei kykene bylsimään?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla, minulle riittää bylsimisen sijaan ihan seksin harrastaminen.
Mitä sinä sitten ymmärrät seksin harrastamisella?
Miks pitää olla yhdessä, jos ei tarvitse toista mihinkään?
Ei se ole mies eik mikään josta ei ole naimaan kolme kertaa päivässä.
Jos bylsimisellä tarkoitetaan vain yhdyntää niin joo kunhan muuta seksiä olisi. Täysin seksitön suhde ei kiinnosta.
En, mikä ihmeen mies se on? Kavereita voitaisiin olla, siinä se. N29
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää olla yhdessä, jos ei tarvitse toista mihinkään?
Niimpä. Ja seksi on iso osa suhdetta.
Kunhan tekin vähän vanhenette niin huomaatte, että seksihalut ovat laimentuneet tai jopa suorastaan kadonneet esim. vaihdevuosien jälkeen. Se tästä vielä puuttuisi, että joku ukko roikkuisi vonkaamassa, kyllä asia on niin että nykyään on bylsimättä paras. N50+
Olen ollutkin, vuosikausia. Ikäväähän oli, koska en ole aseksuaali enkä lesbo. Lopulta uskalsin lähteä. Moni ei olisi ollut niin kauan enkä itsekään tiedä, miksi jäin. Arkuuttani varmaan ja koska kaikki omat tarpeet on opetettu lapsesta asti siirtämään sivuun.
Miehen tehtävä on hoitaa koirat ja kissat. Bylsiminen ei tule kyseeseen.
KYLLÄ. On on ihania a seksuaalienkin suhteita. on niiiin paljon muutakin
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tekin vähän vanhenette niin huomaatte, että seksihalut ovat laimentuneet tai jopa suorastaan kadonneet esim. vaihdevuosien jälkeen. Se tästä vielä puuttuisi, että joku ukko roikkuisi vonkaamassa, kyllä asia on niin että nykyään on bylsimättä paras. N50+
Tuosta olen kyllä eri mieltä. N65+
Palstalla tuntuu olevan paljon naisia jotka inhoavat seksiä. Kelpaisit niille varmaan oikein hyvin.
Voisin, jos miehestä saisi älykästä ja hauskaa juttuseuraa, ja jos jossain muodossa hellyyttä kuitenkin saisi, esimerkiksi halauksia.
Kyllä mä ainakin vielä kymmenen vuotta toivon, että mies bylsii mua. Sitten ei ole enään väliä,a😀
Tarklittaako bylsiminen jörnimistä?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tuntuu olevan paljon naisia jotka inhoavat seksiä. Kelpaisit niille varmaan oikein hyvin.
Palstalla on paljon mielialalääkkeillä käyviä läskejä rumiluksia jotka eivät saa munaa.
Voisin olla, minulle riittää bylsimisen sijaan ihan seksin harrastaminen.