Tulet kotiin, huomaat että sohvallasi on Tauski Peltonen pelkässä kylpytakissa. Miten toimit??
Kommentit (106)
Juoksen ulos ja soitan poliisit.
Tarkistan välittömästi tulinko oikeaan huoneistoon!! Tämän jälkeen tarkistan huoneiston muut kuuluisuudet Odotan löytäväni myös Meiju Suvaksen, mikäli niitä aamutakkeja siellä vielä on!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina alasti
Mä oon persealasti
Soitan Hennalle että tulee hakemaan Taunon kotiin.
MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN VIHAINEN
Heittäisin niska perse otteella lumihankeen
Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Kerron, että olemme kohdanneet monesti viimeisen 30 vuoden aikana, muttemme niin usein että noin voisi tehdä.
Sitä paitsi minä ja eräs exänsä emme asu enää naapureina. Niin että kyllä hän nyt erehtyi osoitteesta.
Kysyn että mitä hittoa sä täällä teet ja laita vaatteet päälles ja painu pihalle....
Vierailija kirjoitti:
Kerron, että olemme kohdanneet monesti viimeisen 30 vuoden aikana, muttemme niin usein että noin voisi tehdä.
Sitä paitsi minä ja eräs exänsä emme asu enää naapureina. Niin että kyllä hän nyt erehtyi osoitteesta.
Nää on faktoja, hyvä alapeukuttaja.
Pyydän pukeutumaan ja saa laulaa illan iloks :)
Kysyn, miksi on meillä ja sitten kysyn, että haluaisiko lurauttaa mulle sen "sinä vain" -kappaleen. Onhan Tauski ällö, mutta laulu on hyvä.
Avaan ulko-oven minkä kautta vedän auton vinssivaijerin sisälle sitten kiinnitän vinssivaijerin hänen jalkoihin ja vinssaan hänet pihalle.
Työnnän sormet sen sieraimiin ja retuutan sen helvettiin kämpästäni. Lopuksi anna ulkona vauhtia sille pieksemällä lumilapiolla.
Oppiipahan perkele olemaan!
Soitan 112 ja sanon, että epäilen näkeväni Tauskin sohvallani ja taidan olla psykoosissa.
Kenen kylpytakissa se siinä istuskelee? Jos minun, niin purskahdan nauruun, joka jatkuu aika pitkään.