Mitä mieltä olette mieshoitajista
Millaisia kokemuksia heistä on?
Minulla ei ole kokemusta kuin yhdestä, mutta oli huippuhyvä. Ja puhun siis hoitajana. Osasi keskustellakin mukavasti ja rauhoittaa leikkauksen jälkeen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vähän sama asetelma kuin vartijalla ja poliisilla; rahkeet ei riitä (edes) poliisiksi, niin pitää päästä pätemään vartijaksi ja kiertää kehää vaikka teollisuusalueen vartijana. Kun rahkeet ei riitä lekuriksi, pitää päästä sairaanhoitajaksi, niin voi leikkiä pikkulääkäriä.
Nyt on oikeasti pakko kysyä että tekeekö kipeää olla noin tyhmä?
Ihan sama onko mies vai nainen kun menet yksityiselle: lääkkeet ja hoidot saat varmasti. Julkisella puolella kun kiire on kova niin akuutti hoidon tarve pitää olla sitä luokkaa tyyliin että olet jo raato kuin sinua päivystykseen kärrätään.
Kun tyttö oli vauva, niin hänen neuvolan täti oli mies. Aivan ihana mies oli!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut hoidettavana, mutta yhden kanssa juttelin juhlissa ja oli tosi kusipään oloinen ja halveksi potilaitaan. Yksi ihminen ei tietenkään edusta koko ammattiryhmää, joten en voi tuon kokemuksen perusteella muodostaa vielä mielipidettä.
Yleistä on. Hoitotyössä pärjäävät vain tunnekylmät narsistit ja psykopaatit.
On kokemuksia useammastakin kun sairaalaosastoilla on joutunut olemaan useamman kerran kehon hajoilun takia. Oikein mukavia olivat, ei valittamista.
N46
Ne on 100% homoja joten olkaa huoleti jos mies hoitsu tulee laittamaan katetria ennen leikkausta.
Tunnen yhden miespuolisen prosessinhoitajan ja ihan pätevältä hän vaikuttaa työssään.
Vierailija kirjoitti:
Potilaana ja työkavereina ollut kokemuksia miespuolisista hoitajista. Pelkkää hyvää sanottavaa, eihän sukupuoli sitä paitsi määritä ammattitaitoa ja humaanisuutta.
Niinpä! Jos mies on lääkäri, niin kukaan ei pullikoi vastaan vaan se on itsestäänselvyys.
Jättää töitä tekemättä. Luistaa, missä voi. Yks saa jotain keski-iän kriisi kilareita. Naispuoliset hoitajat tekee 25asiaa samassa ajassa, missä mieshoitaja tekee 5.
Vierailija kirjoitti:
Jättää töitä tekemättä. Luistaa, missä voi. Yks saa jotain keski-iän kriisi kilareita. Naispuoliset hoitajat tekee 25asiaa samassa ajassa, missä mieshoitaja tekee 5.
Täähän se ois.
järjestään sivari hömöjä yrittävät päteä nais alalla. minulle tuli yksi selittelemään sanoin painu vi... vaadin normaali ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mieshoitajaa.
En minäkään.
Miesvihaa! (Olisi naisvihaa toisin päin)
Mulla oli kerran dominoiva mieshoitaja, kun olin sairaalassa nuorena. Ikäiseni nuori komea mies, oli kyllä eroottinen kohtaaminen. Tietysti roolien puitteissa... pikkuisen niitä testailtiin katseilla ja minimaalisilla teoilla. Mutta jäi ikuinen fantasia tuosta; minä liikuntakyvyttömänä - komea nuori mies hoitajana..
Vierailija kirjoitti:
Ne on 100% homoja joten olkaa huoleti jos mies hoitsu tulee laittamaan katetria ennen leikkausta.
Juu ei ole. Karskeja miehiä ainakin meillä ja takuulla heteroita. Todella tarpeellista että on miehiä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että teillä on noin. Meillä toisin. Naiset valittaa kiirettä kahvi kourassa, miehet tekee.
Mulla ei pysynyt yöllä happiviikset leikkauksen jälkeen paikoillaan ja kone sitä piipitteli. Mieshoitaja ei pystynyt millään kätkemään ärtymystään.
Se on jäänyt mieleen, vaikka ei ole mitenkään kiinni sukupuolesta. Mutta näin se menee.
Yleensä ammattitaitoisia ja varmaankin kokevat olevansa itselleen sopivalla alalla. Ainakin oma läheiseni.
Vierailija kirjoitti:
Yksi miespuolinen sairaanhoitaja on kerran ottanut minulla verikokeen, vaikka olen joutunut elämäni aikana käymään ainakin sadassa verikokeessa. Ei ollut hyvä kokemus.
Mieshoitaja tökkäsi selvästi tarkoituksella neulan mahdollisimman kivuliaasti suoneen ja samalla tuijotti läheltä reaktiotani. Mutta koska olen niin kokenut neulatyyny, pidin ilmeeni peruslukemilla vaikka vihlaisi kunnolla ja koski koko neulan suonessa olemisen ajan. Mieshoitaja näytti todella pettyneeltä.
Sille on syynsä miksi hoitajat ovat yleensä naisia.
Ai että kuinka monesti naishoitajat ovat tökkineet suonesta ohi, läpi ja ties miten. Varmaan tahallaan, eikö niin?
Noihin vainoharhoihin ja vihaan voi saada apua. Vaikutat ihmiseltä joka on aina sairas (luulosairas) eikä ole mihinkään tyytyväinen. Tyypillinen ongelmatapaus.
Toivottavasti kukaan ei yritä hoitaa minua sukuelimillään, olkoon sitten nais- tai mieshoitaja. Sukupuolta enemmän kuinnostaa se, osaako tyyppi hommansa.