Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette mieshoitajista

Vierailija
06.03.2026 |

Millaisia kokemuksia heistä on?  

Minulla ei ole kokemusta kuin yhdestä, mutta  oli huippuhyvä. Ja puhun siis hoitajana. Osasi keskustellakin mukavasti ja rauhoittaa leikkauksen jälkeen. 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei yritä hoitaa minua sukuelimillään, olkoon sitten nais- tai mieshoitaja. Sukupuolta enemmän kuinnostaa se, osaako tyyppi hommansa. 

Vierailija
22/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vähän sama asetelma kuin vartijalla ja poliisilla; rahkeet ei riitä (edes) poliisiksi, niin pitää päästä pätemään vartijaksi ja kiertää kehää vaikka teollisuusalueen vartijana. Kun rahkeet ei riitä lekuriksi, pitää päästä sairaanhoitajaksi, niin voi leikkiä pikkulääkäriä.

Nyt on oikeasti pakko kysyä että tekeekö kipeää olla noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko mies vai nainen kun menet yksityiselle: lääkkeet ja hoidot saat varmasti. Julkisella puolella kun kiire on kova niin akuutti hoidon tarve pitää olla sitä luokkaa tyyliin että olet jo raato kuin sinua päivystykseen kärrätään.

Vierailija
24/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttö oli vauva, niin hänen neuvolan täti oli mies. Aivan ihana mies oli!

Vierailija
25/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut hoidettavana, mutta yhden kanssa juttelin juhlissa ja oli tosi kusipään oloinen ja halveksi potilaitaan. Yksi ihminen ei tietenkään edusta koko ammattiryhmää, joten en voi tuon kokemuksen perusteella muodostaa vielä mielipidettä.

Yleistä on. Hoitotyössä pärjäävät vain tunnekylmät narsistit ja psykopaatit. 

Vierailija
26/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia useammastakin kun sairaalaosastoilla on joutunut olemaan useamman kerran kehon hajoilun takia. Oikein mukavia olivat, ei valittamista. 

N46

Vierailija
27/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on 100% homoja joten olkaa huoleti jos mies hoitsu tulee laittamaan katetria ennen leikkausta.

Vierailija
28/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miespuolisen prosessinhoitajan ja ihan pätevältä hän vaikuttaa työssään.

Vierailija
29/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaana ja työkavereina ollut kokemuksia miespuolisista hoitajista.  Pelkkää hyvää sanottavaa, eihän sukupuoli sitä paitsi  määritä ammattitaitoa ja humaanisuutta. 

Niinpä! Jos mies on lääkäri, niin kukaan ei pullikoi vastaan vaan se on itsestäänselvyys.

Vierailija
30/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää töitä tekemättä. Luistaa, missä voi. Yks saa jotain  keski-iän kriisi kilareita. Naispuoliset hoitajat tekee 25asiaa samassa ajassa, missä mieshoitaja tekee 5.

Vierailija
31/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää töitä tekemättä. Luistaa, missä voi. Yks saa jotain  keski-iän kriisi kilareita. Naispuoliset hoitajat tekee 25asiaa samassa ajassa, missä mieshoitaja tekee 5.

Täähän se ois. 

Vierailija
32/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestään sivari hömöjä yrittävät päteä nais alalla. minulle tuli yksi selittelemään sanoin painu vi... vaadin normaali ihmisen.

Vierailija
33/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mieshoitajaa.

En minäkään.

Miesvihaa! (Olisi naisvihaa toisin päin)

Vierailija
34/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritareita ruskean reiän.

Vierailija
35/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran dominoiva mieshoitaja, kun olin sairaalassa nuorena. Ikäiseni nuori komea mies, oli kyllä eroottinen kohtaaminen. Tietysti roolien puitteissa... pikkuisen niitä testailtiin katseilla ja minimaalisilla teoilla. Mutta jäi ikuinen fantasia tuosta; minä liikuntakyvyttömänä - komea nuori mies hoitajana..

Vierailija
36/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on 100% homoja joten olkaa huoleti jos mies hoitsu tulee laittamaan katetria ennen leikkausta.

Juu ei ole. Karskeja miehiä ainakin meillä ja takuulla heteroita. Todella tarpeellista että on miehiä alalla.

Vierailija
37/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että teillä on noin. Meillä toisin. Naiset valittaa kiirettä kahvi kourassa, miehet tekee.

Vierailija
38/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysynyt yöllä happiviikset leikkauksen jälkeen paikoillaan ja kone sitä piipitteli. Mieshoitaja ei pystynyt millään kätkemään ärtymystään. 

Se on jäänyt mieleen, vaikka ei ole mitenkään kiinni sukupuolesta. Mutta näin se menee.

Vierailija
39/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ammattitaitoisia ja varmaankin kokevat olevansa itselleen sopivalla alalla. Ainakin oma läheiseni.

Vierailija
40/76 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi miespuolinen sairaanhoitaja on kerran ottanut minulla verikokeen, vaikka olen joutunut elämäni aikana käymään ainakin sadassa verikokeessa. Ei ollut hyvä kokemus. 

Mieshoitaja tökkäsi selvästi tarkoituksella neulan mahdollisimman kivuliaasti suoneen ja samalla tuijotti läheltä reaktiotani. Mutta koska olen niin kokenut neulatyyny, pidin ilmeeni peruslukemilla vaikka vihlaisi kunnolla ja koski koko neulan suonessa olemisen ajan. Mieshoitaja näytti todella pettyneeltä. 

Sille on syynsä miksi hoitajat ovat yleensä naisia. 

Ai että kuinka monesti naishoitajat ovat tökkineet suonesta ohi, läpi ja ties miten. Varmaan tahallaan, eikö niin?

Noihin vainoharhoihin ja vihaan voi saada apua. Vaikutat ihmiseltä joka on aina sairas (luulosairas) eikä ole mihinkään tyytyväinen. Tyypillinen ongelmatapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi