Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5kg, miten ja missä ajassa olet onnistunut?

Vierailija
07.03.2026 |

Havahduin nyt siihen, että vaatteet on alkaneet puristaa ja ajattelin nyt reagoida tähän, ettei tarvitse ostaa uusia vaatteita. Minulla ei ole kokemusta painon pudottamisesta, niin mielellään kuulisin muiden kokemuksia. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi, pari viikkoa, jos kiinnostaa.

Vierailija
42/45 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmainen neuvo,syö vähemmän mitä kulutat,laihdut takuulla.Hinta 0 euroa neuvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastolla ja tipattomalla lähti 5kg kuukaudessa (alkupaino normaalipainon ylärajalla). 

Kun en jaksanut pätkäpaastoilla, niin 5kg painon pudotus kesti 3kk.

Herkkulakko (ei täydellinen, eli jokunen leivonnainen sallittu) ja iltasyöminen pois toimi mulla.

N58

Vierailija
44/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kiloa lähtee minulta kahdessa viikossa.  Tämä minulla vakio.

Vierailija
45/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä ymmärrä, miten turvotus vaikuttaisi siihen miten usein syö. Mutta en ala jankkaamaan, jos koet että kolme syömistä päivästä riittää sinulle niin hyvä. Ravitsemustiede keskimäärin suosittelee 4-6 ateriaa päivässä, nimenomaan painonhallinnan näkökulmasta. Se lienee useimmille hyvä määrä ja tavoite.

Ei ruokailujen määrä/ajoitus yksin vaan ruuan laatu. Suomalainen ruoka ei sovi minulle mutta myös vähentämällä ruokailujen määrää on helpompi syödä vähemmän. 

Sensijaan että söisin 5x200kcal ja olisin koko ajan nälkäinen syön 3x 330kcal ja pärjään sillä. Tämä sopii minulle täydellisesti ja jostain syystä ei turvota.

No nyt olin taas 8 viikkoa poissa Suomesta, söin hyvin ja 4 viikossa lähti 4 kiloa. Jälleen tuli todistettua se että Välimerellinen elintapa ja ruokavalio on itselle se oikea. Sitä vaan ei täällä Suomessa pysty noudattamaan laadullisesti eikä ajallisestikaan kunnolla

22/35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän