Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vältä Lidlin itsepalvelukassoja

Vierailija
06.03.2026 |

Voit tehdä huomaamattasi virheen kun luetat tuotteita. Poliisit soitetaan heti paikalle ja joudut välittömästi poliisikuulusteluun. Saat sakot ja merkinnän rikosrekisteriin, mitään selityksiä ei kuunnella. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan varmuuden vuoksi alkaa huutaa joka kerta kovaan ääneen "Minä aion maksaa ihan jokaisen ostoksen! Minulla on omat kangaskassit mukana, en aio ostaa muovipussia!" Ei jää sitten epäilystä. En kylläkään käytä itsepalvelukassoja koskaan, mutta eiköhän tuossa puljussa ole tarpeen myös normikassoilla tehdä selväksi, että aikoo maksaa kaiken, minkä haluaa ostaa.

Vierailija
22/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisessä Lidlissä on tullut joku uusi systeemi, että jos ostaa paistopistetuotteita itsepalvelukassalla, henkilökunta tulee tarkastamaan, onko tuotteet merkattu oikein. Eli siis se itsepalvelukassan merkkivalo hälyttää myyjän paikalle. Siinä sitten odotellaan, koska joku joutaisi tulemaan hätiin. Yleensä kestää kauan. Ei enää nopeuta kauppareissua tuommoinen itsepalvelu.

Muutama vuosikymmen sitten paistopisteet ja uunit veti nopeammin ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla kävi suositun hypermarketin itsepalvelukassalla näin. Hän osti pelkän viinipullon, sen sai helposti skannaamalla henkkarit ja tuotteen, mutta kun olisi halunnut myös mukaan paperikassin, sen skannaaminen ei yksinkertaisesti onnistunut. Varmaan 5 kertaa yritti kahta eri koon kassin viivakoodia lukea. Ja lähti sitten lopulta maksettuaan pullo kädessä, ilman haluamaansa kassia. Vartijat oli sitten olleet sattumalta marketin ulko-ovella. Itse ostan kaiken, minkä vaan pystyy netin kautta, kun tosiaan lööppilehtiä tullut jonkin verran luettua.

Vierailija
24/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vartijasta on tullut Lidlin työntekijä, joka saa tarkistaa ostokset ? Nostaisin kovan äläkän ! Jos sattuu satunnaistarkastus, ei ät todellakaan tarkista kaikkia tuotteita !

Vierailija
25/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla kävi suositun hypermarketin itsepalvelukassalla näin. Hän osti pelkän viinipullon, sen sai helposti skannaamalla henkkarit ja tuotteen, mutta kun olisi halunnut myös mukaan paperikassin, sen skannaaminen ei yksinkertaisesti onnistunut. Varmaan 5 kertaa yritti kahta eri koon kassin viivakoodia lukea. Ja lähti sitten lopulta maksettuaan pullo kädessä, ilman haluamaansa kassia. Vartijat oli sitten olleet sattumalta marketin ulko-ovella. Itse ostan kaiken, minkä vaan pystyy netin kautta, kun tosiaan lööppilehtiä tullut jonkin verran luettua.

Koneelle voi itse näpyttää viivakoodin numerot ja viivakoodin luku ei toimi.