Mitä mieltä olette mieshoitajista
Millaisia kokemuksia heistä on?
Minulla ei ole kokemusta kuin yhdestä, mutta oli huippuhyvä. Ja puhun siis hoitajana. Osasi keskustellakin mukavasti ja rauhoittaa leikkauksen jälkeen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Naiset fantasioi mies hoitajista.
Miehet taas huomauttaa että ne on homoja.
mieshoitajat taas myöntää asian.
Tietäisitpä kuinka monen hoitajanaisen kanssa olen mieshoitajana paneskellut. Se on kuin viinitarhassa käyskentelisi poimimassa rypäleen sieltä, toisen täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n motiivi tälle aloitukselle? Päästä ihmettelemään, että mies voi olla hyvä hoitaja? Päästä ihmettelemään, että miten joku mies on sillä lailla alentanut itsensä kouluttautumalla "naiselliseen" ammattiin?
Suksi kuuseen räksyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää töitä tekemättä. Luistaa, missä voi. Yks saa jotain keski-iän kriisi kilareita. Naispuoliset hoitajat tekee 25asiaa samassa ajassa, missä mieshoitaja tekee 5.
Täähän se ois.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritareita ruskean reiän.
Sekö tulee ensimmäisenä mieleen kun katsot vaikkapa ambulanssissa työskenteleviä miehiä? Kyllä, valtaosalla heistä on sairaanhoitajan/lähihoitajan koulutus. Tai kun siellä psykiatrisen suljetulla katsot mieshoitajia, sekö tulee mieleen?
Kyllä
-kirurgi
Olet erikoistunut miesten peräreikiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellainen ja toivoisin vain ettei ennakkoluulot ja asenteet pilaisi potilaan omaa kokemusta jo etukäteen.
Todella moni arvostaa sun tekemääsi työtä, olet tärkeällä alalla.
Noi homoiksi huutelijat tässä ketjussa ovat varmaan itse sellaisia, yritä olla välittämättä niistä.
Intissä yksi mies hoitaja mittas minulta rektaali lämmön. Oli vittumainen luonne muutenkin. Muista ei ole kokemusta.
Juuri kävin maanantaina sairaalassa silmähoidossa ja sattui olemaan mieshoitaja. En huomannut mitään eroa aikaisemmin naishoitajien tekemään samaan toimenpiteeseen.
Ne on kyllä niin kivoja, koska ylittävät. Ja esiintyvät. Teatterimainen rooli. Homoina heillä on kotonakin samoja rensseleitä yllä.
Miehet ovat tasapainoisempia jos vertaa naisten kiukutteluun ja stressaamiseen.
Kyllä hoitsun kuuluu olla nainen. Mielellään vielä nuori kaunis seksikäs ja kiimainen!
Vierailija kirjoitti:
Intissä yksi mies hoitaja mittas minulta rektaali lämmön. Oli vittumainen luonne muutenkin. Muista ei ole kokemusta.
Juu juu ..
Ne on himoja tai niissä on jotain vikaa kun miesten kuuluu olla miehekkäitä ja maskuliinisia eikä se ole miehen luonnollinen rooli. Hoiva ja huolenpito on luonnollista meille naisille
ksi miehet aiheuttavat hoito- ja opetusaloilla seksuaali- ja muut rikokset vaikka ovat vähemmistössä? Ai niin, ei saa yleistää. Mutta jokaisen naisen kuitenkin saa yleistää. Naisvaltaisia aloja ja naisia demonisoidaan koko ajan. Kumma kun teitä ei huoleta miesten aiheuttamat ahdistelut, asiaton käytös, seksiringit ja potilaidenkin seksualisointi. Tiedän useita mieslääkäreitäkin jotka ovat täysin asiattomia ja tuottavat vaaraa työyhteisössä. Ei kun ai niin, miehiä ei saa yleistää. Naisia kyllä yleistetään nimenomaan näiden miesten yleistämistä vastustavien toimesta.
Vaikka kuinka demonisoitte naisia, on miesten alat täynnä asiattomuuksia, ahdistelua, kiristämistä ja kiusaamista. Miehet ovat pahimpia sovinisteja, aina muiden kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Ammatitaitohan se pääasia on.
Ei nykymaailmassa. Feministit tulee kieltämään varmasti miehiltä hoitajaksi pääsyn. Miehen tehtävä suomessa on olla valtion ilmaista tykinruokaa.
Kyllä
-kirurgi