Turhin erityistaitonne?
Mulla se on nähdä viimeiseen asti toivoa siellä missä sitä ei ole :/
Muilla vastaavanlaisia osaamisia?
Kommentit (69)
Osaan seisoa käsilläni ja olen tosi notkea.
Kaikilla pitää olla joku täysin turha taito, millä ei tee sitten mitään.
Noin henkisesti itsekin siedän ja ymmärrän ihmisiä ihan liikaa, kai se taito on sekin.
Pystyn heiluttamaan korviani (ei päänahkaa, vaan korvia). Minulla on lihaksia, joita useimmilla ihmisillä ei ole, perinnöllinen juttu. Ei tästä kyllä mitään hyötyä ole.
Osaan piereskellä hajuttomia pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Missä esim.? Eikö ole toksista positiivisuutta?
No vaikkapa ihmissuhteissa :D
Vierailija kirjoitti:
Pystyn heiluttamaan korviani (ei päänahkaa, vaan korvia). Minulla on lihaksia, joita useimmilla ihmisillä ei ole, perinnöllinen juttu. Ei tästä kyllä mitään hyötyä ole.
Oliks tää joku neandertalijuttu?
Muistan ulkoa kaikkea täysin turhaa esim tietoa joka ei ole hyödyllistä ja esimerkiksi joitakin renkutuksia vuosikymmentenkin takaa
Nopea kirjoittamaan niin koneella kuin puhelimellakin
Saan kielen kouruksi. Ei ilmeisesti onnistu kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Saan kielen kouruksi. Ei ilmeisesti onnistu kaikilta.
Minäkin saan. Kouruksi saanee kaikki mutta kierteelle ei saa, minä saan mutta vain toiseen suuntaan.
Osaan nostaa oikeas kulmakarvaani ilman että ilmeeni muuttuu muuten tai että vasen kulmakarvani värähtääkään.
Opettelin lapsena morseaakkoset ulkoa, ei ole ollutkaan vähemmän yllättäen käyttöä.
...- -- .--. VMP
Jointin käärinnän suomenmestari. T.ps. poltan harvoin.
Kielen pyöräyttäminen torvelle, kaikki ei osaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Osaan nostaa oikeas kulmakarvaani ilman että ilmeeni muuttuu muuten tai että vasen kulmakarvani värähtääkään.
Entäs toisin päin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs toisin päin ?
Mäkin osaan! Molemmin päin. Harjoittelin sitä peilin edessä nuorena tyttönä, kun olin ihastunut Spockiin :-)
Missä esim.? Eikö ole toksista positiivisuutta?