Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratikkamatka keskeytyi peukk_ujengin häiriön takia

Vierailija
06.03.2026 |

Olimme tänään aamupäivällä 7 raitiovaunussa Pasilassa matkalla kotiin. Äkkiä kuljettaja pysäytti ratikan ja meni taka-osaan jossa istui " möykkyjä". Eivät suostuneet näyttämään matkalippuja, eivätkä poistumaan kyydistä. Kuljettaja sanoi, että soittaa sitten 112. Pyysin että päästää meidät ulos kesken matkan, emme halunneet jäädä kyytiin jos mahdollisesti tulee kahakka. Noillahan on yleensä terä_aseet mukana. Ihmettelen miten ratikka-ja bussikuskit jaksavat. Pitää hommata vartijat kulkuvälineisiin ennen kuin menee ihan mahdottomaksi meno. Meinaavatko möykyt vallata koko Helsingin vai mihin ollaan menossa. Ei taida monikaan täyspäinen aikuinen matkata julkisilla. 

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne lestapeukkupersut nyt sillälailla?

Vierailija
42/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ratikassa mitään lippuja kysellä. Ens kerralla parempi tarina sitten.

Niin, tämähän ei ole tämähän ei ole mikään tarina vaan TOTTA. Taisi kuljettaja tietää nuo Möykkymatkustajat ja siksi tarttui asiaan.

Ei ole tarvetta minulla puhua pas_kaa.  Kannattaa muistaa kesäinen Tampereen Ratinan tapaus... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on täyttä tuubaa. Rv-kuljettaja ei pysäytä vaunua tuollaisen takia pysäkkien välille. Toisekseen vartijat hoitaa normaalisti häiriöporukat ulos vaunusta.

Ja mitähän vit__tua. Olimme mieheni kanssa raitiovaunussa ja tuo tapahtui mitä kirjoitin. MInä en sentään ole harhainen. Kumma, kaikkien kantti ei vaan kestä tosiasioita. 

Vierailija
44/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas aivopestyt vähättelee asioita Minäkin näin toisella paikkakunnalla kamoissaan olevan koulupojan joka huuteli rivouksia bussikuskille ja toinen puolestaan kauppaili puhelimessa lääkkeitä Eräs epeli taas riehuu varkaissa kierrätyskeskuksessa ja lähikaupassa Näin sitä porskutellaan Riikan hyvinvointi suomessa 

Vähättelee? Aloitus on paikkansapitämätöntä roskaa.

Ja edelleen kommentoin. Aloitus on totta ja sattui eilen Suomessa Pasilassa raitiovaunussa aamupäivällä. Etko osaa lukea??? ap

Vierailija
45/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän te olette halunneet..

Vihervassarismin aikaansaannoksia!

Yksi persu on saanut tuomion peukun myynnistä tampereella. Moniko vihreä tai vasuri on saanut peukun myynnistä tuomion?

Vierailija
46/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onko peuk kukin jo kiellettyjen sanojen listalla tällä palstalla?

Vierailija
47/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täyttä tuubaa. Rv-kuljettaja ei pysäytä vaunua tuollaisen takia pysäkkien välille. Toisekseen vartijat hoitaa normaalisti häiriöporukat ulos vaunusta.

Kirjoittaja ei sanonut, että kuljettaja olisi päästänyt hänet pysäkkien välille, vaan kesken matkan. Keskeyttikö ap siis matkansa seuraavalla pysäkillä, eikä mennyt sinne asti kuin oli aikonut. Vaikea uskoa, että raitsikan kuljettaja olisi pysäyttänyt keskelle raiteita ilman pysäkkiä, jolle laskeutua. Ap voinee tarkentaa.

Vierailija
48/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yk kiintiöitä taas.   Yk maksaa kulut eikö niin.  

Vierailija
49/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumejengit yk kiintiöitä. 

Vierailija
50/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun itse Triplan lähellä ja käytän paljon raitiovaunuja työmatkoihin ja vapaapäivinäkin tulee käytettyä. Häiriökäyttäytymistä päihteiden käytön takia on aina ollut jonkun verran, eikä se ole sinänsä ainakaan dramaattisesti lisääntynyt. Ongelma on näiden alfa-pvp käyttäjien arvaamattomuus ja mahdollinen väkivaltaisuus. Puhuvat itsekseen harhaisia ajatuksia, saattavat uhkailla kanssamatkustajia ja jopa käyvät käsiksi. Tälle pitäisi tehdä jotain. Ei näihin voi oikein mennä tavan kansalainen puuttumaan. Saa helposti puukosta jne. Vaikka taidot riittäisi, niin noilla on ns raivo päällä ja yllättävän vahvat voimat.  Tehostettu vartiointikampanja tms voisi auttaa. Kevät kun kunnolla koittaa, niin meno voi yltyä pahaksikin.

Tämä kommentoija puhuu asiaa. MInäkin ajattelin että kyydissä oli paljon teinejä eivät ehkä ymmärrä varoa noita. Itse olen vanhempi rouva ja siksi halusin jäädä kyydistä ja pyysin kuljettajaa avaamaan oven jotta pääsimme ulos. En halua olla paikalla kun harhaiset mahd. käyvät riehumaan.

Olipa ikävä kokemus käydä oikein Helsingissä- PASILA aika slummia nykyisin, olin siellä vuosia töissä 20 vuotta sitten. Ajat on muuttuneet huonoon suuntaan.

Jännä kun osa ihmisistä ei kestä TOTUUTTA?ap

Vierailija
51/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän takaosan meteli edes kuulu kymmenien metrien päähän kuljettajan koppiin, miksi se kuljettajaa kiinnostaisi, sen paremmin kuin liputkaan, koska eivät edes myy niitä!

Vierailija
52/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ratikassa mitään lippuja kysellä. Ens kerralla parempi tarina sitten.

Niin, tämähän ei ole tämähän ei ole mikään tarina vaan TOTTA. Taisi kuljettaja tietää nuo Möykkymatkustajat ja siksi tarttui asiaan.

Ei ole tarvetta minulla puhua pas_kaa.  Kannattaa muistaa kesäinen Tampereen Ratinan tapaus... 

Eli kun kuski tiesi, että matkustajat ovat sekaisin ja mahdollisesti terin varustautuneita, niin hän juuri siksi halusi mennä hätistelemään heitä :D tää tarina vaan paranee. Oikeassa elämässä kuskeja on ohjeistettu, että mihinkään tuollaiseen ei itse puututa vaan vartijat hoitavat. Niin ja ei tarvitse soittaa hätänumeroon vaan vartijoihin on pikayhteys.

Vierailija
53/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikka kuskit on noiden kiintiöiden ja jengien lapsia itsekin kyllä ne tekee ihan mitä

Huvittaa  ja milloin huvittaa myös busseissa .   Meidän työpaikat ON MAFIOILLA ULKOMAAN MAFIOILLA .  SÄ ET SAA TÖITÄ JOS OLET RUOTSISUOMALAINEN KRISTITTY.     NIILLÄ ON VIRON MAFIA MYÖS mikä on venäjänkielinen Arabian kielinen.   Busseisseissa ja tarinoissa työpaikat . Rahajumalan ne myös jakaa yk rahat keskenään ja myy rahasta avustustavarat ja ruuat nämä mafia kun te olette niin helv tyhmiä että annatte muille mikä kuuluu teille . 

Vierailija
54/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itse Triplan lähellä ja käytän paljon raitiovaunuja työmatkoihin ja vapaapäivinäkin tulee käytettyä. Häiriökäyttäytymistä päihteiden käytön takia on aina ollut jonkun verran, eikä se ole sinänsä ainakaan dramaattisesti lisääntynyt. Ongelma on näiden alfa-pvp käyttäjien arvaamattomuus ja mahdollinen väkivaltaisuus. Puhuvat itsekseen harhaisia ajatuksia, saattavat uhkailla kanssamatkustajia ja jopa käyvät käsiksi. Tälle pitäisi tehdä jotain. Ei näihin voi oikein mennä tavan kansalainen puuttumaan. Saa helposti puukosta jne. Vaikka taidot riittäisi, niin noilla on ns raivo päällä ja yllättävän vahvat voimat.  Tehostettu vartiointikampanja tms voisi auttaa. Kevät kun kunnolla koittaa, niin meno voi yltyä pahaksikin.

Tämä kommentoija puhuu asiaa. MInäkin ajattelin että kyydissä oli paljon teinejä eivät ehkä ymmärrä varoa noita. Itse olen vanhempi rouva ja siksi halusin jäädä kyydistä ja pyysin kuljettajaa avaamaan oven jotta pääsimme ulos. En halua olla paikalla kun harhaiset mahd. käyvät riehumaan.

Olipa ikävä kokemus käydä oikein Helsingissä- PASILA aika slummia nykyisin, olin siellä vuosia töissä 20 vuotta sitten. Ajat on muuttuneet huonoon suuntaan.

Älä viitsi valehdella. Et todellakaan ole vanhempi rouva.

Vierailija
55/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvira otti rauhoittavat lääkkeet pois kaikilta.

Ihmiset ajautuivat huumepiireihin.

Ei yhtään yllätä, että tämä on lopputulos.

Vierailija
56/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näitä ym kiintiöitä ei ollut edes vartijoita kun tervejärkiset osaa käyttäytyä.  

Vierailija
57/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt älyätte että yk kerää rahat ja jakaa näille muumaa -  uskonto kiintiöille . Onko nyt selvä ? Tuliko ymmärretyksi.    Onko nyt selvä että mafiat on olemassa . Uskonnossa. 

Vierailija
58/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos et anna rahojasi näille uskonto. 

Vierailija
59/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja ei sanonut, että kuljettaja olisi päästänyt hänet pysäkkien välille, vaan kesken matkan. Keskeyttikö ap siis matkansa seuraavalla pysäkillä, eikä mennyt sinne asti kuin oli aikonut. Vaikea uskoa, että raitsikan kuljettaja olisi pysäyttänyt keskelle raiteita ilman pysäkkiä, jolle laskeutua. Ap voinee tarkentaa.

Kyllä, ap voi tarkentaa asian. Oli tarkoitus mennä Mäkelänkadulle ja kuljettaja pysäytti tosiaan yht` äkkiä raitiovaunun ei pysäkille. Hän kävi puhumassa möykyille ja kun kuljettaja oli palaamassa koppiinsa pyysin häntä avaaman oven jotta pääsimme ulos. Ei siis oltu pysäkillä. Kävelimme sitten noin kilometrin verran. ap ps. jatkossa vältä noita julkisia...ja jännä kun kaikki eivät vaan kestä tosiasioita...

Vierailija
60/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratikassa ei pyydetä kuljettajalta, että pääsee pois, vaan niissä on painikkeet, joita painamalla kuljettaja pysähtyy seuraavalla pysäkillä ilman eri pyyntöä.

Käytän päivittäin hsl-kulkuvälineitä, enkä ole koskaan nähnyt, että kuljettaja olisi millään tavalla puuttunut kenenkään käytökseen. Edes Pasilassa.