Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen naisen kroppa on kaunein?

Vierailija
07.03.2026 |

Naisessa merkittävintä on lopulta tietty persoona ja yhteinen arki, mutta millainen naiskroppa on sinusta kuumin? 

Millainen naiskroppa on susta kuumin?

Vaihtoehdot

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kerrankin viitsiä itse etsiä sen sijaan että mangutte linkkejä? Olisiko mahdollista edes yhden kerran?

Vierailija
22/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on korkean testosteronitason tasokas alfa mies ja hoikat pitkät naiset useimmiten hoitoina tai säätöinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunein naisvartalo on selkeästi naisellinen. Muodokas kiinteä takapuoli, leveähkö lantio, kapea vyötärö, isot rinnat. Uskaltaisin väittää, että useimmat miehet allekirjoittavat tämän. Naiset taas vaikuttavat arvostavan usein siroa ja pitkäraajaista mallia. 

Tutkimuksia aiheesta on. 

Korkeasti koulutetut miehet suosivat hoikkaa ja pitkäraajaista mallia.

Matalan tason työväenluokkaiset persevää maatiaista. 

Linkkaatko tutkimuksen?

Sanoisin näppituntumalta, että korkean testosteronin omaavat miehet pitävät muodokkaista, ja matalammat siroista.

Olen samaa mieltä. Kun oikein todella kovasti panettaa, isot rinnat ja takapuoli solakassa vartalossa menee suorastaan päähän. Kun vähemmän panettaa, vaikutus ei ole yhtä vahva. Silloin ero selkeiden muotojen ja siromman välillä ei ole kovin iso haluttavuudessa.

Vierailija
24/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tietenkään minun tehtäväni etsiä linkkejä joihinkin väitteisiin, jotka ovat ihan huuhaata. Jos kerron teille, että maa on litteä, onko teidän tehtävä etsiä sille todisteet?

Ainakin lyhyet naiset saavat toteuttaa avioliittohaaveensa ja lapsitoiveensa useammin kuin muut. Uskoakseni kurvikkuus myös jeesaa miesten saamisessa:

https://www.google.com/url?sa=i&source=web&rct=j&url=https://www.newsci…

Vierailija
25/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen ja sopivan lihaksikas näin heteronaisen näkökulmasta. Enkä nyt tarkoita mitään kehonrakentajia vaan esimerkiksi monella urheilijalla on hyvä kroppa. Siihen pyrin itsekin 

Vierailija
26/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko kerrankin viitsiä itse etsiä sen sijaan että mangutte linkkejä? Olisiko mahdollista edes yhden kerran?

Mangutaanko täällä? Kerrankin? Onko kyse nyt kuitenkin siitä, että tahtoisit vaan asian olevan noin, eikä tieteellistä tarkastelua kestävää tutkimusta ole olemassa?

Vierailija
27/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pyöreähkö.

Vierailija
28/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Lyhyet naiset on koomisen näköisiä.

Vierailija
29/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen ja sopivan lihaksikas näin heteronaisen näkökulmasta. Enkä nyt tarkoita mitään kehonrakentajia vaan esimerkiksi monella urheilijalla on hyvä kroppa. Siihen pyrin itsekin 

Monella urheilijalla ei ole tissejä ollenkaan eli näyttävät pojilta naamaa lukuunottamatta. Ei hyvä.

T: Mies

Vierailija
30/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa tarkoittaa kuollutta, ruumis myös.

Keho.

Vierailija
31/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangutaanko täällä? Kerrankin? Onko kyse nyt kuitenkin siitä, että tahtoisit vaan asian olevan noin, eikä tieteellistä tarkastelua kestävää tutkimusta ole olemassa?

Mangutaan. Kyse ei ole siitä, minä en esittänyt tuota väitettä johon tuli useita linkinmankumisviestejä. Täällä on ärsyttävä pellestandardi että jos ei jokaiseen asiaan löydy jotain linkkiä niin se ei ole muka totta, ihan kuin ihminen ei voisi muistaa jotain aiemmin lukemaansa asiaa ilman jotain linkkejä.

Vierailija
32/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni kiukkuinen pikkumyy.

Vierailija
33/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunein naisvartalo on selkeästi naisellinen. Muodokas kiinteä takapuoli, leveähkö lantio, kapea vyötärö, isot rinnat. Uskaltaisin väittää, että useimmat miehet allekirjoittavat tämän. Naiset taas vaikuttavat arvostavan usein siroa ja pitkäraajaista mallia. 

Tutkimuksia aiheesta on. 

Korkeasti koulutetut miehet suosivat hoikkaa ja pitkäraajaista mallia.

Matalan tason työväenluokkaiset persevää maatiaista. 

Linkkaatko tutkimuksen?

Sanoisin näppituntumalta, että korkean testosteronin omaavat miehet pitävät muodokkaista, ja matalammat siroista.

Eivät tietysti sulje pois toisiaan. Oma näppituntumani sanoo, että korkeasti koulutetuilla miehillä on usein matalampi testosteroni. Korkean testosteronin miehet eivät olleet ainakaan omassa nuoruudessa yleensä kovin kiinnostuneita koulusta. Ja sanoisin myös tuttavapiirini perusteella samaa, vaikka aina on toki poikkeuksia.

Vierailija
34/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangutaan. Kyse ei ole siitä, minä en esittänyt tuota väitettä johon tuli useita linkinmankumisviestejä. Täällä on ärsyttävä pellestandardi että jos ei jokaiseen asiaan löydy jotain linkkiä niin se ei ole muka totta, ihan kuin ihminen ei voisi muistaa jotain aiemmin lukemaansa asiaa ilman jotain linkkejä.

Olkiukko

Vierailija
35/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomalainen nainen.

Vierailija
36/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynävartalo ( kapeat olkapäät, pienet tissit, kapea vartalo, leveä lantio), tiimalasi ja siro mutta naisellinen. 
Loppuenlopuksi minusta kuitenkin kauniilla kasvoilla on enemmän väliä.  Jos noin pelkästä ulkonäöstä puhutaan. 

Vierailija
37/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra.

Vierailija
38/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkiukko

Ei ole olkiukkokaan. Et tiedä mitä tuokaan sana tarkoittaa ilmeisesti.

Vierailija
39/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituista lyhyempi tiimalasi, hyvät tissit, paksut hiukset, feminiiniset kasvot. Ei missään nimessä hujoppia tyttöä vailla tissejä!

Vierailija
40/90 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä säihkysääri  🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän