Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun kaveri koko ajan jauhaa, että pitäisi hommata mies, ettei tarvitse asua yksin

Vierailija
12.07.2024 |

Haluan ja pystyn asumaan omakotitalossani yksin. Pärjään rahallisesti ja osaan itse tehdä kaikenlaisia töitä kotona. Jos en osaa, niin osaan soittaa jonkun tekemään. Viihdyn yksin eikä pelota mikään. En ole sairas enkä muuten raihnainen. Ikää on vasta 47-v. Olen kuunnellut kaverien ärtymystä omiin ukkoihinsa. Parisuhdetta ei enää ole, vain kämppissuhde. Mutta niin vaan minullakin pitäisi olla mies, ettei tarvitse yksin asua. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan höpöttävät. Jos on kerran oma lupa ja oma tupa, niin mitäs siihen ottaa mitään ukkoa ympyröitäsi sotkemaan.

Ihan miehenä sanon tämän.

Vierailija
2/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun l*sbo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä lesbo ole. Miesten kanssa olen seurustellut ja asunutkin kahden kanssa, kaksi lastani ovat jo muuttaneet pois kotoa. En minä ilman seksiä halua olla enkä olekaan, mutta mitään yhteishuusholleja siksi, etten asuisi yksin, en ymmärrä. Ap

Vierailija
4/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä harrastaa seksiä ilman avoliittoa?

Vierailija
5/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäväksi tosiaan käyvät nää jotka kokevat oikeudekseen alkaa ohjailemaan toisten elämää ja kertomaan mitä pitäisi tehdä. Minunkin kaveri pitää minua pipipäänä kun menetän hermoni hänen rajattomuutensa vuoksi, eikä tajua mitään yhteyttä omien mölinöidensä ja minun hermostumisen välillä.

Vierailija
6/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille mitä ajattelet ja pidät elämästäsi näin. Ja ettet enää kuuntele sitä jankkausta. Että nyt riitti. Puhukaa muusta. Jos se toistaa kuin kone, ehkä sun pitää nähdä eri kaveria.

Vierailija
7/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat että sulla on mies, jotta voivat helpommin keskustella kahvipöydässä kanssasi esim. ukkosi menoista ja yhdessä kiukkuuntua ukoista.

Vierailija
8/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Valtavan hirveen kovasti. Ap

Vierailija
9/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille mitä ajattelet ja pidät elämästäsi näin. Ja ettet enää kuuntele sitä jankkausta. Että nyt riitti. Puhukaa muusta. Jos se toistaa kuin kone, ehkä sun pitää nähdä eri kaveria.

Olen sanonut monta kertaa selvin sanoin. Ja seuraavalla kerralla taas samat miesjankkaamiset. Ap

Vierailija
10/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden kaipuu ja tarve in erilainen. Minulle ikisinkulle on voitu sivaktaa, että en voiisi enää asua ja elääkään kenenkäänn kanssa kun yksin asuminen on tehnyt minusta jollei täysin itsekkääksi, niin jo niin omiin kaavoihini kangistuneeksi, että en enää kuulemma voisi sopeutua ja oppia olemaan ja elömään yhdessö toisen kanssa.  

Vierailija
11/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut monta kertaa selvin sanoin. Ja seuraavalla kerralla taas samat miesjankkaamiset. Ap

Eroa. Etäisyyttä. Ehkä se on tullut robottimaiseksi, toistaa siis.

Vierailija
12/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on varmaan myös joku ocd-autisti. Ei ne vaan osaa lopettaa jankkaamista vaikka lupaisivat. Ne ei lopeta ennenkuin se asia on niinkuin he sen haluavat olevan.

Vierailija
13/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, nämä jotka murehtii omaa parisuhdetta yksin elävälle. Ja eivät uskalla itse erota pasxzkadta suhteesta. Ottaa ja elää sitä sit-kun elämäänsä nyt. Jos olis isompi asunto, jos olis niin tai näin.....💩

Vierailija
14/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että saat rakastella tarpeeksi vaikka asuisit yksin.    terveys muuten rapistuisi.

Vierailija
15/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että saat rakastella tarpeeksi vaikka asuisit yksin.    terveys muuten rapistuisi.

Tämä onkin ainoa huolenaiheeni. Nyt on kohtalainen tilanne, mutta eipä noista tiedä miten kauan jaksaa viihtyä seurassani tai minä heidän. Ap

Vierailija
16/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme elä enää keskiajalla.-eri

Vierailija
17/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme elä enää keskiajalla.-eri

t. noita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän