Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vältä Lidlin itsepalvelukassoja

Vierailija
06.03.2026 |

Voit tehdä huomaamattasi virheen kun luetat tuotteita. Poliisit soitetaan heti paikalle ja joudut välittömästi poliisikuulusteluun. Saat sakot ja merkinnän rikosrekisteriin, mitään selityksiä ei kuunnella. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kaupassa on näin. Taitaa kaikilla ketjuilla olla sääntö, että kaikki varkaudet ilmoitetaan poliisille. Kyseessä on melkoinen ongelma. Itsepalvelukassojen hyötyä pohditaan koko ajan. Varkaudet on jatkuvia. 

Vierailija
2/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki voi lähteä, kun painetaan joukolla ja voimalla maahan. Vertaa Iso Omena-keissi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henki voi lähteä, kun painetaan joukolla ja voimalla maahan. Vertaa Iso Omena-keissi. 

Kuljenkin aina moran kanssa näiden takia.

Valdee

Vierailija
4/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina ihmiskassoja. Skannausvirheet on silloin kaupan. Miksi muutenkaan tekisin  kaupan työntekijän hommia kun ei minulle makseta siitä mitään.

Vierailija
5/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en käytä itsepalvelukassoja. Aika kiusallinen tilanne, jos tekee huolimattomuusvirheen.

Vierailija
6/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy käyttää itsepalvelukassaa on se ettei tarvitse tarkistaa jälkikäteen kuittauksia ja urputtaa kassalle vääristä laskuista.

Vierailija
7/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joka kaupassa on näin. Taitaa kaikilla ketjuilla olla sääntö, että kaikki varkaudet ilmoitetaan poliisille. Kyseessä on melkoinen ongelma. Itsepalvelukassojen hyötyä pohditaan koko ajan. Varkaudet on jatkuvia. 

Tuo tapaus on kyllä kaikkea muuta kuin varkaus. Kyseessä vielä pieni lapsi, joita jokaisen aikuisen tulisi suojella ja auttaa sen sijaan, että tumput suorana katsotaan vieressä ja sitten raahataan takahuoneeseen tunniksi odottamaan poliisia. Kaikki muovikassin takia, jota ei saanut skannattua. Vähänkin järjissään oleva aikuinen ihminen olisi auttanut lasta eikä käyttäytynyt kuin viimeinkin saaliin hampaisiinsa saanut peto. Aivan käsittämätöntä. Vai onko poliiseilla todella niin vähän töitä ja liikaa halpaa bensaa?

Vierailija
8/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vältä vaan maksan kaikki ostokset ja myös muovipussin etten syylisty varkauteen😃

Vierailija
9/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks kertaa tullut tarkastus ip kassalla. Toisella kerralla mulla oli kaks täsmälleen saman hintaista irttaripussia ja toisella kertaa 17 senttiä maksanut chilipalko. Chili  oli ilmeisesti liian halpa ja laukaisi tarkastuksen.

Vierailija
10/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa

Vierailija
11/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän kaikkia itsepalvelukassoja, paitsi jos on vain joku maitopurkki. Olen hieman yksinäinen, joten kohtaaminen (siis ihan lyhytkin) kassan kanssa tekee mut taas ihmiseksi.

t: n37, ei mikään setämies

Vierailija
12/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi oli?

Vierailija
13/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältän kaikkia itsepalvelukassoja, paitsi jos on vain joku maitopurkki. Olen hieman yksinäinen, joten kohtaaminen (siis ihan lyhytkin) kassan kanssa tekee mut taas ihmiseksi.

Onko siis pippeli käynyt pimpissä?

Vierailija
14/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis pippeli käynyt pimpissä?

Monta kertaa, mutta se ei liity itsepalvelukassoihin nyt mitenkään, joten vaihda palstaa.

Vierailija
15/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N a t s i s i w a n tyylinäytettä.

Vierailija
16/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsepalvelukassalla ja luetin kilohintaisen tuotteen, vihannes jonka hinta painon mukaan 1,55 € Seuraavaksi luetin normaalin pakettituotteen, keksipaketti jonka hinta oli sattumalta myös 1,55€.

Itsepalvelukassa alkoi hälyttää ja valot vilkkuivat punaista, heti kauhea härdelli. Myyjä heti paikalle.

Epäilivät tietysti että nyt yritetään jotain kikkailuja lukulaitteella. No kyllä se sitten selvisi että se johtui tuosta kahdesta eri tuotteesta mutta sama hinta sattumasta. Mutta roistoksihan ne varmaan ensin epäilivät.

Eivät pamputtaneet.

Vierailija
17/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itsepalvelukassalla ja luetin kilohintaisen tuotteen, vihannes jonka hinta painon mukaan 1,55 € Seuraavaksi luetin normaalin pakettituotteen, keksipaketti jonka hinta oli sattumalta myös 1,55€.

Itsepalvelukassa alkoi hälyttää ja valot vilkkuivat punaista, heti kauhea härdelli. Myyjä heti paikalle.

Epäilivät tietysti että nyt yritetään jotain kikkailuja lukulaitteella. No kyllä se sitten selvisi että se johtui tuosta kahdesta eri tuotteesta mutta sama hinta sattumasta. Mutta roistoksihan ne varmaan ensin epäilivät.

Eivät pamputtaneet.

Onneksi ei oo tullut härdelliä vaikka sama kävi. Apaattiset myyjät. Jouduin itse huikkaamaan myyjän paikalle ja se vaan kyseli että mikäs täällä hätänä.

Vierailija
18/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliä nyt kannattaa välttää muutenkin. Tylyä tai olematonta palvelua ja kauppa sisältä ruma kuin rengasvarasto.

Vierailija
19/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en enää asioi Lidlissä.

Vierailija
20/25 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisessä Lidlissä on tullut joku uusi systeemi, että jos ostaa paistopistetuotteita itsepalvelukassalla, henkilökunta tulee tarkastamaan, onko tuotteet merkattu oikein. Eli siis se itsepalvelukassan merkkivalo hälyttää myyjän paikalle. Siinä sitten odotellaan, koska joku joutaisi tulemaan hätiin. Yleensä kestää kauan. Ei enää nopeuta kauppareissua tuommoinen itsepalvelu.