Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään kun matkustaa ulkomaille niin pitää olla hätävaraa 4000-5000 euroa.

Vierailija
06.03.2026 |

Ei muuten uskalla matkustaa. Jos ei ole rahaa niin miten sieltä pois pääsee kun lentoja ei saa ja kriisi tulee. Sitten pitää ostella lippuja monella tonnilla ja hotellit maksaa jos ei heti saa lentoja. En lähtis mihinkään ellei ole hätävaraa monta tonnia.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole tajunnut. Ei persaukisille matkustelu muuta kun joku Aurinkomatkojen paketti. 

Vierailija
42/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasten kanssa 20 000 €. Vastuuton vanhempi lähtee vain muutamalla tonnilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi järjesty sillä, että molempi vanhempi nostaa vähän luottorajaa tarvittaessa kortilla? 

Vierailija
44/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisten veronmaksajien pitäisi kustantaa ketään takaisin suomeen, jos jotain käy? Itsehän olet sinne lähtenyt.

Miksi "pärjää omillasi" -yhteiskuntaa pitäisi puolustaa?

Vierailija
45/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan järkevä ihminen matkustakaan viimeisillä rahoillaan. 

paitse eilinen ulosottotyyppi ,se pahin sumplija ja muiden nimittelijä.  

Vierailija
46/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos on niin persaukinen että ei ole paluu lentoihin varaa...ei pitäisi lähteä reissuun. Eli ei edes visassa ole 2k katetta vaan on vedetty koko loma luotolle.  Sellaisen ei pitäisi matkustaa.   Dubaista saa lennon suomeen 800 eskolla tiistaina ja torstaina jo 500 eurolla.  Samaten hotelleja saa niin halvalla kun kehtaa tasoaan laskea. 60 saa keposeen huoneen.

miksi esko     miksi ei euro. kertoo vaan sinusta moiset lyhenteet jotka eivät edes lyhenteitä. 

Vierailija
47/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, valtio lennättää valittajat ja avuttomat kotiin.

-sillä rahaa on (SDP)

Lentoyhtiöllä ei siis vastuuta? 

Vierailija
48/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä viidentonnin luottokorteilla mitään tehdä. Jos ostat sillä jotain pitää ennen matkaa olla maksettuna, jotta olisi taas luottoa käytössä. Just in case.

Vastuullisella ihmisellä on luottoraja min. 10 000€!

Minä maksan luottokorttilaskun  aina lähtiessä tyhjäksi ennen matkaan lähtöä.Olen ostanut ne lentoliput luottokortilla , näin on se luottosumma vapaana käytettäväksi reissussa.

Vierailija
49/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ne jutut on mitkä menee omaan piikkiin? Omat myöhästymiset joo. Luonnonkatastrofit ja sodat? 

Vierailija
50/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä viidentonnin luottokorteilla mitään tehdä. Jos ostat sillä jotain pitää ennen matkaa olla maksettuna, jotta olisi taas luottoa käytössä. Just in case.

Vastuullisella ihmisellä on luottoraja min. 10 000€!

Minä maksan luottokorttilaskun  aina lähtiessä tyhjäksi ennen matkaan lähtöä.Olen ostanut ne lentoliput luottokortilla , näin on se luottosumma vapaana käytettäväksi reissussa.

Tai sitten luottoraja  pitää olla 2 x matkan verran. 

Vierailija
51/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen rahaton kun mun rahat on aina osakkeissa. Rahat ovat töissä eivätkä loju säästötilillä.  
En voi siis matkustaa. 

Mites nopeasti tarpeen tullen saat niistä rahat ulos? Meneeko viikko tai kuukausi?

Arviolta viikko. Johtuu paljon kuinka nopeasti Nordea käsittelee asian.

Vierailija
52/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena matkustettiin paljon ja kaikki raha tuhlattiin. Hasse kuljetti ja ongelmia ei ollut koskaan.  Käteistä käytettiin.
Nyt tilanne eri.

Vierailija
53/53 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoi eilinen ulosottosumpilija-  siinä purtavaa , vieläkö himot vetää veloista viis minä minä lomalle. muka vanha ikäpappa auttaa jos kiperä paikka---