Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät tätä perjantai-iltaa?

Vierailija
06.03.2026 |

Mä olin ylitöissä. Tulin äsken kotiin, tilasin ruokaa kotiin ja alan katsoa Voicea.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 18 asti töissä. Alkon kautta bussilla kotiin. Netistä uutiset. Lohta ja salaattia. Ajoissa petiin. Huomenna ulkoilua. 

Vierailija
22/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalannu keittiön laatat ja kaapit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kahvit ja tässä nautiskelen. Katson kohta sarjaa netfixista ja neulon villasukkaa. Pari vapaata oli. Huomenna töihin. 

Vierailija
24/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännän äärellä. Lomitan. Esteri saattaa poikia tai sitten ei. Toivottavasti ei kun en ole ammattilainen. Syön suklaata, juon kahvia ja juttelen Esterille. 

Tsemppiä Esterille.

Saatko hälytettyä apua paikalle, jos alkaa tapahtua?

Vierailija
25/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä. Eilen alkoi lievä flunssaisuus, mutta tänään tuntuu siltä kuin olisi jäänyt jonkun bussin alle tai ainakin tullut piestyksi. Selkään sattuu pelkkä yskiminen niin paljon että tekisi mieli huutaa kivusta ja rintakehäkin on ihan kosketusarka. Kaikkialle muuallekin sattuu.

Harmittaa ihan hirveästi koska olisi niin kivat ilmat ulkoiluun luvassa ja vähän olin miettinyt josko lähtisin lahteen katsomaan hiihtoa :(

Vierailija
26/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissyä juon sohvalla ja katson uutisia (tuntuu olevan nykyään vain huonoja uutisia). Toivuin juuri flunssasta, eilen pääsin sentään jo töihin. Ihanaa olla taas terve! Huomenna ulkoilemaan, kun on luvattu kaunista säätä. Käyn lisäksi katsomassa yhtä rivitaloa, jossa on asunto vapaana, ehkä siis muutto edessä nyt keväällä. 

Vierailija
27/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tappamalla.

Vierailija
28/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töiden jälkeen uimassa avannossa ja telkkarista katsoin Kaikenkarvaiset ystäväni. Söin kanakeittoa, sitä oli valmiina. Rauhallista koti-iltaa ilman mitään kiirettä minnekään. Menen nukkumaan kun alkaa nukuttaa.

Vierailija
29/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin harvinaisesti perjantai - illan selvin päin. Päätin sen jo joitain viikkoja sitten. Ihmettelen että ei ole tehnyt viinaa ollenkaan mieli. Olen viikonloppulomalla kylpylähotellissa, olen käynyt saunomassa ja kohta menen nukkumaan. 

Vierailija
30/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson 9O day fiance, söin äsken pitsan. 

Vierailija
31/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varailen lomamatkaa ja kohta alkaa Taken 3 . Huomenna pitkä lenkki ja illalla sauna sekä lonkeroa / olutta .

Vierailija
32/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko nukkua pienet päiväunet töiden jälkeen kun on tullut nukuttua viikolla niin huonosti. Lapsi kävi uimassa koulun jälkeen ja tulivat isänsä kanssa kuuden paikkeilla kotiin, kun heräilin päikyiltä.

Laitettiin pellillinen pizzaa, korkkasin punkkupullon. Luin kirjaa, miehet pelasivat jotakin tietokoneella ja alettiin sitten koko perhe katsoa Voicea. Kohta nukkumaan.

Vierailija
33/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin suunnittelupäivän jälkeen töistä kotiin yli 300 neliöiseen talooni.

Työpäivän jälkeen olen lipitellyt pullon laadukasta vodkaa. Raskaan päivän jälkeen ajattelin valmistaa kilon valikoitua broilerin filetta ja valikoitua perunaa. Lisukkeiksi löytyy jo ilmeisesti lakkautettu Herlevin Umami ja perinteikäs Helmanssin majo. Pienellä vaivalla sitä ihminen pärjää. Ei tässä sentään edes härän pihveistä alettu puhua.

Vierailija
34/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen flunssan kourissa. Piristyin sen verran, että tein juuri makkarasoppaa. Ei ole ruoka maistunut melkein vuorokauteen, mutta nyt on nälkä. 😊

Vierailija
35/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Mike Oldfieldin Ommadawnin viikko sitten. Maagista surumielistä melodiaa. 

Paras musiikki vetää maton jalan alta. Ihaninta tietää nämä omat suosikkinsa.

Vierailija
36/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, tai no kissa kaverina, kaikessa rauhassa. Pitkän kävelylenkin tein iltasella, just söin iltapalan ja alan kohta katsomaan elokuvaa tai lukemaan. 

Vierailija
37/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla keisillä kaljaa aloittelen ja jatkan sitten kossulla.

Vierailija
38/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tilaisko yhden vai kaksi lihapiirakkaa, yksi liian vähän ja kaksi liikaa.🤔

Vierailija
39/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evil Dead Rise tv:stä. Vähän pliisu. 😒

Vierailija
40/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri taitoluistelun nuorten MM-kisoja, poikien finaalia. Kultaa vei toisen kerran peräkkäi japanilainen, joka on aivan varmasti 2030 olympialaisissa kisaamassa ihan tosissaan. Hieno kisa oli! Suomalainenkin oli mukana mutta sijoittu listan loppupuolelle.